Bölüm 12 (CENGİZ)

177 40 51
                                    

Keyifli okumalar ... :)

                 

-----------------------------------------------------------

Sık ağaçların olduğu alanlardan geçerken silah seslerini duymaya devam ediyorduk. Demir belime tek kolu ile sıkıca sarılmıştı boştaki eli ile de ateş ediyordu. Ormanın derinliklerine dalarken arkamızdan birkaç motor sesi duyuldu. Anlaşılan, bu gece benim düşündüğümden bile daha uzun geçecekti.

--------------------------------------------------------

Hızımı hiç kesmeden ormandan çıkış yolu aramaya devam ediyordum. Motor sesleri yaklaşmıştı. Silah sesleri ise durmak bilmiyordu.

"Son kurşun!"

Demirin bağırması ile dikkatimi ona verdim.

"Eskisi gibi motor kullanabiliyor musun Demir?"

"Bu konuda senden daha iyi olduğumu biliyorsun!"

"Tabi bilmez miyim?"

Gülerek kurduğum cümle Demirin homurdanmasına sebep oldu.

"Hazır ol, yer değiştireceğiz."

"Sen kafayı mı yedin? Araba mı sandın bunu. Ne yer değiştirmesi ?!"

"Hiç eğlenceli değilsin Demir. Biz bunu Baturla hep yapıyorduk. Hadi acele et ya da iki tarafımızdan gelen motorlular bizi indirsin, karar ver?!"

"Lanet olsun! Ne kadar deli olduğunu unutmuşum! Tamam, ne yapmam gerekiyor?"

En azından çabuk kabul etmişti.

"Ellerini ellerimin üzerine koy ve bana doğru iyice yaklaş."

Demir söylediklerimi yaparken bende ellerimi gevşettim ve Demirin motorun direksiyonunu sıkı tuttuğuna emin olunca yavaş bir şekilde motorun üzerinde ayağa kalkmaya başladım.

"Melek ne yapıyorsun sen? Kafayı mı yedin!"

"Sakın ellerini gevşetme zaten ormanın içinde olduğumuz için dengemi sağlamak zor olacak motorlar iyice yaklaşmadan arkana geçmeliyim. Öne doğru eğil."

"Sen çıldırmışsın!"

Demiri hiç umursamadan dengemi korumaya devam ettim ve Demir öne doğru eğildikten sonra tekrar komut verdim.

"Bacağımı omzunun üzerinden geçireceğim Demir."

"Lanet olsun!!! Azrail canımı alacak! Bu sefer kesinlikle kurtulamayacağım adamdan!"

Demirin arkasına geçmeye çalışırken söylediğine cevap vermeyi de unutmadım. Batur gerçekten çıldıracaktı.

"Korkma onunlayken yaptığım gibi yapsaydım çoktan arkana geçmiş olurdum, hayatını önemsiyorum Demir."

"Tabi ne demezsin!"

Sol bacağımı Demirin omzunun üzerinden arkaya attıktan sonra omuzlarına tutunarak sağ bacağımı da yavaşça geçirdim. Arkamızdaki motorlular bizim bu halimizi yadırgamış olsalar bile benim ayakta olmam işlerine gelmiş ve daha sık ateş etmeye başlamışlardı. Kulübeye geldiğimizde, kurşun yediğim omzundan dolayı hareketlerim çok fazla esnek değildi ama dayanamayacak durumda da değildim.

Demirin motor kullanmada çok iyi olduğuna güvenmesem bu kadar tehlikeli hareketler yapmazdım ama bu konuda ona güveniyordum. Ben oturmayı başardığım zaman Demirin sesini duydum.

"İyi misin?"

"Evet iyiyim. Yaklaşıyorlar Demir hızlan ben oturdum."

Demir benim komutum ile birlikte motorun gazını iyice köklerken bende bacağımdaki iki silahımı da çıkartıp bize yaklaşan motorlulara ateş etmeye başladım.

KAYBOLAN GEÇMİŞ (İNTİKAM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin