69. Flashback

1.1K 156 65
                                    

Μένω ακίνητος παρατηρώντας κάθε λεπτομέρειά της, ανίκανος να πιστέψω αυτό που βλέπω. Κοιτάζω γύρω μου τα παιδιά, έχουν ακριβώς την ίδια έκφραση με εμένα.

« Νομίζω χρωστάς εξηγήσεις » λέει ο Ντρέικ προσπαθώντας να σπάσει την ησυχία. Η Άλισον νεύει ελαφρά, απλώνει το χέρι της και δείχνει προς το καναπέ όπου καθόμαστε όλοι, με εμένα τελευταίο.

« Δηλαδή έζησες και κρυβόσουν; » λέει η Κάρλι, η Άλισον απλά απλώνει το χέρι της ως ένδειξη πως θα εξηγήσει τα πάντα σε λίγο.

ALISON'S POV
*flashback*

« Μπορείτε να φύγετε τώρα » ψιθυρίζω στο αυτί του Ντρέικ, γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια έτοιμος να μιλήσει μα ευτυχώς για 'μένα δεν λέει τίποτα. Ίσως φταίει που το βλέμμα του τα λέει όλα, δεν θέλει να το κάνω, είμαι σίγουρη μα δεν υπάρχει άλλη λύση. Φεύγει και πηγαίνει προς τον Άλεξ και το Σον την στιγμή που μιλάω στο Ράσελ μέσο του ακουστικού.

« Ράσελ, πρέπει να φύγεις από εδώ. Σιγουρέψου πως ο Σον θα μείνει έξω από αυτό »

Για μερικά δευτερόλεπτα δεν απαντάει, ακούω πως καθαρίζει το λαιμό του -βήχοντας μερικές φορές- προτού απαντήσει. « Νόμιζα πως δεν θα έκανες κάτι τέτοιο, γιατί δεν είπες τίποτα τόσο καιρό; ».

« Ράσελ είναι διαταγή, βγες έξω » απαιτώ. Κανονικά δεν θα ήμουν τόσο αυστηρή μα δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Επιτέλους δεν φέρνει καμία αντίρρηση, μα καθώς τον παρακολουθώ, κάποιος με τραβάει από τον καρπό. Δεν χρειάζεται καν να γυρίσω για να τον κοιτάξω, ξέρω ήδη πως είναι ο Μπραντ.

« Νομίζω πως κάτι άφησα στη μέση από την πρώτη φορά που σε γνώρισα » μου λέει και τότε κάποιος με χτυπάει στην κοιλιά, πέφτω στα γόνατα από τον πόνο ενώ ο Μπραντ σκύβει ελάχιστα για να είμαστε σχεδόν στο ίδιο ύψος. Σηκώνει το ένα μανίκι από το σακάκι του, μου δείχνει τον καρπό του, ο οποίος έχει το ταττού που αναζητώ τόσα χρόνια και ρωτάει « Αυτό ψάχνεις; ».

« Μα γιατί τους σκότωσες; » λέω την στιγμή που ένα από τα τσιράκια του βγάζει το όπλο και με σημαδεύει.

« Ήξεραν τι πραγματικά κάνει η τράπεζα Σμιθ » απαντάει χωρίς δισταγμό.

« Αυτός είναι ο μόνος λόγος Ίθαν; » λέω επίτηδες.

« Αγαπούσα τη μητέρα σου μα διάλεξε τον βλάκα τον πατέρα σου. Όσο για την Αλία, ήταν καλύτερο να κάνω το Σον να σε μισήσει παρά να σε σκοτώσω » εξηγεί. Παίρνει το όπλο από το αγόρι που το είχε πριν και με σημαδεύει στο κεφάλι, νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει πολύ γρήγορα, ειδικά όταν οπλίζει και ο δείκτης του ακουμπάει την σκανδάλη. Ρίχνει μια ματιά στα αριστερά του όπου είναι ο αδερφός του ο Εντ και του νεύει. Ακούω τον ήχο από πυροβολισμό, μα βλέπω αίμα να ρέει από το στομάχι μου. Κοιτάω πάνω στο Μπραντ ο οποίος φαίνεται να παλεύει για το όπλο του με το Τζάσπερ. Φαίνεται ο Τζάσπερ προσπάθησε να τραβήξει το όπλο την στιγμή που έριξε.

Πέφτω στο πάτωμα, αδύναμη όσο το πλήθος τρέχει για να ξεφύγει από εδώ.

« Αυτά θυμάμαι από την δεξίωση » τους εξηγώ όσο όλοι είναι σοκαρισμένοι, εκτός βέβαια από το Ντρέικ.

« Μέχρι και ο αδερφός μου νόμιζε πως πέθανα άλλωστε ξύπνησα ένα μήνα μετά στο νοσοκομείο » προσθέτω. Περιμένω να πουν κάτι μα κανείς τους δεν το κάνει.

« Δηλαδή χάρις τον Τζάσπερ, τα κατάφερες; » επιτέλους μιλάει ο Ράσελ και νεύω δίνοντάς του ένα χαμόγελο. « Ήταν και αυτός μέσα στο σχέδιο; » ρωτάει με τη σειρά της η Κάρλι.

« Όχι η αλήθεια είναι πως απλά ήμουν τυχερή σε αυτό το σημείο » απαντάω.

« Μα γιατί να βάλεις την ζωή σου σε κίνδυνο Άλισον; » πετάγεται η Κλερ.

« Την τελευταία εβδομάδα εγώ με το Ντρέικ, βρήκαμε πολλά στοιχεία που έδειχναν πως ο Μπραντ ήταν ο ένοχος για όλα. Μα έπρεπε να έχω κάποιο δυνατό στοιχείο για να μπορώ να τον κατηγορήσω »

« Για αυτό αποφάσισες να κάνεις το δόλωμα ώστε να σου πει ότι χρειάζεσαι » με διακόπτει ο Ράσελ και νεύω, η αλήθεια είναι πως μου έλειψαν όλοι τους. « Μα γιατί έκανες την νεκρή και δεν μας είπες τίποτα; » ρωτάει πάλι η Κλερ. « Αφού ο Μπραντ-Ίθαν τιμωρήθηκε ήμουν σίγουρη πως θα έβλαπτε οποιονδήποτε ήταν κοντά μου αυτούς τους τρεις μήνες οπότε αποφάσισα πως για λίγο χρονικό διάστημα θα ήταν καλύτερα έτσι » μόλις τελειώσω την όμιλία μου υπάρχει πάλι αυτή η άβολη ησυχία. Όλοι φαίνονται να καταλαβαίνουν πλήρως την κατάσταση την οποία βίωσα, μα από την άλλη είναι και ο Σον.

Ο οποίος δεν είπες τίποτα, δεν με κοίταξε καν, νιώθω πως δεν είμαστε καν στον ίδιο χώρο.

__________

Άλλο ένα κεφάλαιο παιδιά 😭 δεν μπορώ σπαράζει η καρδιά μου 💔

Follow / Vote / Comment 💚

❝stockholm syndrome❞ ーmendesWhere stories live. Discover now