Vedat, kararlaştırdıkları gibi Kadriyeyi Cemil'in kullandığı özel arabasıyla saat 3 e 10 kala Sadinin evinin önüne bırakmıştı. Cemile arabayı evi rahat izleyebileceği, dulda bir yere çekmesini söyledi. Kadriye içeri girdikten 5 dakika Sonra taksiyle İpek ve Meltemde gelmişti. İki kadın eve doğru yöneldiler.
Vedat, içeride olan biteni çok merak ediyordu. "Keşke şimdi orada olsam" diye geçirdi içinden.
"İnşallah şu Kadriye denen gerizekalı bu işi becerir. zaten bir iki mahalle karısı ağzı, bir iki salya sümük ağlama İpek'in fikrini değiştirir. Bir daha Murat denen o herifin adını anmaz. Ben karımı iyi tanırım, böyle ucuzluklara gelemez" diye düşündü.
Vedat'ın endişeli halini gören Cemil "merak etmeyin Vedat bey, bunca yıllık tecrübeme dayanarak söylüyorum, işler beklediğimiz gibi gidecek" dedi.
Vedat, "İnşallah Cemil inşallah " diye cevap verdi.
Kısa bir süre Sonra İpek'i Meltem'in koluna girmiş, perişan halde evden çıkarken gördü.
" Vur dedik öldürmüş kadın.. artık ne söylediyse İpek'e " diye düşündü.
Meltem bir yandan İpeke destek oluyor, bir yandan eliyle taksilere işaret ediyordu. Müşterileri olan taksiler bir türlü durmuyordu. Vedat Cemile "sür arabayı, İpek iyi görünmüyor, alalım şunları" dedi.
Meltem yanaşan arabaya baktı. İçinde 2 erkek vardı. Önce laf atmak için yanaştıklarını düşündü. Tam azarlamak üzereyken daha dikkatli bakınca arka koltukta Vedatı gördü. "Aaaa Vedat beyyy" dedi. O zamana kadar kendi dünyasında olan İpek'te arabaya doğru baktı.
Vedat "hadi atlayın" dedi. İkisinin de itiraz etmeye hali yoktu. Sessizce komuta uydular.
Meltem ön koltuğa geçti, İpek Vedat'ın yanına oturdu. Kadınlar bindikten sonra Vedat sıcak bir gülümsemeyle "hoşgeldiniz.. siz Meltem hanım olmalısınız, şimdiye kadar tanışma fırsatımız olmadı.. ben Vedat.. İpek'in eşiyim" dedi. Meltem, "memnun oldum" diyerek Vedat'ın elini sıktı.
Vedat ardından Cemil'e "Arjantin caddesindeki house cafeye gidelim" komutu verdi. İpek'in sesi soluğu çıkmıyordu. Az önce büyük bir şok yaşamış dahası masaya bıraktığı yüzükle Murat'ı da geçmişte bırakmıştı. Oysa ne kadar çok düşünmüştü birlikte nasıl oluruz diye..Oraya giderken bile
" mutlaka bir açıklaması vardır. Murat beni ikna eder" tesellisi ile gitmişti. Ama işte herşey bitmişti biranda.***********
Yarım saat Sonra Arjantin'deki cafede filtre kahvelerini içiyorlardı. Vedat olanlarla ilgili hiçbirşey konuşmamış, havadan sudan bahsetmişti..
Meltem havayı koklamak için "Bizde bir arkadaşımızı ziyarete gitmiştik.. Çıkınca taksi bulamadık.. Ne güzel tesadüf!!! oldu sizinle karşılaşmamız " diye zarf attı.
Vedat " Yaa benimde oralarda bir işim vardı." Deyip kahvesinden bir yudum aldı.
Meltem içinden "herşeyi biliyor" diye geçirdi.
Her iki tarafta üç maymunu oynamayı seçmişti. Hoş ne diyeceklerdi birbirlerine? İpek halihazirda evli bir kadındı.
"bana evlenme teklif eden adamın sözlüsü yüzleşmek için çağırdı beni oraya" diyemezdi Vedata. Vedatta aynı şekilde "kadriye ile işbirliği yapıp seni oraya çağırtan benim, sizi izlemek için oradaydım" diyemezdi. En doğrusu herşeyi bilmezden gelmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız (tamamlandı) #dexilkromanım#
RomanceBirgün biryerde tekrar karşılaşırsak eğer benimle yeniden tanış