8. Bölüm-Kızım için (günümüz)

65 7 0
                                    

          Büyük buluşmanın üzerinden yaklaşık 1 hafta geçmişti. Murat Selmanın telefon numarasını almış, kendi numarasınıda vermişti. Pazar gecesi Ankara'dan ayrılmış, yaşadığı kente doğru yola çıkmıştı. Sudan çıkmış balık gibiydi . hem Selma ile konuşmak, kızını yeniden görmek istiyor hemde bunu nasıl yapacagını bilmiyordu. Birlikte geçirdikleri o 1 saat yetmemiş, yılların özlemini giderememişti. Ama kızı sıkboğaz etmeyi, onun yüzünden ananesi veya erkek kardeşine yakalanmasını, zor durumda kalmasını hiç istemiyordu. O aksam saat 21.00 e doğru telefonu çaldı. Neyse ki bu kez beklediği kişi arıyordu. Son 1 haftadır kızı olmasını ümit edip, hayal kırıklığına uğradığı pek çok görüşme yapmıştı. Telefonu heyecanla açtı. "Alo"
"Merhaba nasılsın? " diye sordu Selma. "Sesini duydum şimdi iyiyim" diye yanıtladı Murat. İlk başlarda çekingen başlayan görüşme Zaman ilerledikçe içten bir sohbete dönüştü. Genç kız o günden sonra ananesinin gizemli bir şekilde çıkıp gitmelerinden  şüphelendiğinden, Sevgi'yi sıkıştırdığından , Sevgi'nin ise hemen çözülüp Murat'la buluştuklarini itiraf ettiğinden söz etti. Durumu öğrenince telefonuna el koymuştu Cahide. Ayrıca "madem babanla görüşmeye başladın harçlığını da o versin" diyerek parasız da bırakmıştı. Uğur ananesine sonuna kadar itaat ettiğinden onun tuzu kuruydu. Zaten babanla görüş dese bile görüşmezdi. O Selma gibi değildi. Kızların ilk aşkı  babaları olur, bu yüzdendir ki büyüyüp gitseler bile kızlar sevdikleri her erkekte babalarını ararlardı. Neyse ki bu aksam erken yatmıştı Cahide Sultan. Sevgi de erkenden odasına çekilmişti. Selmayada gizlice Cahide'nin odasına girip telefonunu almak icin fırsat doğmuştu...Murat " kapatta ben arayım sana yazmasın" dedi. Böylece o gece 11 e kadar konuştular. Murat'a kalsa hiç kapamaya niyeti yoktu. Ama Selma çekinerek "kıymetlim sana bisey dicem ama gücenme" dedi. De bakalım dedi Murat... "kıymetlim💕"  ...çok hosuna gitmişti bu söz. Kızının kıymetlisi olmak ne büyük mutluluktu Allahım.... "Benim biraz uykum geldi ben yatabilirmiyim?" Aslında Murat'a kalsa sabaha kadar konuşurdu. Ama kıyamadı kızına "tamam güzelim sen yat uyu" dedi. Selma fırsat buldukça arayacağını söyledi telefonu kapatırken. Yaşamak için bir ümidi vardı artık Murat'ın . Bir sigara yaktı ve pencerenin önüne oturdu. Mehtaplı geceyi seyrederken gene geçmişe daldı...

Yalnız  (tamamlandı)  #dexilkromanım#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin