3.Bölüm

304 12 0
                                    

3.BÖLÜM

Buğün alarm çalmadan tam 1 saat önce kalkmıştım.Kendimi çok yorgun hissediyordum o yüzden banyoya girdim ve bir duş aldım.Sonra saçlarımı kuruttum ve üzerimi giyinip aşağı indim.Kahvaltı çoktan hazırlanmıştı.Anneme günaydın deyip masaya oturdum ve bir şeyler atıştırdım.Sonra çantamı alıp evden çıkacağım sırada annem beni durdurdu.

''Arin bekle seni bırakayım bugün''dedi.

''Saol ama hiç gerek yok ben kendim giderim.''dedim sinirli bir ifadeyle.

''Hayır Arin dün olanlardan sonra seni yalnız gönderemem.dedi otoriter bir ifadeyle.'

'Ya gerek yok diyorum anlamıyor musun,kendi başımın çaresine bakarım ben .''dedim sesimi yükselterek.''Peki seninle kavga etmeyeceğim.''dedi.Lafını bitirmesini beklemeden evden çıktım ve durağa doğru yürümeye başladım.Durağa geldiğim de beklememe gerek kalmadı.Hemen geldi otobüs,bindim,boş bir yer bulup oturdum ve kulaklığımı takıp müzik açtım.

Ben düşüncelerle boğuşurken otobüs durdu ve o an geldiğimizi anladım.Otobüsten indim ve kulaklığı kulağımdan çıkarıp çantamın içine attım.Okula girdiğim sırada yüzü tanıdık gelen bir çocuk gözüme çarptı.Bu o çocuktu.Beni o adamın elinden kurtaran çocuk,ona teşekkür bile etmeden çıkmıştım.En iyisi şimdi gidip teşekkür etmeliydim.Ona doğru ilerledim ve seslendim.

''Pardon bakar mısın? çocuk bana dönünce anlamyan gözlerle bana baktı.O yüzden hemen konuya girdim.

''Geçen gün inaşaat da beni o adam kurtamıştın,teşekkür edemedim o zaman,teşekkür ederim.''dedim.

''Sen teşekkür et diye yapmadım o piç benim mekanımdaydı.Bu yüzden ona gününü gösterdim,senin için değildi yani.''dedi alaycı bir tavırla.

''Sen nasıl birisin ya öyle yada böyle yaptığın şey benim hayatımı kurtardı.Bu yüzden teşekkür etmek istedim.Senin ise verdiğin cevaba bak.''dedim hayal kırıklığına uğramış bir şekilde.

''1-Senin hayatın benim umrumda bile değil.2- git şurdan seninle uğraşamam.''dedi sinirli bir şekilde.

''Gitmezsem ne olur''dedim meydan okurcasına.

''Sana gününü gösteririm.''dedi.

''Ala ala göstersene.''dedim.

''Of gerçekten seninle uğraşamam''dedi ve yanımdan gitti.Nasıl bir insandı bu ya teşekkür ediyorum,onun davranışlarına bak bir dövmediği kaldı.Egosu yüksek pislik nolcak.Kendi kendime söylenirken birine çarpmamla kendime geldim.Kafamı kaldırdığımda mavi gözlü,sarışın ve oldukça güzel bir kızla karşılaştım.

''Özür dilerim.Ben biraz dalgınım da.''dedim telaşlı bir şekilde.

''Önemli değil.Sen yenisin galiba.dedi gülümseyerek.

''Evet çok belli oluyor değil mi?''dedim.

''Evet.Bu arada ben Derin.''dedi.

''Ben de Arin''dedim gülümseyerek.

''Adının anlamı ne biraz değişik.''dedi tebessüm ederek.

''Bilmiyorum.Açıkcası umrumda da değil.''dedim alaycı bir tavırla.

''Hangi sınıftasın?''dedi.''11 TM''dedim.Neyse ki annem bunu akıl edip müdürle konuşmuştu.Bu yüzden müdürle hiç muhattap olmayacaktım.

''Aynı sınıftayız,sınıfın yerini bilmiyorsundur.En iyisi ben seni götüreyim sınıfa''dedi.Ve yürümeye başladı.Bende onu takip ediyordum.Çok sevecen bir kızdı ve gerçekten iyi birine benziyordu.Sonunda 3.kata çıkıp bir sınıfın önünde durunca oranın bizim sınıf olduğunu anladım.Yanı boş olduğu için onun yanına oturdum.

Zil çalınca herkes sınıfa geldi ve ben onlardan bazılarıyla tanıştım.Derin'in en yakın arkadaşları Deran,Silmen ve Yağmur.Çok iyiler beni hemen içlerine aldılar.Daha ilk günden yabancı olduğumu hissetirmediler.Hoca sınıfa girince hepimiz ona selam verdik ve yerimize oturduk.Benimle tanıştıktan sonra derse başladı.Dersi çok çabuk geçti.Tenefüste Derin ve Yağmur ve ben aşağıya indik.O sırada bana bakan iki çift göz gördüm.O çocuktu sabah kavğa ettiğim çocuk.Olayı hatırlayınca bile sinir oluyorum.Ama  adını çok merak ediyordum.

''Derin sana bişe sorabilir miyim?'' dedim.

''Tabi canım sor.''dedi.

''Şu karşı da oturan çocuğun adı ne?''dedim gülümseyerek.

''Asil.Neden sordun''dedi şaşkın bir şekilde.

''Öyle sadece merak ettim.''dedim.

''Ona sakın bulaşmaya kalkma Arin.O okulun serseri grubundandır.Her ilişkisi tek gecelik olur.O kızları 1 günlük bir ihtiyaç gibi görüyor.''dedi.

''Öyle bir niyetim yok.Zaten benim sevgilim var,yani vardı.''dedim son söylediğimi sessiz bir şekilde söylemiştim.

''Peki tamam öyleyse''dedi ve konuyu kapattı.Asil hala bana bakıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu.Aslında çok yakışıklıydı ve fiziği oldukça düzgündü.Ah! Ben neler düşünüyordum böyle.Derin'in bana seslenmesiyle düşüncelerimden uzaklaştım.

''Arin hadi zil çaldı.''dedi Derin.

''Tamam''dedim.Son dersimiz geometriydi.Geometriyi sevmesem bile çok güzel geçmişti.Ders bitiş zili çaldı.Arkadaşlarımla vedalaşıp sınıftan çıktım ve durağa doğru yürümeye başladım.Otobüs hemen gelmişti neyse ki.Eve gidene kadar müzik dinledim.Otobüs durunca geldiğimizi farkettim.Otobüsten inip eve doğru yürümeye başladım.Eve geldiğimde hemen bir şeyler atıştırıp,banyoya girdim.Çıktıktan sonra saçlarımı kuruttum ve biraz ders çalıştım,sonra da uyudum.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin