15. Excuses to hide the truth

1.8K 233 60
                                    

Δεν μιλάει κανένας μας καθώς οδηγάει η Κάρλι. Κανονικά θα έπαιρνα εγώ το τιμόνι μα γίνεται επικίνδυνη όταν αγριεύει, οπότε δεν επέμεινα άλλο. Αυτό που με σκοτώνει στην οδήγησή της είναι πως, πάει λες είμαστε σε slow motion. Κάποιες φορές αγχώνομαι μη δω καμιά χελώνα να περνάει από δίπλα μας, με το ρυθμό που οδηγεί.

« Ξέρεις το αμάξι, μπορεί να πάει και πάνω από 25! » χλευάζω.

« Σκάσε Σον! » απαντάει χωρίς δισταγμό και γελάω.

Πιστεύω πως η Άλισον δεν θα έχει πάει μακρυά εφόσον το αμάξι δεν έχει πολλά καύσιμα. Ελπίζω μόνο να μην το παρατήρησε όταν το πήρε και το δει τελευταία στιγμή.

« Με τα πόδια πιο γρήγορα θα πήγαινα! » λέω και απαντάει ξανά « Σκάσε Σον ».

« Εσύ σκάσε » αντεπιτήθομαι.

« Δεν φτάνει που σε βοηθάω να βρεις τη κοπέλα σου, μου την λες και από πάνω »

« Έτσι όμως δεν με βλέπω να την βρίσκω... Όπα! ΚΆΤΣΕ! Την ποιά; Την κοπέλα μου; Κόφτο αυτό το αστείο Κάρλι » την μαλώνω.

« Τότε παραδέξου πως την θες » φωνάζει.

« Αχ, ναι! Τι καλή ιδέα! » ειρωνεύομαι.

« Ωραία πες, ότι το κάνω! Που ΘΑ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΌΛΟ ΑΥΤΌ; » φωνάζω.

« Θα σταματήσει να τρέχει μακρυά σου » μου απαντάει ήρεμα καθώς με κοιτάει γρήγορα.

« Δεν τρέχει μακρυά μου, τρέχει μακρυά από όλους » λέω σιγά.

« Τρέχει μακρυά από εσένα, έχοντας σαν δικαιολογία το Μπραντ και την κακοποίηση. Προσπαθείς πάντα να την φέρεις πίσω σε εσένα, χρησιμοποιώντας την ίδια ακριβώς δικαιολογία όπως εκείνη. Χρησιμοποιείται δικαιολογίες γιατί φοβάστε να πείτε την αλήθεια »

« Μην λες βλακείες! » επιμένω.

« Ωραία αφού λέω βλακείες γιατί πάντα νευριάζεις όταν το σκάει; » με ρωτάει, το αμάξι σταματάει και με κοιτάει στα μάτια.

« Ή θα μου απαντήσεις ή κατεβαίνεις » με απειλεί. Μα παρόλα αυτά κατεβαίνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Η Κάρλι βάζει μπρος το αμάξι και εξαφανίζεται. Πάντα αυτό κάνει, έρχεται, κάνει το μυαλό μου άνω κάτω και αντί να φύγει δίνοντάς μου την απάντηση, φεύγει χωρίς καμία εξήγηση. Αναστενάζω, βάζω τα χέρια μου στις τσέπες και αρχίζω το περπάτημα. Λίγο μέτρα πιο πέρα βλέπω ένα βενζινάδικο. Ελπίζω μόνο, η Άλισον να μην πήρε αυτό το δρόμο, γιατί έτσι θα γέμισε σίγουρα το αμάξι. Πραγματικά, εύχομαι να έχει χαθεί σε αυτή την γειτονιά, ώστε να μπορώ να την βρω. Αν είναι ακόμα εδώ, θα την βρω σίγουρα αν όχι, την έχασα και ένας Θεός ξέρεις αν θα την βρω πάλι.

❝stockholm syndrome❞ ーmendesOnde histórias criam vida. Descubra agora