Menfur olayın üzerinden 2 gün geçmişti..Evde sular durulmuyordu. Ziya bey oğlunun kulağını çekmiş, "kabahatlisin sesini çıkarma" demişti. Vedat zaten süt dökmüş kedi gibiydi. İpeğin ağzının içine bakıyor, olmadık birşey yapmasından çok korkuyordu. Birtek Sacide Ziya beyin tüm ikazlarına rağmen burnundan kıl aldırmıyordu. Nihayet 2. günün sonunda dayanamayıp patladı. "Ne yaptıysa yaptı.. Erkek adamdır yapar.. Zaten pişman olmuş, sende biraz alttan alıcan bu kadar da afta tafra yapmayacan İpek hanım" deyiverdi.. İpek'in mavi gözleri o zamana kadar hiç görmedikleri kadar dehşetli bakıyordu. O olaydan sonra hiç uyumamış, doğru dürüst birşey yememişti. Bunu hiç haketmemişti. Şimdi de Sacide Cadısı sanki o banyoda biriyle basılmış gibi gayet fütursuzca ayar veriyordu. "Bakın Sacide anne.. Bak size hala anne diyorum.. Bu konuşmalarınızla oğlunuzun suçunu bastıramazsınız..Zaten sürekli şımartarak onu böyle bir insan haline getiren sizsiniz. Öyleki Adam metresini asistanı yapmakta, onu ailesinin yaşadığı eve getirmekte ve aşağıda evlilik yıldönümümüz münasebetiyle verilen bir davet varken banyoda fingirdeşmeye utanmıyor... bu da sizin bir anne olarak başarısızlığınız. İyi evlat sadece eğitimini sağlamakla yetiştirilmiyor. Sizin sınırsız toleransınız yüzünden Vedat böyle biri " Sacide sinirden kıpkırmızı olmuştu. Yıllardır karşısında el pençe divan duran bu taşralı gelin şimdi ona annelik dersi veriyor, kafa tutuyordu.. "Sen kimsin de benimle bu şekilde konuşabiliyorsun? " diyebildi. "Sizin oğlunuzun 13 yıllık eşi ve iki torununuzun annesiyim. Zaten yıllardır anlayamadığınızda buydu. Sizin icin Vedat dışında kimse önemli degil ki . Eşinize bile davranış biçiminiz ortada.." "Sen orda dur bakalım ipek hanım" diye lafını kesti Sacide "Yıllardır sana Vedat istediği için katlanıyorum. Sen böyle bir hayatı ancak dizilerde görürdün. Ne özelliğin var? Güzellik? Bak bakalım şöyle etrafına cemiyet içinde hiçmi senin kadar güzeli yok? Tahsil ? Etrafımızdaki herkesin senin kadar tahsili var.. Para? Kendi çapınızda varlıklı olabilirsiniz ama bizlerle boy ölçüşemezsiniz.. Yani uzun lafın kısası İpekciğim bu konuda artık sesini kesecek tek kelime etmeyeceksin. Kırıp dizini oturacaksın.. Vedatta o şırfıntıyı derhal başından atacak.. Anlaştık sanıyorum " Bir anda salonda buz gibi bir hava esti. Ziya bey ve Vedat dehşetle Sacideye bakıyorlardı. Kadın bir kumar oynamıştı. Bunun karşılığında ya ipek gerçekten hicbirsey olmamış gibi durumu kabullenecek ya da herşeyi yıkıp gidecekti. Sacide ilkinin olacağından emindi. Aklı başında hiçkimse bu imkanları tepip gitmezdi. Allahtan çocuklar okuldaydı da bu olaya şahit olmuyorlardı.
İpek bir an düşündü.. Boş bir çuval gibiydi.. Sanki elleri kolları kendine ait değildi. Salonda çıt çıkmıyordu.. Yavaş hareketlerle oturduğu yerden kalktı, telefonu aldı, bir numara çevirdi.. " Alo anneciğim nasılsın? Ben İyi değilim.. Sana herşeyi anlatacağım gelince ..ama şimdi hiçbirşey sorma anne.. dinle sadece.. Cenk hemen bugün yola çıksın. Beni ve çocukları alacak.. Dönüyorum anne ANKARA ya dönüyorum.. EVİME dönüyorum"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız (tamamlandı) #dexilkromanım#
RomanceBirgün biryerde tekrar karşılaşırsak eğer benimle yeniden tanış