2. évad, 10.rész VÉGE

83 5 0
                                    


Bár sötét van, mégis anélkül érünk le, hogy bármi bajunk lenne, s esetleg legurulnánk a hegyről. Egy fürdő mellett jövünk le, majd elsétálunk a hegy mellet. Ismét egy hídon megyünk át, de nem azon, amelyiken jöttünk. Ez csak egyszerűen fehér, s kevésbé rozoga, mint a másik, viszont kevésbé szép is. Egy hosszú úton, ami televan kisebb, nagyobb boltokkal, haladunk át, így visszaérve a hotelbe. Az egész utat végigbeszéljük, telis tele olyanokkal, hogy Budapest milyen szép, s mennyire jó lenne itt élni. A hotelban egy röpke zuhany után mindketten kidőlünk.

- Ne kéne felhívni ShinWoot? Vagy Koreában mennyi most az idő?

Mondom teljesen összefolyva a fáradtságtól.

- Reggel hat, asszem.

- Itt este tizenegy van.

- Mondom, akkor szerintem ott hat.

- Akkor majd, ha itt reggel lesz.

- Jó. Aludjunk.

- Aludjunk. Jó éjt!

Bújok hozzá, s lehunyom szemeim.

- Jó éjszakát!

Ölel át, majd mindketten elalszunk.

Másnap taxival megyünk a városligetbe, mivel arról, hogy oda hogy kell menni még Daehyunnak sincs fogalma.

A Városliget televan emberekkel, mint azok a helyek, ahol ezelőtt voltunk. Tipikus turistalátványosságok, de tényleg szépek.

- ShinWoonak és JaeJoongnak is látnia kéne ezt...- karolok Daehyunba.- Sőt Zelonak is, már ha egy kutya tudja értékelni ezeket. Bár a tömegbe nem jó állatot vinni...

- Tényleg jó hely ez a Budapest.

- Tudom, azért mondom. Sokkal jobb, mint Korea bármelyik városa.

- De anyagilag nem biztos, hogy jobb.

- De az is lehet, hogy az.

- Komolyan ide szeretnénk költözni? Csak angolul beszélünk.

- Szerintem az is tökéletesen elég.

- És mi lenne apukám cégével. – ülünk le egy padra, majd folytatja. – Mondjuk, egyszer úgyis visszamegy. És nálam sokkal jobb dolgozok is vannak.

- Ja, de mondjuk, az apukád, ha pár napig nem mész dolgozni, s nem szólsz, már ki is rúgat.

- Sajnálom...- motyogja, és a földet kezdi pasztázni. – Én nem akartam, csak

Félbeszakítom.

- Tudom, hogy nem akartál kirúgni. Azzal is tisztában vagyok, hogy ha nem mész dolgozni, akkor szólni kell, de te nagyon is jól ismerted a helyzetem, s nem tudom, hogy az apád ilyen iszonyat szigorú a munka terén, vagy csak nem álltál ki értem eléggé. Viszont nem is érdekel, pontosan mi történt akkor, hogy az apukád morcos volt-e valami miatt vagy nem. Semmi sem érdekel rajtunk kívül. Itt vagyunk egy fenomenális helyen, jó idő van, az emberek boldogok. Az égvilágon semmire nem cserélném ezt a felhőtlen vidámságot, amit most érzek, ahogy a köztünk lévő felülmúlhatatlan szeretet sem.

- Bezzeg az esküvői fogadalmad nem volt ilyen szép. - kuncog.- Vicceltem, imádom. Mindent imádok, amit mondasz.

- Pedig szoktam hülyeségeket mondani.

Love Me Or Not?Where stories live. Discover now