19.Bölüm

1.3K 2 0
                                    

19.BÖLÜM

Gözlerimi açtığımda Asil yanımda yoktu.Banyoya gidip elimi,yüzümü yıkadım.Saçlarımı topuz yapıp,bacaklarımın ağrımasına aldırmadan aşağıya indim,mutfağa ilerledim.Sessizce Asil'in arkasından gidip ellerimi çıplak vücuduna doladım.Gülümseyerek bana döndü ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

''Günaydın'' dedim gülümseyerek.

''Günaydın bitanem'' dedi.

Geçip masaya oturdum.Oturunca bacaklarımın daha fazla ağrıdığını fark ettim,bu halde okula falan da gidemezdim ki.

''Asil okula gitmesek olmaz mı?'' dedim.

''Sen istiyorsan gitmeyiz''

Tamam anlamında kafamı salladım.Önümdeki servis tabağına masadakilerden koydum.Asilde çaylarımızı doldurdu ve geçip karşıma oturdu.Önümdekileri yemeğe başladım,Asil önündekileri yemek yerine beni izlemeyi tercih ediyordu.

Onun bakışlarına aldırmadan önümdekileri yedim tabağımı ve onun önündeki tabağı alıp önce sudan geçirdim,sonra da bulaşık makinesine dizdim.O da masayı toplamaya başlamıştı.Yanından geçip odaya çıktım ve dün dağıttımız eşyaları toparlamaya başladım.Dün yaşananları hatırlayınca istemsiz olarak gülüsedim.

''Seni böyle aptal yapan ben miyim yoksa'' Asilin sesiyle irkildim.

''Hayır tabiki de nerden çıkardın'' dedim kaşlarımı çatarak.Önüme dönerek eşyaları toplamaya devam ettim.Arkamdan yaklaşıp ellerini belime doladı ve beni kendine çevirdi,dudaklarını dudaklarıma bastırdı  ve sertçe öpüşmeye başladık.

Yavaşça yatağa dogru ilerledik,beni yavaşça yatağa yatırdı ve öpmeye devam etti.O an midemin bulandığını hissettim,hemen ondan sıyrılıp koşarak banyoya koştum ve klozetin kapağını açıp midemde ne var ne yok hepsini çıkardı.Asil telaşlı bir şekilde yanıma geldi.Yerden kalkıp elimi,yüzümü yıkadım.

''Arin iyi misin?''

''İyiyim,sanırım yumurta mideme iyi gelmedi.''

''Doktora gidelim,ister misin?''

''Gerek yok Asil yanımda mide bulantı hapı vardı,onu içerim birazda dinlenirsem bir şeyim kalmaz.''

Kafasını salladı ve kolumdan tutup içeri gitmeme yardım etti,yavaşça yatağa yatırdı.

''Çantamdaki mide bulantı hapını verir misin Asil?''

''Tamam canım''

Çantama yöneldi ve hapı bulup bana uzattı.Komidinin üzerindeki suyu bana uzattı,hapı içtim ve bardağı komidine koyup,yorganı üzerime çektim.Asil de yanıma geldi ve bana sarıldı.

''Senin de gününü mahvettim,özür dilerim Asil''

''Kendini pencereden sen mi atarsın,ben mi atim ha''

''İyi geceler aşkım'' dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.

''İyi geceler sarışınım.''

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin