Merhabalar.. Kaç ay geçti bölüm yayınlamayalı unutmussunuzdur diye gecen bölümün son kesitini de ilave ettim inşallah affede bileceginiz bir bölüm olur 🤐bölümü sabırsızlık ile bekleyen herkese ithaf ediyorum 😗
Alnıma değen sıcak nefes miydi? Yoksa rüyanın ortasında hissettiğim miydi? Cevabını bulmam için gözlerimi açmam mı gerekirdi? Ya o aşinası olduğum koku kaybolursa? Peki saçlarımda dolaşan neydi? Bir kuş tüyü kadar hafif olan..
Gözlerimi açmadan bitmişti rüyam. Nefeste kokuda çekilmişti benden. Adım sesleri çalındı aniden ve o an anladım rüya değildi gerçekti..
Hızla açtığım gözlerim hala gecenin bir vakti olduğunu yansıttı bana az buçuk gördüğüm bir gölge girdi görüş alanıma.
Hareketlerinden anladığım kadarı ile kapıya yönelmiş beni kalp çarpıntım ile yalnızlığa iteklemişti tekrar.
Nereden geldiğini bilmediğim bir cesaret ile araladım dudaklarımı..
-Gitme..
Olduğu yerde durdu bir müddet. Ve ikinci sefer tekrarladım..
-Gitme..!
Dahamı aciz çıkmıştı bu sefer. Ne zaman dolmuştu gözlerim. Dudağımı ısırdım hıçkırığımı bastırmak için.
Murat ise yüzünü dönmüştü bana. Konuşmadı hiç bir şey söylemedi ve usulca yanıma uzandı..
Yüreğim o an uçtu ve tekrar kanat çırptı gök yüzünde. Fırsatımı tepip mutluluğumuzu engellemeyecek güzellikler sunacaktım Murat'a.
Yastıktan başımı kaldırdım aniden. Gözümdeki yaşı silip küçük bir çocuk gibi burnumu çektim. Muratın yüzü ardımda kalmıştı bu sefer. Utanmamalı yapmam gerekeni yapmalı içimden geldiği gibi hareket etmeliydim bu sefer.
Başımı Murata çevirdim. Gözlerim alışmıştı karanlığa şimdi o silüeti çok daha net görebiliyordum.
-Omuzunda yerim var mı?
Kolunu yastığımın üzerine uzattı bu bir cevap mıydı? Sol omzuna doğru uzanıp yüzümü boynuna gömdüm. Utanmayı yasakladım bu gece kendime. Sonra nasılsa bol bol utanacak vaktim olacaktı. Ve o eisiz kokusunu içime çektim.
-Neden konuşmuyorsun? Kızgın mısın hala bana..?
Derin bir nefes çekti içine parmakları saç tutamlarımda dolaşmaya başladı. Rüya mıydı yoksa,?bu kadar hissedilir miydi?
-Konuştukca inciltiyorum seni..
Yüzümü gömdüğüm yerden çıkardım duyduklarım karşısında. Evet defalarca inciltmişti beni ama benim sesinede ihtiyacım vardı.
Gözlerine baka baka konuştum bu sefer..-Nasıl sözlerin zehir olduysa, panzehrimde sende bilirim.. Susmasak bu gece iyi kötü ne varsa konuşsak..
Dudakları temas etti alnıma.. Benmi soğuktum yoksa dudaklarımı sıcaktı bilemedim. İlk defa alnımdan öpmüş ayak tırnaklarıma kadar titretmişti içimi..
Sanki her gün öpüyor dedi içimden bir ses. Güldüm bu halime. Neler geçiyordu artık aklımdan.
-İyi olan sensin ama ben hep kötü olanım. bu gece iyi olandan bahsedelim..
-Murat sen gerçek misin?
Sağ elimi avcunun ortasına aldı ve yüzüne bastırdı..
-Sence hayal miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Aşk #Wattys2017
Spiritual#Spirütüelde 13 "Neden ağlıyorsun, seninde mi çocuğun ölecek?" Dedi gözlerini kırpıştırarak küçük Dilruba. Ne de kolay söylemişti yan tarafında uzanan kadına. Kadın, ölmenin anlamından bir haber olan küçüğe çevirdi yaşlı bakışlarını.. Ve devam ett...