Adam ter içinde uyandı bölük pörçük uykusundan. Günlerdir sıkıntılı ruh hali peşini bırakmıyordu. Geceleri sıklıkla kabuslar görüyordu. Hoş en son krizi atlattığının üstünden 6 ay geçmişti ama gene de korkuyordu yeni bir atak geçirmekten. Böyle durumlarda ılık bir duş almak iyi gelirdi. Suyun altında sanki bütün olumsuz duygularından ve geçmişin çakralarından bir süreliğine de olsa kurtulabiliyordu. 5 dakika sonra üzerinde eski beyaz bornozu pencerenin önündeydi. Bir sigara yaktı. Ağzında kekremsi bir tat hissetti. Günde 2 paket içiyordu bu mereti ama gene de bırakmaya niyeti yoktu ha 3 yıl erken ha 5 yıl sonra değişen birşey olmayacaktı. nasıl olsa hayattan bir beklentisi yoktu. Bir bekleyeni, özleyeni ,arayıp soranı ... 14 yıl önce bitmişti evliliği. Çocuk yaşta ilk aşkıyla evlenmiş aileler izin vermeyince kaçırmıştı kızı. O 19 , sevgi ise 17 sindeydi. Sevgi.. Adı gibi sevgi dolu bir kızdı. Oldukça iyi durumda olan ailesine rest çekmişti sevdiği çocukla evlenebilmek için. İlk kaçış denemesi başarısızlıkla sonuçlanmış sert ve despot annesinin dayakları, mülayim ve daha aklı selim babasının tüm telkinlerine rağmen kaçmıştı gene sevdiceğine. Hayatta en çok güvendiği insandı o . Ama mutluluk masalı kısa sürmüş biricik kızlarının kararına saygı duymak zorunda kalan ve sonuna kadar destek olan anne babasına ve 2 güzel çocuğa rağmen 6. yılın sonunda bitmişti. Birbirlerinden ondan sonra hiç haber almamışlardı.. Taki geçen aya kadar..
Murat, Telefonu açtığında karşısındaki ses yıllar öncesinden geliyordu hem çok tanıdık hem yüzyıllar kadar uzaktı "Murat merhaba... Ben Sevgi.." Kısacık bir an belki 10sn bile değildi ama ne çok şey sığmıştı o anın içine eski günler bir film şeridi gibi geçmişti gözünün önünden . Şaşkınlığını atınca bu sefer bir endişe kaplamıştı içini "acaba çocuklara biseymi oldu" diye geçirdi içinden ama bunu Sevgi'yle paylaşmadı kendini toparlayıp cevapladı "merhaba uzun zaman oldu " Sevgi lafı çok uzatmak istemiyordu aslında aramak için çok düşünmüş başka çaresi olmadığına karar verince bu telefonu açmıştı. Yıllar olmuştu görüşmeyeli birbirlerinde ne adres ne telefon numaraları vardı bir tek Murat'ın teyzeoğlu Sedat'la bağlantıları koparmamıştı . Aralarındaki tek cılız bağda Sedatti zaten. Kolay bir boşanma olmamış oldukça sancılı bir süreç geçmişti. Evlendiklerinde Murat tam bir firlamaydi. Genç yaşına rağmen büyük işler başarmış bir hastanede röntgen teknisyeni olan saygın ama mütevazı maaşlı babasının 6 katı kazanmaya başlamıştı. Haliyle bu genç yasında gelen beklenmedik para, altında son model arabası, bir giydiğini bir daha giymemesi, sempatik tavırları onu genç kızların sevgilisi haline getirmişti. Orta boylu, Karayağız, yakisikli bir oğlandı Murat. Tüm bunlar bir araya gelince ona karşı kayıtsız kalmak imkansızdı. Mahallenin tüm kızları asıktı ona ama en cok sevgi. Murat ise herkese mavi boncuk dağıtan cinstendi. Onun tek bir kıza bağlanması , sevmesi mümkün değildi ama kara gözlü, esmer güzeli sevgi onun gözünde diğer kızlara göre bir tık daha öne çıkmıştı. Hırslıydı sevgi. Aşkı icin mücadele edebilen cesur bir kızdı. Yıllarca gurbette kalmış, mal mülk edinmiş varlıklı bir ailenin tek kızıydı. Tüm bunlar Murat in dikkatini çekmişti elbette. Kendi mütevazı şartlarda büyümüş ancak sonunda yeteneği ve azmiyle zoru başararak paraya para demez olmuştu. Dönemin milliyetçi kabadayılarının kanatları altına girmiş, kendisi gibi iki arkadaşıyla birlikte büyükelçiliklerde vize işlemlerini el altından halletmeye başlamışlardı.Haliyle bir sürü angaryayla boğuşmaktan kurtulan insanlarda seve seve yüklü bir mebla ödüyorlardı aldıkları bu hizmetin karşılığında. İste böyle bir dönemde evlendiler iki çocuk yaştaki insan. Murat evinin mobilyalarını yurt dışından sipariş etmiş, evin içine küçük bir şömine bile yaptırmıştı. İlk günler güzel geçmiş, kısa bir sure sonra mutluluklarını perçinleyerek kızlarını kucaklarına almışlardı. Ancak bir süre sonra isler ters gitmeye başlamıştı. Artık devir değişiyordu. Büyükelçiliklerdeki çark dönmez olmuştu. Sonrasında Murat bir iki illegal ise karıştıysa da artık değirmenin suyu akmıyordu evi gecindirebilmek icin yeni projeler gerekiyordu. Maalesef ne üniversite diploması ne de düzgün bir işi vardı. Önce altındaki son model araba satıldı sonra giderler kısıtlanmaya başlandı. Bu arada Murat'ın paralı ve basarili olduğu zamanki yaldızları da dökülmeye başlamıştı. Eve çoğu Zaman sarhoş geliyor, çocuğunu bile gözü görmüyordu. Sevgi şaşkındı. Aşık olduğu Adam gitmiş yerine başarısız ve kompleksli bir Adam gelmişti. Arabulucu ve ona her konuda destek olan yumuşak huylu babasını kaybedeli tam 2 sene oluyordu. Annesi ise halden anlamıyor, kendin ettin bana da çektiriyorsun diye başının etini yiyordu. Böyle bir donemde yeniden hamile olduğunu öğrendi. Belki bu Bebek kötü giden evliliklerini kurtarabilirdi hele birde oğlan olursa... Doğu kökenli olan kocası mutlaka oğlan doğurursa toparlardı kendini buna siddetle inanıyordu nede olsa onlar icin oğlan çocuğu kıymetliydi kocasını da 2 kızın arkasına doğduğu icin bu kadar pohpohlayıp simartmamislarmiydi? Hem 2 kızdan sonra gelen oğlan olarak şımartılması hem genç yasta haketmeden de olsa elde ettiği para ve başarısı onu bu hale getirmemismiydi? Kendinden başkasını düşünmeyen, sevemeyen, dediğim dedik despot ve maço bir Adam . Aslında paralıyken bu özellikleri hiç gözüne batmıyordu Sevgi'nin. Hatta hosuna bile gittiği söylenebilirdi. Nede olsa bu ele avuca sığmaz Adamı kendi almış, ona asık bir cok kızı gözü yaslı bırakarak kıydırmıştı nikahı. Ama böyle beş parasızken bişey ifade etmiyordu iste. Murat'ın onceleri hayran olduğu her hali gözüne batıyordu. Gene de doğuracaktı bebeği. Kimbilir belki oğlu uğurlu gelir tekrar devran döner eski paralı, ışıltılı ve mutlu günlerine geri dönerlerdi. Nitekim Hamileliğinin 6. Ayında Murat büyük ablasının kayınpederi sayesinde bir kamu kurumunda şoför olarak ise başladı. İste oğlunun Uğuru kendini gösteriyordu. Ardından nurtopu gibi oğlanı aldı kucağına. Bir iki aylık bir ateşkesin ardından O mutluluk rüyaları kurarken herşey kötüye gitmeye başlamıştı gene. Murat'ın aldığı cüzi maaş bollukla yasamaya alışmış düzeni döndürmeye yetmiyordu ayrıca bunca pırıltılı yaşamdan sonra şoförlük hiç Murat'a göre bir is değildi. Evini geçindirmemek, birilerine kapı açmak, emir kulu olmak onun harcı değildi.Kompleksleri su yüzüne çıkmış ve alkol problemi başgöstermisti. Üstüne üstlük kocasının ölümünden sonra onlarla kalan ve aklı sıra biricik kızını koruma altına alan kaynana da hiç dirlik vermiyordu. Zaten iyi gitmeyen evlilik alkolün etkisindeyken sevgiye attığı şiddetli dayak neticesinde sancılı bir şekilde sona ermişti. O günden sonra birbirlerini ne bir daha görmüş ne de konuşmuşlardı taki o günkü telefona kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız (tamamlandı) #dexilkromanım#
RomanceBirgün biryerde tekrar karşılaşırsak eğer benimle yeniden tanış