Yupppi heyoo Selamün Aleyküm:)) evvet yeni bölüm inşallah beğenirsiniz. tugbazisan bölüm sana gelsin 😘
***
Dokun yüreğime, öyle bir dokun ki, yeller essin dünyamda, fırtına kopsun ömrümde şifa niyetine. kurak çölüme yağmur damlaları düşsün, hüzün kokulu olmayan cinsinden. Hep sen koksun umutlarım, ellerimi uzatmama fırsat vermeden sen sarmala ellerimi. Avuç içlerim terlesin tutuşunla. Belki biraz da yorulsun dokunuşunla. Zaman bizi tüketmeden, hasret kaldığım o sevgine alıştır artık adam.
Son kelimelerimle kapattım kara kaplı defterimi. Yine yazmaya başlamıştım kendimce, anlatamadığım duygularımın içimde ki birikintisini aktarmak, hafifletemediğim yükümü bir nebzede olsa paylaşmak istedim.gözlerimi yatağa sabitlediğimde istemsizce dudaklarımı dişlerimin arasına sıkıştırdım.
" Karım olduğunu unutuyorsun.
İlk defa karım demişti Murat..
-Ben unutmuyorum ama sen kocam gibi davranmıyorsun ötekileştiriyorsun beni.
Murat dahada yakınlaşırken vücudumu saran titremeyi durdurmaya çalışıyordum kendimce.başını elinin altına alıp tepeden bakmaya başladı.
-Kocan gibi davranma mı ister miydin?"
Dün gece hafızamda canlananlar yanaklarımı al al etmişti sanki birinin görmesini engelliyormuşum gibi avuç içlerimi yanaklarıma bastırdım. Yatağın içinde dönmeye başlayan Murat uyanma sinyalleri veriyordu. Hızla olduğum yerden doğrulup odadan dışarıya çıktım.
Koridorda karşılaştığım Merve ile selamlaşıp aşşağıya indik. Mukaddes hala herşeyi hazırlamış benide fazlası ile mahcup duruma sokmuştu. Nasıl bu kadar uzun uyuyabildim anlamıyordum. Muratın kokusu beni fazlası ile mayıştırmış olmalıydı. Yorgun yüreğim ufak bir ilgi ile dinlenmeye çekmişti kendini.
-Hayırlı Sabahlar kızlar.
-Hayırlı sabahlar Mukaddes hala. Neden zahmet ettiniz?
-Ne zahmeti kızım misafirmiyim ben öyle düşünürsen üzülürüm.
-Estağfurullah burası sizinde eviniz.
-O zaman sorun yok. Murat kalkmadı mı daha.
-İner birazdan.
-Hadi geçin oturun o zaman çaylar soğumasın.
Masaya hep beraber oturmuş.sessizce çaylarımızı yudumlamaya başlamıştık.bu sessizliği bozan Merve hem şaşırtmış hemde içimde bir yerlerde bazı duyguları alevlendirmeyi başarmıştı.
-Murat gelmedi ben gidip bakayım en iyisi.
Mukaddes halanın aniden çatılan kaşları dahi fikrinden caymasına sebebiyet vermemiş olacak ki sandalyesini çekip üst kata yönlendi.
İçimde büyüyen bu ansız alev karşısında sessizliğimi korumamın tek nedeni Mukaddes halanın yanında saygısızlık yapmamaktı. Merdivenlerden çıkmaya fırsat kalmadan Murat görünmüş ve gittiği gibi masaya tekrar dönmesini sağlamıştı Merve'nin.
Murat'ı görür görmez gözlerindeki ışıltı yoğunlaşmıştı.
Merve sürekli konuşuyor Murat ile muhattap olmaya çalışıyor gibiydi.Murat ise benden defalarca sakındığı o muhteşem gülümsemesini gözler önüne seriyordu. İştah namına hiç bir şey kalmamış önümdeki nimeti didiklemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Aşk #Wattys2017
Spiritual#Spirütüelde 13 "Neden ağlıyorsun, seninde mi çocuğun ölecek?" Dedi gözlerini kırpıştırarak küçük Dilruba. Ne de kolay söylemişti yan tarafında uzanan kadına. Kadın, ölmenin anlamından bir haber olan küçüğe çevirdi yaşlı bakışlarını.. Ve devam ett...