1.14

2.3K 223 9
                                    

Maya's POV:

Niallerson69: Wstawaj leszczu.

Mayaxx1: Wstałam i za dziesięć minut mam być w szkole. Dzień idealny.

Odłożyłam telefon i zaczęłam zakładać buty.

- Maya jadłaś śniadanie? - zapytał ojciec wchodząc do przedpokoju.

- Nie, kupię sobie po drodze bułkę - oznajmiłam, a mężczyzna skinął głową.

Chwyciłam torebkę, po czym wyszłam z domu. Mieszkałam nie daleko od szkoły, dlatego zawsze chodziłam na nogach.

Kiedy byłam w połowie drogi przypomniałam sobie o karcie wycieczki, którą miałam dzisiaj oddać.

Mayaxx1: Kurwa, karta wycieczki.

Szybko zawróciłam i zaczęłam biec w stronę domu. Kiedy byłam wystarczająco blisko, ujrzałam mojego ojca, który zamykał drzwi.

- Stój! - krzyknęłam i podleciałam do mężczyzny. - Gdzie dałeś kartę wycieczki?

- Jest na blacie w kuchni - oznajmił, a ja automatycznie wleciałam do domu i chwyciłam kartkę z blatu.

- Jestem spóźniona - jęknęłam i wyszłam z domu. - Podwieziesz mnie szybko, proszę?

Ojciec skinął głową, po czym zamknął drzwi i oboje skierowaliśmy się w stronę samochodu.

Mieszkałam z samym tatą od dziecka. Kiedy byłam mała, moja mama chciała mnie oddać, ponieważ uznała, że nie da sobie rady. Na szczęście wstawił się za mną Matt - mój ojciec.

________________

- Masz kartę? - zapytała przyjaciółka, a ja automatycznie skinęłam głową.

- Prawie ją dzisiaj zapomniałam - oznajmiłam, a dziewczyna zabiła mnie wzrokiem.

Niallerson69: I zdążyłaś?

Mayaxx1: Na szczęście. Musiałam się jeszcze wrócić bo zapomniałabym karty, a Alex by mnie zabiła XD

Niallerson69: Przesadzasz.

Mayaxx1: Uwierz, że nie.

_________

- Teraz te osoby, które zgłosiły się na wymianę, proszę o podanie mi karty wycieczki - oznajmiła  nauczycielka.

- Zaniesiesz też moją? - zapytałam Alex, która skinęła głową, a ja wyciągnęłam telefon, aby napisać do Nialla.

Mayxx1: Zaraz oficjalnie będę jechać na wymianę.

Niallerson69: Pamiętaj, skarbie o co cię prosiłem.

Mayaxx1: Ech, masz za duże wymagania Niall.

Niallerson69: Obiecaj mi, że nie zrobisz tego z byle kim.

Mayaxx1: Czuje się niekomfortowo.

__________

Kolejny! :)

Hi, Niall // Kik || Niall Horan ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz