16.Bölüm

863 3 0
                                    

16.BÖLÜM

Alarmın çalmasıyla kalktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.O sırada kasığıma bir ağrı girdi,olduğum yerden kıpırdayamadım,elimle kasığımı tutup ağrının geçmesini bekledim.Ama bir türlü geçmek bilmiyordu,her hareket ettiğimde daha çok ağrı saplanıyordu.Yavaşça odama doğru ilerledim,aynı ağrı tekrar saplanınca bir çığlık attım.Annem sesimi duyar duymaz odaya koştu.

''Arin noldu?''dedi telaşlı bir şekilde.

''Kasığıma aralıklı olarak bir ağrı saplanıyor.''dedim güçlükle çıkan sesimle.

''Hemen hastaneye gidelim''

''Tamam''

Ayağa kalkmama yardım etti ve üstüme paltomu giydirdi.Her hareket etmemde kasığıma agrı saplanıyor ve bu da beni kıvrandırıyor.Yavaş yavaş aşağıya indik ve evden çıktık,annem dikkatli bir şekilde beni arabaya oturttu ve kendi de binince çalıştırdı ve hızlı bir şekilde sürmeye başladı.

Hastaneye gelene kadar yerimde kıvrandım,hastane yazan yeri görünce derin bir ohhh çektim.Annem arabayı park etti ve koluma girip yavaş yavaş hastanenin kapısına ilerledik.O lanet olasıca ağrı tekrardan kasığıma saplanınca istemeden olduğum yere yığıldım.Annemin çığlıkları içinde etraftan yardım geldi ve beni sedyeye yatırıp içeri girdirdiler.Ondan sonrasını yarım yamalak hatırlıyorum,kendime geldiğimde başımda Asil oturuyordu.

Yavaşça gözlerimi açtım ve olanları hatırlamaya çalıştım.

''Hele şükür uyandın be güzelim''

''Ne kadardır baygınım''

''1 saattir''

''Annem nerde Asil?''

''Doktorla konuşuyor gelir birazdan''

Tamam anlamında başıma salladım.

''Sen iyi misin canım''

''Şu an daha iyiyim''

İçeri annem girince konuşmamız bölündü ve gözlerimi annem çevirdim.

''Neyim varmış''

''Endometrit denilen bir hastalıkmış.Rahim içi iltihabıymış ve regl dönemlerinde kasık ağrıları daha da fazla şiddetleniyormuş.Bu yüzden kendine çok iyi bakman gerek.''

Böyle bir konuşmayı Asil'in yanında yapmak beni utandırdı ve şuan yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna bahse varım.

''Çıkış işlemlerini halledim çıkalım''dedi annem ve odadan çıktı.

''Seninle gerçekten çok işim var benim''dedi Asil gülümseyerek.

Gözlerimi devirerek ona baktım,ayağa kalkıp ceketimi giydim.Asil yanıma gelip elini belime koydu ve yürümeme yardım etti.Odadan dışarı çıkıp annemin yanına gittik,işlemleri halledip hastaneden çıktık .Annem arabayı getirdi,Asille ben arkaya bindim,annem arabayı çalıştırıp hızlıca sürmeye başladı.

Eve geldiğimizde Asil yavaşca arabadan indirdi ve eve girdik,birlikte odama çıktık.Annemi Asil'in bu gece burda kalması için ikna etmiştim.Hasta olduğum için çok zorluk çıkarmadı.

Üzerimdeki ceketi çıkarıp yatağa geçtim,Asil'de tişörtünü çıkartıp yanıma yattı.Kafamı onun gögsüne yasladım.

''Asil'' 

''Efendim aşkım''

''İyi geceler''deyip dudaklarını öptüm.

''İyi geceler meleğim''dedi.

Ona sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapadım.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin