15.BÖLÜM
Alarmın çalmasıyla uyandım.Banyoya gidip elimi,yüzümü yıkadım.Üstümü değiştirip ananaslı parlatıcımı da sürdüm,bu parlatıcının tadi çok güzel zaten tadı için almıştım.Çantamı alıp aşagıya indim,her zamanki gibi annem kahvaltıyı hazırlamıştı.Vakit kaybetmeden masaya oturdum.
''Anne seninle bir şey konuşmam gerek.''
Karşımdaki sandalyeye oturdu ve gözlerini bana dikti.
''Seni dinliyorum Arin''
''Hani senin ortağın Cenk Bey varya''
''Evet Arin.''
''Onun oglu da var dimi.''
''Evet Arin ama konumuzla ne ilgisi var anlayamadım.''
''Ben Asille çıkıyorum.''
''Tamam bir akşam gelsin yemek yiyelim.''
Kafamı salladım.Annemde masadan kalkıp çantasını aldı ve evden çıktı.Bir şeyler atıştırmaya başladım,o sırada telefonun mesaj sesiyle irkildim.
''Aşagıda seni bekliyorum aşkım''yazıyordu.
Çantamı alıp aşağıya indim.Arabada bekliyordu,arabay bindim.
''Günyadın Aşkım'' dedim gülümseyerek.
''Günaydın Bitanem'' dedi ve yanagıma öpücük kondurdu.
Sonra arabayı çalıştırdı,yol boyunca yerimde kıpırdanıp durdum.Asil de bunu farketti.
''Bana ne söyleyeceksin Arin''
''Bir şey söylemicem bunu nerden çıkardın.''dedim dudaklarımı büzerek.
''Seni tanıyorum Arin''
''Peki tamam söylicem kızmicaksın''dedim kaşlarımı kaldırarak.
''Tamam kızmicam''dedi
''Ben çıktığımızı anneme söyledim.''
''Keşke söylemeden önce bana sorsaydın ama söylemişsin bir kere yapacak bişe yok.''dedi gülümseyerek.
''Asil arabayı durdursana'' dedim o da şaşkın gözlerle bana döndü.Kafamla durdurmasını işaret ettim.Bir şey söylemeden arabayı sağa çekti ve bana döndü.
Ona biraz yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdım ve sertçe öpüşmeye başladık.Kulağına yaklaşıp ''Seni Seviyorum''dedim ve boynuna bir öpücük kondurup geri çekildim ve koltuguma oturdum.
O da arabayı çalıştırdı.Yolu izlemeye başladım.
''Parlatıcının tadı çok güzelmiş''dedi gülümseyerek.
''Seni için almıştım''dedim kaşlarımı kaldırarak.
Dayanamayıp bir kahkaha attım o da bana karşılık verdi.Araba durduğunda arabadan indim,Asil de arabayı park edip yanıma geldi ve elimi tuttu.Birlikte sınıfa yürüdük,sınıfımın önüne geldiğimizde yanağıma bir öpücük kondurdu ve iyi dersler deyip kendi sınıfına yöneldi.
Sınıfa geldiğimde Deran sınıfta tek başına oturuyordu.Çantamı yerine koyup Deran'ın yanına gittim.
''Günaydın''dedim
''Günaydın sarışın''dedi gülümseyerek.
''Derin gelmedi mi?''
''Yok,gelir birazdan''
O sırada Derin içeri girdi bize gülümseyerek selam verdi.Yanıma gelip bana sarıldı ve Deranın da yanağından öptü.
Zil çalınca Derinle yerimize geçtik.Hoca geldi ve derse başladık.Diğer derslerde çok sıkıcı geçti ve ders bitiş zili çaldı.Çantamı toparlayıp arkadaşlarımla da vedalaşıp aşağıya indim.Asil arabanın içinde bekliyordu.Arabay bindim,hemen arabayı çalıştırdı.
''Asil bugün bize gelsene''dedim
''Niye napıcaz?'' dedi kaşlarını kaldırarak.
''Tamam Asil gelme.''
''Tamam tamam sustum.''dedi.
Eve geldiğimizde arabadan çıktım,arabayı park edip yanıma geldi.Bende kapıyı açtım ve içeri geçmesi için yol verdim.İçeri girdiğimizde kapıyı kapattım.Annem daha gelmemişti o yüzden rahattık.
''Sen odama çık ben geliyorum''dedim
Kafasıyla onaylayıp yukarı çıktı.Bende mutfağa gidip yiyecek bir şeyler hazırladım ve yukarı çıktım.Tepsiyi masanın üzerine koydum,kıyafetlerimi alıp Asille de eşofrman altlarımdan birini verdim ve banyoya geçtim.
O hemen eşofmanı üzerine giydi ve tişörtünü çıkartıp odamdaki koltuğun üzerine koydu.Banyoya gidip üzerimi değiştirdim ve Asil'in yanına geldim.Birlikte masaya oturup hazırladıklarımı yedik,bitirdikten sonra masadan kalktım ve yatağıma oturdum.O da kalkıp yanıma geldi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Her zamankinden nazik öpüşüyorduk.Sonradan öpüşmemiz sertleşti ve istemeden de olsa ağzımdan inilti çıktı benim üzerime çıktı ve boynumu öpmeye başladı.
Üzerimden tişörtümü çıkardı ve vücudumun her yerine dokunmaya başladı.Onun dokunduğu heryer alev alıordu sanki.Kapının açılma sesiyle ikimzde irkildik,Asil üzerimden kalktı bende hemen tişörtümü giyip aşağıya indim.
''Hoşgeldin anne''dedim.
Benim bu hareketime şaşırsa da hoşuna gitti.
''Hoşbulduk.'' dedi gülümseyerek.
''Anne benim çok ödevim var,onları yapıp yatacağım.Rahatsız etmezsen sevinirim.'' dedim ve yukarı çıkıp kapımı kilitledim.Odama girdiğimde Asil'i göremedim.
''Asil nerdesin''dedim
Arkamdan belimi tutup kendine çekti ve yatağa yatırdı.Öpüşmeye başladık.Sonra benden ayrılıp kulağıma eğildi ve fısıldadı.
''Tamamen benim olacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum''dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
''İyi geceler sevgilim''dedi.
''İyi geceler bitanem'' dedim ve kolunun altına girip gözlerimi kapadım.