65. Promise me...

1.2K 159 44
                                    

SHAWN'S POV

Μόλις τελειώσαμε την συνεδρίαση ή οτιδήποτε ήταν, έφυγα κατευθείαν για το ξενοδοχείο. Ήθελα να μάθω αν ο Ράσελ με την Κλερ ήξεραν γιατί έτσι ξαφνικά η Άλισον συμφιλιώθηκε με το Ντρέικ. Είχα πολλές υποψίες πλέον στο κεφάλι μου εξαιτίας του σχεδίου που είχε ανακοινώσει ο Ντρέικ στο Λου.

Παρόλο που βρίσκω τα παιδιά δεν ξέρουν κάτι συγκεκριμένο, υποθέτουν πως κάνει κάποια θελήματα που θέλει ο αδερφός της λόγο των ικανοτήτων που έχει ως πράκτορας. Δυστυχώς όμως μέχρι και εγώ ξέρω πως δεν είναι αυτό γιατί σίγουρα δεν την έστελνε μόνη της εννοώ, την αγαπάει πολύ για την αφήσει να πεθάνει για χάρη του.

Πηγαίνω στο δωμάτιό μου, ταραγμένος με το τι πρόκειται να συμβεί σε αυτή την ηλίθια δεξίωση! Περπατάω πάνω κάτω με προσπάθεια να ηρεμήσω μα δεν τα καταφέρνω. Το νιώθω πως κάτι δεν θα πάει καλά, μα δεν μπορώ να μάθω τι ακριβώς.

Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και μία πολύ ευδιάθετη Άλισον μπαίνει μέσα, νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει πιο αργά πλέον, μα δεν θα κάνω άλλο τον βλάκα. Πρέπει να μου πει τι σχεδιάζει!

« Με τον αδερφό σου ήσουν; » ρωτάω και νεύει καθώς βγάζει το μπουφάν της.

« Φαίνεσαι αναστατωμένος, έγινε κάτι; » επικεντρώνεται σε εμένα.

« Νομίζω πρέπει να μου πεις τι σχεδιάζεις με το Ντρέικ, έχω ένα πολύ κακό προαίσθημα » της λέω, για λίγο φαίνεται ταραγμένη μα στην συνέχεια το χαμόγελο στα χείλη της εμφανίζεται πάλι.

« Είναι απλά η ιδέα σου, ότι και να σχεδιάζω θα είμαι ασφαλής » με ενημερώνει και με φιλάει πεταχτά στα χείλη ενώ πηγαίνει στο μπάνιο. Την ακολουθώ όπου στηρίζω το σώμα μου στο πλάι της πόρτας όσο πλένει το πρόσωπό της και λέω « Την τελευταία φορά που μου είπες ακριβώς τα ίδια λόγια, πήγες στο πιο τοξικό εργοστάσιο ».

Δεν απαντάει επειδή σκουπίζει το πρόσωπό της, μα μόλις το κάνει με κοιτάει στα μάτια σαν να σκέφτεται τι να πει ώστε να ξεφύγει από αυτό.

« Βγήκα ζωντανή όμως » απαντάει σίγουρη για τον εαυτό της. Βγαίνει από το μπάνιο ενώ πάει στην ντουλάπα ψάχνοντας για κάποιες φόρμες υποθέτω. Την κλείνω, βάζω την πλάτη της να ακουμπάει πάνω στο ξύλο της ντουλάπας και κολλάω το σώμα μου με το δικό της. Ακουμπάω τα μάγουλά της με τις παλάμες μου και λέω « Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να σε χάσω τώρα ». Μόλις τελειώσω την πρότασή μου, ακουμπάω τα χείλη της με τα δικά του σε ένα πολύ παθιασμένο φιλί.

Φταίει που για τις δύο επόμενες μέρες δεν θα την δω καθόλου εφόσον έχω πολλά να κάνω για να είμαι σίγουρος πως θα πιάσουμε το Μπραντ. Δυστυχώς δεν έχουμε όσα αποδεικτικά στοιχεία θέλουμε για να τον κρίνουμε ένοχο, μα μπορεί σε αυτές τις δύο μέρες τα πράγματα να αλλάξουν.

ALISON'S POV

Κάθομαι στο δωμάτιό μου σκεπτόμενη πόσο θα ήθελα να μην είχε συμβεί τίποτα από αυτά. Το θέμα είναι, πως είναι πολύ αργά για να αλλάξω ότι θα ήθελα να αλλάξω. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου κοιτώντας το ρολόι δίπλα μου, είναι τέσσερις το μεσημέρι. Κοιμήθηκα αργά χθες λόγο του άγχους που είχα και το γεγονός πως είμαι μόνη μου σε αυτό το δωμάτιο δύο μέρες τώρα το έκανε πιο δύσκολο. Έχω μόνο δύο ώρες μέχρι να πάω στη δεξίωση.

Όλα είναι κανονισμένα. Ο Ντρέικ θα είναι ο Ρικ ΜακΦιν ο οποίος είναι ένας πολύ ευγενικός εκατομμυριούχος. Δυστυχώς ο πραγματικός Ρικ, αυτή τη μέρα θα την περάσει κλεισμένος σε ένα δωμάτιο όπως και η αδερφή του την οποία θα υποδυθώ εγώ. Ο Ράσελ θα κάνει έναν από τους σερβιτόρους, η Κλερ κλασικά θα είναι στο δωμάτιό της παρακολουθώντας όλες τις κάμερες για πιθανούς κινδύνους όσο η Κάρλι θα είναι έξω περιμένοντας για ένα μήνυμα από τον Άλεξ ως ένδειξη πως πρέπει πλέον να καλέσει τη CIA. Ο Σον με τον Άλεξ θα είναι και αυτή στο χώρο μαζί μου, καθώς θα υποδύονται τους φύλακες του Ντρέικ, ευτυχώς ο Ρικ δεν είναι κάποιους μπόντιγκαρντ για να απαγάγουμε.

Πηγαίνω κάτω στο χολ του ξενοδοχείου όπου θα είναι επιτέλους -έπειτα από δύο μέρες- όλη ομάδα, για κάποιο λόγο πλέον η ομάδα του Ντρέικ έχει γίνει και δική μου. Περπατάω χαλαρή μέχρι τον ανελκυστήρα, ώσπου πέσω πάνω στο Ράσελ.

« Boss υποσχέσου μου πως δεν θα κάνεις κάτι τρελό εκεί κάτω » λέει τυχαία όσο κατεβαίνουμε κάτω.

« Υποσχέσου μου πως δεν θα με καλύψεις αν τα πράγματα γίνουν δύσκολα » του λέω. Γελάει για λίγο καθώς κουνάει το κεφάλι του μα απαντάει « Υποσχέσου μου πως δεν τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα ». Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να απαντήσω εφόσον, ο ανελκυστήρας ανοίγει και ο Ντρέικ αμέσως με τραβάει προς τα έξω, για να μου πει κάτι ιδιαιτέρως.

__________

Το επόμενο βιβλίο είναι σχεδόν έτοιμο. Εχω ανεβασει νέο κεφάλαιο στο behind the words, αυτά! Από αυτό το κεφάλαιο και μετά ενδέχεται να με σκοτωσετε.

Comment / Vote / Follow 💚

❝stockholm syndrome❞ ーmendesKde žijí příběhy. Začni objevovat