En fortsättning?

3K 138 59
                                    

Hej! Detta var länge sen, visst var det? Denna berättelse som jag slutade med för x antal månader sedan. Mycket skratt och tårar som vi har gått igenom som både skrivare och läsare... wow. 
Jag har riktigt spännande nyheter just nu, om inte tala om att jag faktiskt har en till, därefter.
Så ut med språket; 

Efter att ha kämpat hela sommarlovet med att ändra hela boken till dåform, skrivit ord för ord och skrivit om en hel del meningar och därefter strulat med att hitta någon som kan fixa mitt omslag, så är den äntligen klar! 

Jag har beställt hem x antal stycken exemplar av Emma och Adrian. Det kom i paket idag och är riktigt tjusiga, måste jag skryta med. Anledningen till att jag beställde hem dessa var för att själv ha en Emma och Adrian i min bokhylla, också för att en läsare som jag skrivit med ville det. Så hon har bestämt sig för att köpa denna bok till pocket på 350 A5 sidor för 150kr. 
Frågan är fri, är ni intresserade av att ha Emma och Adrian i bokformat i din bokhylla så skriv det till mig, efter att ni också har fått eran förälders tillåtelse.  
Redigera till en sak här; Böckerna är nu slut.

Andra nyhetern, är för att göra det upp för er! Jag har läst era kommentarer men inte vetat vad jag skulle svara. Ni ville ha en bok 2 på det. Jag visste inte ritktigt just då, då jag tänkte "Berättelsen är avslutad. Vadå en till bok med Emma och Adrian?" 
Dessutom visste jag inte hur länge jag skulle brinna för att skriva, men walla! Här är jag och skriver, lycklig som jag är! 
Så jag tänkte, varför inte? Varför inte ge er en bok till med Emma och Adrian? Den är inte fokuserad på Emma och Adrian däremot. Den är inte från deras perpektiv. Det är deras dotters. Deras dotter som fyller 16 år. Deras dotter som bestämmer sig för att lämna allt, för att skapa ett nytt liv. Ett liv som hon vill ha. Hon drar mot okända vägar. Vägar hon inte visste fanns. Vägar som hennes pappa Adrian är väl bekant med. Omedvetet drar hon till Adrians barndom. Vad kommer att hända? 

Denna berättelse kommer inte förrän efter Fyra Röda Rosor är avslutad. Och när Fyra Röda Rosor är avslutad kommer jag nog även försöka renskriva den och få den till en egen bok. Så väntan kommer att vara evig, då det kan dröja upp till flera månader. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge..? 

Som sagt; Meddela mig om du är intresserad av att köpa boken! 
Massor av kramar på er och åter; Tack för allt!

Emma och AdrianМесто, где живут истории. Откройте их для себя