5.Pelerin

5.4K 460 53
                                    

Merhabalar:) emeğe saygılı okurlarım ve gizli gizli okuyup hiçbir etkileşimde bulunmayan okurlarım😂 parmağınız dert görmesse yıldızı saeıya boyayalım ama 😊 iyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum. Öpüldünüz😘

Her seferinde dengemi alt üst etmeyi başarıyordu. Günlerdir aklımdan çıkmayan o gece uykusuzluğuma birde sinir kattı. Gözlerimi kapattığımda söylediği son söz ve dengeszliği gözümün önünden şerit gibi geçerken anlam veremediğim bir histe kaplıyordu içimi.

Dengesiz olması yetmiyordu benide dengesizleştiriyordu bu adam..

-Dilruba daldın kızım yine..

Annemin seslenmesi üzerine bakışlarımı çevirdim..

-Eee Melek sultan kolay değil bir haftaya gelin oluyor heyecan vardır şimdi onda.

Zeynep'in annemin yanında böyle konuşması utandırdı beni. Alttan çimdik attım.
-Ahhh...!

Oh olsundu..

-Ne oldu kızım.
-Dilini eşşek arısı sokmadı anne altı üstü bir çimdik yedi ah keşke soksa ama nerdee.

-Melek teyze bu kızına bir haller oldu delirdi delirdi.

Zeynep gülerek söylerken ciddi ciddi delirecektim bu gidişte dengesiz yüzünden.

-Neyse kızlar gelirler birazdan komşular siz masayı hazırlayın bende bir namazımı kılıp geleyim.

Bugün komşular bize gelecek.Hem hayırlı olsuna hemde ne nasıl oldu meraklarını gidermeye.

Annem koltuktan kalkarken bende kalktım.

-Tamam anne biz hallederiz...

**
-Alacağın olsun Melek hiç haberimiz olmadı..

Bir saattir her şeyi didik didik eden Nevin teyze, yorulmadan konuşmaya devam ediyordu Zeynep fenalık geçirirken resmen arkadaşımı sakinleştirmeye çalışıyordum alttan alttan.

-Nasip Nevin birden oldu her şey.

Annem bizimde haberimiz yoktu diyemediği için nasip deyip geçiştirdi.
-Yoksa senmi buldun kız..!

En az Nevin teyze kadar meraklı olan kızı bakışlarını bana yöneltip konuştuğunda ağzım açıkta kaldı.

-Tanışmıyorduk canım, Görücü usulü oldu tamamen..!

Görücü usulünü üstüne basa basa söylerken Melda pek inanmışa benzemiyordu..

-Görmeye doyamamışsınız gündüzler yetmiyor gecede görüşüyorsunuz..

İmalı imalı sırıtırken patavatsızlığı yüzünden yerin dibine girdim. Yüzümün alev alev olduğunu hissediyor ve annemin bakışlarını üzerimde seziyordum.

-Aaa Melda kırdığın cevizler kırkı geçmiş, nişanlı kıza lafmı vuruyorsun. Dön aynayada bir kendine bak..!

Zeynep'in sabrı taşmışken sakinleştirmeye hiç hevesim yoktu..

Hak etti...!

-Yok yani çarşaflıyım edepliyim havasında olupta gece gece çardakta fingirdemesine şaşırdım sadece..!

-Kes sesini Melda ben kızımın edebine laf söyletmem ister gündüz görür ister gece nikahı kıyılmış kız kim karışır..!

**
Annemin beni savunması üzerine hep birlikte kalkıp giddiler. Bu zamana kadar ailemi rencide edecek tek laf söyletmezken, dengesiz yüzünden yerin dibine girmiştim..!

Bir Avuç Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin