Sziasztok!
Hát, őszintén nem hittem volna, hogy bármit fogok még ideírni, de az élet úgy hozta, hogy igen. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megosszam-e ezt vagy csak tartsam meg magamban. Végül arra jutottam, megosztom veletek valamennyi részét annak, ami éppen bennem zajlik.
Gondolom, már mind tudjátok, mi történt Kim Jonghyunnal a hétfői nap folyamán. Borzasztó, amit vele történt. Borzasztó, hogy neki ennyi minden fájt és mégsem vette észre senki, mégsem segített senki. Segítségért kiáltott, de a hangja soha nem ért célba. Nekem a SHINee-val együtt, Jonghyun is mindig a szívem egyik csücske volt, továbbra is az, s az is marad. Egy igazi ragyogó angyalt veszített el a világ. Hogy miért? Mert figyelmetlenek vagyunk, lehajtott fejjel, csukott szemmel járjuk a világot. Nem vesszük komolyan a másik problémáján és igen, lehet neked semmit sem jelent a másik baja, gyerekesnek tartod, de igenis komolyan kell venni, nem kell leszólni, mert neki lehet, sokkal többet jelent! Az empátia mostanában már nem ismert szó, nem érzünk együtt, borzasztóan önző lények vagyunk. A szeretet is kihalóban vannak, mint a maguk korában a dinók voltak. Csak arra szeretnék kérni mindenkit, magamat is, hogy figyeljünk a körülöttünk levőkre! Nem válthatunk világot, de ha mindenki csak arra a pár emberre több figyelmet fordít, aki körülötte van, akkor legalább rajtuk segíthetünk. Ne tekintsünk el más bajai mellett és ha valakinek depressziója van, nem szabad egyedül hagyni. Egyetlen egy perc alatt, sőt kevesebb alatt is gondolhat olyat, ami miatt végül úgy végzi, már nincs velünk többet. Ha valakinek szüksége van rá, igenis meg kell szeretgetni. Ha nem kedveled és látod, hogy valami nem okés, akkor sem lehet csakúgy elsétálni mellette, hiszen bármi történhet. A legkisebb apróság is sokat jelenthet rossz és jó értelemben is. A világ szeretetre és több megértésre éhezik.
Jonghyunt visszatérve pedig szeretnék annyit mondani, hogy neki most már jobb. Könyebb. Nem kell többé harcolnia semmivel, senkivel. Nem kell várnia a segítségre a kínjai között, mert már nincsenek neki. Nehezen, de véget vetett a dolgoknak, s talán több ember komolyan veszi mostantól a depressziót. Igen, nagyon nagy áron. Drága Jonghyun, te pedig nyugodj békében! Egész életedben keményen dolgoztál, nagyon sok mindent elviseltél, eltűrtél, ügyes voltál! Egy igazi angyal voltál, aki mindenki arcára seperc alatt mosolyt tudott csalni, s most haza találtál. Otthon vagy, békében. Mindig emlékezni fogunk rád és szeretni fogunk! ❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Love Me Or Not?
Фанфик"-Szeretni, ne hidd el, egyedül én szerethetlek igazán. Mindig melletted voltam, és ő mindig le volt maradva egy lépéssel. Nincs értelme, hogy vele legyél, velem kéne lenned. Mondta felém fordulva, ilyenkor nem tartottam őt a legjobbnak,kikelt magáb...