Εξηγώ όλα όσα είπα με το Σον, στο Ράσελ. Με ακούει προσεκτικά, μέχρι να τελειώσω. Με παίρνει πάλι στην αγκαλιά του, ενώ μου θυμίζει πως έχω πιο σημαντικά πράγματα να κάνω, πως έχω όλους όσους χρειάζομαι. Και έχει δίκιο! Σίγουρα θα πιστεύετε πως ίσως να μου αρέσει ο Ράσελ και πως ίσως τον χρησιμοποιώ για να τραβήξω την προσοχή του Σον. Μα όσο με έχει στην αγκαλιά του καταλαβαίνω τι είναι πλέον αυτό το άτομο για '΄μένα.
Έχει αυτή την ζεστασιά και την ασφάλεια η αγκαλιά του, σαν του πατέρα μου. Ο Ράσελ για 'μένα δεν είναι απλά ένα εικοσάχρονο γοητευτικό αγόρι, είναι ένας προστατευτικός άντρας. Πάντα ήταν εκεί μαζί με την Κλερ να με προσέχει, δεν δύστασε ποτέ να το κάνει. Μένω για λίγο ακόμα στην αγκαλιά του μέχρι να με κάνει πίσω.
« Λοιπόν σήμερα θα δείξουμε στο Μένντες τι χάνει » λέει και σηκώνεται πάνω ενώ μου δείχνει ένα υπέροχο μαύρο φόρεμα.
« Θα φλερτάρεις κανονικά με εκείνον το βλάκα όπως είναι το σχέδιο, οπότε ο Σον θα σε δει και-- »
« Μην ελπίζεις άδικα » τον διακόπτω και μου ρίχνει μία στο κεφάλι. Είναι χαζός μερικές φορές.
[...] Με έχει αφήσει για λίγο μόνη μου ώστε να αλλάξω ρούχα με ασφάλεια. Ψέματα! Απλά έχει πάει να πάρει το σμόκιν του από το καθαριστήριο. Το φόρεμα είναι απλά υπέροχο, μαύρο, μακρύ μα άνοιγμα κάτω αν και το ντεκολτέ που έχει δεν είναι του γούστου μου. Πλέον όμως είναι πολύ αργά για να το αλλάξω. Φοράω τις μαύρες γόβες μου και πιάνω τα μαλλιά μου ενώ στη συνέχεια αρχίζω το μέικ απ μου.
Η πόρτα ανοίγει και Ράσελ με το σμόκιν την πλάτη του μπαίνει μέσα.
« Ουαου! Νομίζω μπήκα σε λάθος δωμάτιο γιατί η Άλισον που ξέρω σπάνια ντύνεται τόσο σέξι » αρχίζει τα κοπλιμέντα και σηκώνω το φρύδι μου.
« Δεν είναι λίγο... » προσπαθώ να του πω όσο αφήνει το κουστούμι στο κρεβάτι.
« Λίγο; »
« Ξέκωλο! » επιτέλους λέω και γελάει.
« Επειδή έχει το άνοιγμα και επειδή δεν πάει σουτιέν με αυτό; » νεύω.
Δεν απαντάει βγάζει το κινητό του, ψάχνει κάτι για μερικά λεπτά και μετά μου δείχνει μία εικόνα.
« Αν αυτό που φοράς είναι ξέκωλο αυτό τι είναι; » γουρλώνω τα μάτια μου μόλις το δω, ξεροκαταπίνω και δεν απαντάω. Αυτό δεν ήταν φόρεμα, πανιά ήταν που απλά κάλυπταν τα κατάλληλα σημεία.
VOCÊ ESTÁ LENDO
❝stockholm syndrome❞ ーmendes
AventuraΣημείωμα συγγραφέας: θα προτιμούσα να διαβάσεις κάποιο άλλο βιβλίο μου, αντικειμενικά μιλώντας κριντζαρω με αυτό. « Άλισον δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Εννοώ, είμαι ο κακός της υπόθεσης, αυτός που σε πόνεσε και τα λοιπά » συνεχίζει. « Όλοι θα με π...