12.Bölüm

254 4 0
                                    

12.BÖLÜM

Bugün sabah kalktığımda saat 10.30'du.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşagıya inip kahvaltı yaptım.Sonra yukarı çıkıp giyecegim  kıyafetleri çıkardım.Saçlarımı at kuyrugu yapıp,hafif bir makyaj yaptım.Çantamın içine cüzdanımı,telefonumu ve bazı makyaj eşyalarını koydum.Sonra üzerime siyah bir etek,salaş beyaz bir buliz giydim ve etegin içine soktum.Siyah babetlerimi giydim ve çantamı da alıp evden çıktım.Telefonu mu çıkarıp Derin'e mesaj attım.

''Ben evden çıktım'' yazan bir mesaj attım.

Otobüse bindim ve müzik dinlemeye başladım.Otobüs durunca,otobüsten indim Derin ve Deran Avm'nin önünde beni bekliyorladı.

''Selam''dedim gülümseyerek ve ikisini de öptüm.

''Selam güzellik''dedi Deran gülerek.

''Selam''dedi Derinde gülümseyerek.

Birlikte Avm'ye girdik.Derin bizi hemen magazalara götürdü.Birlikte bir magazaya girdik.O kendine uygun kıyafetler seçerken bende gözüme kestirdigim kıyafetlerimi koluma astım.Deran bizim kız muhabetlerimizden sıkılacıgını bildigi için terasa çıktı.Derinle kabinlere girdik ve begendigim şeyleri  denemeye başladık.Bu magazanın kabinleri çok büyük bir ordu sığar resmen.Üzerimi soymaya daha başlamamıştım ayna da kendimi incelemekle meşguldüm ki kabinin kapısı açıldı,dogru düzgün kitleyememiştim bile.Agzımdan küçük çaplı bir çıglık çıktı,aynadan kim olduguna baktıgımda Asil oldugunu farkettim.

''Napıyorsun sen ya''dedim öfkeyle.

''Sessiz ol sarışın''dedi gülerek.

''Hemen dışarı çıkmazsan avazım çıktıgı kadar bagırırım.''dedim kaşlarımı kaldırarak.

Dediğime aldırmadan lafına devam etti.

''Deranla çok yakın olmanı istemiyorum.''dedi

''Sanane hem sen ne karışıyorsun ki''

''Seni seviyorum Arin''

Şuan gereçkten heyecandan ölebilirdim kalbim o kadar hızlı atıyordu ki düşüp bayılabilirim.

''Ama sen benimle sadece eglendigini söylemiştin.''

''Yalan söyledim,seni kendimden uzak tutmak istedim ama olmuyor.Sensiz yapamıyorum ben Arin.Sürekli senin etrafında erkekleri görmekten,sana yakın davranmalarını falan çekemiyorum.''

''O zaman bu soruyu şimdi sorsam yeri olur heralde.''dedim kaşlarımı kaldırarak.

''Hangi soruyu.?''

''Peki biz şimdi neyiz Asil?''dedim gülerek

''Kabine girdim diye seninle sevgili olacağımı falan düşünmüyorsun heralde.Yani eger düşünüyorsan salak falan olmalısın.''

'Seni pislik,çık dışarı''dedim bagırarak gözlerimden yaşlar aktıgını hissetttim.

Karnına,koluna olagan gücümle vurmaya başladım.Beni kendine çekip sarıldı.

''Gel buraya şapşal sen benim herşeyimsin.''dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Geri çekilerek onu kabinden dışarı çıkardım ve kıyafetleri denedim ama hiçbrini begenmedim.Derin karşısında Asil'i görünce anlamayan gözlerle bana bakıyordu.

''Sabret anlatıcam''dedim göz kırparak.

O da olur anlamında kafasını salladı.Magazadan çıkıp terasa Deran'ın yanına çıktık.Deranda Asil'i görünce aynı tepkiyi verdi ama Derin onun kulagına bir şeyler söyledi.

''Ben acıktım''dedim Asil'e dönerek.

Olur anlamında kafasını salladı.Burger Kıng'e gidip Chıcken Menü aldık ve oturup yemege başladık.Yemegim bittikten sonra Asil elimden tutup ben ayaga kaldırdı.Ona ne yapmaya çalışıyorsun bakışı attı o da anlamış olacak ki açıklama yaptı.

''Seninle yalnız kalmak istiyorum''dedi.

Kafamı Derin'e çevirdim o da ''Sen keyfine bak''deyince.Onlarla vedalaşıp Asille Avm'den çıktık.Asil'in arabasına bindik ve hızlı bir şekilde sürmeye başladı.

''Bize gidelim''dedim

''Tamam aşkım''dedi.

Eve geldigimizde arabadan indim ve kapıya dogru yürüdüm o da arabayı park edip bana yetişti.İçeri girdigimizde Birlikte odama çıktık.Ben eşyalarımı alıp banyoya gittim,üzerimi degiştirip odaya gittigimde eşorfmanlarımdan birini giymiş,tişörtünü de çıkarıp koltugun üzerine bırakmıştı.

''Ben çok yoruldum,uyumak istiyorum''dedim

''Tamam canım uyuyalım.''dedi.

Yataga geçtim ve yana kaydım o da yanıma gelip uzandı.Başımı gögsüne yasladım.

''Asil beni hiç bırakmayacagına söz verir misin?''dedim

''Araba çarpsın ki söz veriyorum''dedi gülerek.

''Of Asil ya o nasıl bir kelime''dedim gögsüne vurarak.

''Uyu hadi sen uyu''dedi

Cevap vermeden gözlerimi kapadım.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin