Συνεχίζω να φτύνω αίμα για πολύ, πλέον αρχίζω να αγχώνομαι πως κάτι δεν λειτουργεί σωστά στο εσωτερικό του σώματός μου. Νιώθω το στόμα μου εντελώς στεγνό με αποτέλεσμα να βήχω από τη ξηρασία που υπάρχει στο λαιμό μου.
Βλέπω το Σον να σηκώνεται και να βγαίνει έξω, που πάει; Μέσα σε λιγότερο πέντε λεπτά είναι πίσω, με ένα μπουκάλι νερό. « Πιες » είναι το μόνο που λέει και μου το δίνει. Σηκώνεται ξανά κοιτάζοντας έξω από τα βρώμικα παράθυρα, τα χέρια του στις τσέπες και το ύφος του σοβαρό.
Βγάζει το ένα του χέρι και τρίβει το σβέρκο του ενώ μετά ξεφυσάει. Χωρίς δεύτερη κουβέντα, βγαίνει από το δωμάτιο.
[...] Ξυπνάω, μέσα σε ένα αμάξι. Με πιάνει αμέσως πανικός, οπότε κοιτάω γύρω μου. Είμαι στη θέση του συνοδηγού και ο Σον στη θέση του οδηγού. Στα πίσω καθίσματα δεν υπάρχει κανείς. Κοιτάω τα χέρια μου, τα οποία κατά κάποιο περίεργο λόγο έχουν καθαρισμένες τις πληγές. Ξαφνικά παρατηρώ πως...
Τα ρούχα μου, κάποιος μου άλλαξε ρούχα. Γιατί από ότι θυμάμαι, τα προηγούμενα κατέληξαν βρώμικα και σκισμένα. Αμέσως σκέφτομαι πως κατά τη διάρκεια του ύπνου μου, κάποιος από αυτούς τους αισχρούς μπορεί να με είδαν με τα εσώρουχα.
Μέσα στο θυμό μου για κάτι τέτοιο, σχεδόν φωνάζω « Σοον » και σαν να διάβασε τις σκέψεις μου, απαντάει « Μία κοπέλα της ομάδας σε φρόντισε καθώς κοιμόσουν ».
Παρόλο που απαντάει γρήγορα, δεν τον πιστεύω.
« Ναι, καλά » μουρμουράω.
« Κοίτα αν βάζαμε κάποιον από τα παιδιά και ξύπναγες σίγουρα θα τον χτύπαγες οπότε... »
« Συν ότι, ο Μπραντ ήθελε να βεβαιωθεί πως δεν θα σε αγγίξει κάποιος στην περίπτωση που ξυπνούσες » μου εξηγεί με τα μάτια στο δρόμο. « Ω, ναι ε; Νοιάζεται για το θύμα του; » τον χλευάζω.
« Βασικά όχι » απαντάει και λέω « Είδες; ».
« Αλλά κάποιος άλλος που ελέγχει το Μπραντ, θα του κόψει το κεφάλι αν σου κάνει κάτι σοβαρό ».
« Σοβαρά; Και ποιός είναι ο σωτήρας μου, αν μου επιτρέπεις να μάθω; » τον ειρωνεύομαι και για πρώτη φορά με κοιτάει στα μάτια. Ξέρουμε πολύ καλά την απάντηση.
Ντρέικ Μπράουν...
« Αν νοιαζόταν, δεν θα γινόταν ληστής και θα είχε κόψει τις μπάλες του Μπραντ από τη ρίζα όταν θα μάθαινε ότι με χτύπησε » φωνάζω και ο Σον κοιτάει στον δρόμο.
CZYTASZ
❝stockholm syndrome❞ ーmendes
PrzygodoweΣημείωμα συγγραφέας: θα προτιμούσα να διαβάσεις κάποιο άλλο βιβλίο μου, αντικειμενικά μιλώντας κριντζαρω με αυτό. « Άλισον δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Εννοώ, είμαι ο κακός της υπόθεσης, αυτός που σε πόνεσε και τα λοιπά » συνεχίζει. « Όλοι θα με π...