Keyifli okumalar... :)
------------------------------------------------------------------------------------
Arsa ile ilgili tüm bilgileri edinip, tedbirli bir şekilde gitmek istiyorduk. Karşımıza ne veya neler çıkacağını bilmeliydik.
Batur ile birlikte bir süre sonra evden çıkmıştık. Arabayla Arsaya doğru giderken dosyaları ayrıntılı bir şekilde kontrol etmeye devam ediyordum. Hatta dosyaya o kadar dalmıştım ki çalan telefonumu Baturun beni dürtmesi ile fark etmiştim.
Kimin aradığını görmek için üzerimdeki siyah geniş yaka, ince kumaş montun cebinden telefonumu çıkardım. Babalığın avukatının aradığını görünce kaşlarım çatıldı. Batur arayanı görebilmek için direksiyon hakimiyetini bozmadan bana doğru eğilip telefona baktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Niye şaşırdın?"
Batura bakmadan telefonu açmak için dokunmatik ekranın yeşil kısmını kaydırırken cevap verdim.
"Çünkü arayan babalığın avukatı ve onunla en son babalık öldüğünde iletişim kurmuştuk. Vasiyeti okuyan oydu."
Telefonu kulağıma götürürken Batura kısa bir bakış atıp, telefonun diğer kısmındaki kişi ile İspanyolca konuşmaya başladım.
Babalığın avukatı ile yaptığım kısa konuşmamız bittiğinde elimi başıma götürüp ovmaya başladım. Artık olan şeylere şaşırmamaya başlamıştım. Yakında babalık büyücüydü deseler şaşırmaz ve 'Sizin haberiniz yok muydu bundan? 'diyebilirdim.
"Ne diyor?"
Baturun konuşması ile eğdiğim başımı kaldırıp ona baktım ve gülmeye başladım. Batur hareketime anlam veremese bile sessiz kalmayı seçmiş ve konuşmak için sakinleşmemi beklemişti.
"Ne mi diyor?" başımı iki yana sallayarak güldüm ve konuşmaya devam ettim.
"Benim avukatım bu arazi ile ilgili bilgi vermek için babalığın avukatını aramış çünkü babalık ölmeden önce bu talimatı da vermiş. Arsayı incelemek için gideceğim zaman kendi avukatının dosyalarda olmayan bir bilgiyi bana iletmesini istemiş."
"Peki seni bu kadar eğlendiren bilgi neymiş?"
Baturun sorusu üzerine gülmemi kesip, ciddi bir şekilde ona baktım.
"O arsaya inşa çok önceden yapılmış çünkü Batur."
Batur kolay kolay sergilemediği şaşkınlığını göstererek kısa bir şekilde bana bakıp, çatmış olduğu kaşları ile tekrar yola odaklandı.
"Nasıl yani? O zaman niye inşa iznini istiyorlar?"
Gülerek " Çünkü bahsettiğim inşa, yerin üstüne değil, altına yapılmış. Aldığı arsanın boş bir şekilde olmasının benim dikkatimi çekeceğini biliyormuş. Yaptığı yeri fark edebilmem için yer üstüne yapılacak olan inşaatın benim imzam dahilinde olmasını istemiş. İlk gördüğümde aklıma takılacağını biliyordu. Babalık, her zaman beni, benden daha iyi tanımıştır."
"Hepimizi tanıdığı gibi ..."
Baturu onaylayarak, akıp giden yolu aklımdaki karmaşa ile izlemeye başladım.
Uzun bir yolculuktan sonra Babalığın gizemli arsasına ulaşmıştık. Arabadan indiğimizde ayağımda topuklu botlarım olduğu için kendime büyük bir tebrik gönderdim. İnce topuklu ayakkabılarımdan birini giyseydim büyük bir işkenceye kurban giderdim, böyle bir arazide.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN GEÇMİŞ (İNTİKAM)
AcciónGeçmişinde yok olan bir kadının tekrar yaşama dönme hikayesi... Yeni bir kimlik, yeni bir yüz, yeni bir ses ve daha birçoğu... Özlenen tenler. Öğrenilen gerçekler. Edilen yeminler. Verilen kayıplar. Ve her şeyden önemlisi verilmesi gereken kararla...