Kapitel 34

7.7K 186 72
                                    

Adrian hade iakttagit Emma ett bra tag där hon stod och pratade med Adam. 

Adrian kunde inte undgå från att le åt Adams förstörda ansikte. Emma verkade bättre på det här än honom. 

- Att förstöra Adams ansikte. 

Väl då Adam högg tag i hennes hand så mörknades Adrians blick och hans steg ledde mot Emma och Adam. Han sket full ständigt i alla killarna där, han skulle lätt kunna slå ner dem alla om han ville. 

"Adrian!" 

En blondin dök upp framför honom och det tog ett tag innan han tog fokus på henne från brunetten. 

Hannah. 

"Vad fan vill du?" Morrade han ilsket. 

Han hade inte tid med henne. Han var fortfarande irriterad för nyheten, om att hon var på smällen. 

Jävla helvetets skit. 

"Kom.." Viskade hon till honom, med ett leende på läpparna. "Vi måste prata.." 

Hon tog lätt Adrians hand och ledde bort henne, från Emma och gänget. Nej! 

Adrian sneglade mot Emma men hon verkade sköta sig, med ett mellanrum från Adam och hon såg ut att försöka förklara sig, till en sorgsen Adam. Perfekt. 

Hannah ledde Adrian bortåt, påväg till toaletterna. Han fick dåliga vibbar av det här. 

"Aye, vill du snacka, så snacka!" Fräste Adrian åt henne och drog undan sin hand från henne. 

Hannah drog fingrarna igenom sitt blonda hår då han släppt hennes hand. 

Hon såg runt innan hon särade på läpparna för börja prata med honom. Hon tvekade innan orden kom. 

"Jag tänker inte göra abort." 

Vad fan var det där? Hans blick hårdnades i henne och han fann inte orden att uttala till henne. 

"Vad fan sa du?" 

"Jag tänker behålla barnet Adrian.." Sa hon och tog steget närmare honom, med ett svagt leende på läpparna. "Vårt barn.." 

Helvetet heller! 

Adrian knuffade ifrån sig henne och spottade på golvet. Hannah såg aning äcklad ut över spottet på golvet men blicken kom tillbaka till honom. 

"Vi kan vara tillsammans, Adrian.." Log Hannah. "Du, jag och.." 

Hon tog hans hand i sin och placerade på sin mage, den magen som inte alls hade utvecklats någonting alls. Den som senare skulle bli så stor att en ungfan skulle gå plats. 

"Det kan bli vi.." Log hon. "Det ska bli vi.."

"Hannah för fan!" Fräste Adrian och drog tillbaka handen från hennes mage och drog frusterat genom håret. "Det finns inget vi." 

Hannah stannade till. "Såklart det finns." Log hon. "Det har alltid funnits." 

Adrian skakade på huvudet. 

"Vi knullar, inget annat." 

Hannah fnissade grant innan hon tog steget närmare honom och viskade leendes. 

"Utan skydd... Du vill ha barn med mig.." 

Det var då helvetet rycktes loss. Ville ha barn, med Hannah? Skolans största bimbo? 

Fan heller! 

"Jävla slyna!" Röt han åt henne och tog ett rejält grepp om hennes handled. 

Emma och AdrianWhere stories live. Discover now