25.Bölüm

82 1 0
                                    

25.BÖLÜM

Annemi o şekilde görünce sinirle ayağa firladım.Onların olduğu tarafa doğru yürümeye başlamıştım ama sonra vazgeçip yönümü eve çevirdim.En iyisi eve gelince konuşmaktı.Yoldan bir taksi durdurup bindim ve hemen adresi verdim.O sırada telefonum çalmaya başladı,arayana bakınca Asil olduğunu gördüm. Cevaplama tuşuna basıp açtım.

''Efendim'' dedim soğuk bir ifadeyle.

''Arin sen iyi misin'' dedik da şaşırmış bir ifadeyle.

''İyi değilim asil bize gelir misin'' dedim.

''Tabi gelirim,ama noldu?'' dedi.

''Gelince konuşuruz'' dedim.Ve kapattım.

Bir süre sonra araba durunca parayı ödeyip arabadan indim.Çantamdan anahtarı çıkarıp,kapıyı açtım ve içeri girdim.Odama çıkıp üstümü degiştirdim ve saçımı ev topuzu yapıp aşağıya indim ve asil'in gelmesini beklemeye başladım.

Çok geçmeden kapı çalındı,hemen gidip kapıyı açtım.

''Hoşgeldin canım'' deyip yanağına bir öpücük kondurdum.

''Hoşbulduk'' dedi ve içeri girip ikili koltuğa oturdu.

Bende kapıyı kapatıp yanına oturdum.

"Neden bugün okula gelmedin?" dedim.

''Şirkette birkaç işim vardı ondan gelemedim.''

''İyi öyle diyorsan öyle olsun.'' dedim.

"Senin neden moralin bozuk.'' dedi.

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

''Bugün okul çıkışı sahile gittim.Bir süre oturdum ve sonra bir kadınla,erkeği öpüşürken gördüm.İlk başta kadınîn yüzü pek görülmüyordu ama sonra adam biraz çekilince yüzünü görebildim.Ve bu kadın kim biliyor musun? ''Annem''di.Asil böyle bir şeyi nasıl yapabilir.'' dedim ve gözlerinden yaşların dökülmesine izin verdim.

Asil beni kendine çekip saçımı okşayıp,öptü.

''Mutlaka bir açıklaması vardır,canım.Merak etme sana bunu açıklicaktır.Sen sakin ol tamam ?''dedi.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin