30.BÖLÜM
''Karın kısmı dar oldu sanırım''dedim gelinligimin ölçülerini alan kadına.
''O zaman onu çıkartırın diğerini getirim.''dedi kadın.
''Bence çok güzel oldu.''dedi derin.
''Bence de'' diye atıldı deran.
''Çok güzel ama karın kısmı biraz sıktı.''dedim.
''Bunun büyüğü yok mu?''diye sordu derin.
''Var ama Arin hanıma oldukça büyük olur.Ondan göstermedim.''dedi kadın.
''Siz yine de bir getirin.''dedi derin.
''Keşke asilde olsaydı.''dedim.
''Düğünden önce görmek uğursuzluk getirir.Gelinlik seçiminde de bu geçerli bu kuralı ben koydum,bir itirazın var mı.''dedi derin.
''Yok''deyip kadından gelinligi alıp kabine girdim .
Gelinliği üzerimden zorla çıkartıp,diğerini giydim ve kabinden çıktım.
''Nasıl oldu arin hanım.''dedi kadın.
''Bu çok iyi oldu.Sadece biraz değişiklik yapılmasını istiyorum.''dedim.
''Tabiki ne gibi.''dedi kadın.
''Göğüs hizasına 2 sıra taş dizilsin.Duvagında uzun olmasını istiyorum.Takılar olarak ilkbaşta denedigim sadece sadece küpe ve kolye olsun.Ayakkabılar da ikinci denedigim ayakkabı olsun.Çiçek güllerden oluşan buket olsun.''dedim.
''Tabi arin hanım ben eşyaları hazırlatim.Sizde gelinliği çıkartın.''dedi.
Başımı sallayıp kabine girip üzerimi degiştirdim.Gelinliği alıp kadına uzattım ve kasaya ilerledim.
''Asil,bayılacak o gelinlige''dedi deran.
Sadece gülümsemeyle yetindim.
''Toplam 3000 TL yapıyor arin hanım.Gelinlik yarına tamamlanmış olur,gelip alabilirsiniz.Buyrun bunlarda diğer eşyalarınız.''deyip çantaları uzattı.Çantaları alıp deran'a verdim ve parayı ödeyip magazda çıktık.
''Asille buluşmam gerek,damatlık bakacaz.''dedim derin'e dönüp.
''Tamam,o gelene kadar burada bekleyelim.''dedi.
Başımla onaylayıp telefonu çıkardım ve asil'in numarasını tuşladım.
''Alo,aşkım bizim işimiz bitti mağazanın önünde bekliyoruz.''dedim.
''Tamam canım 5 dakikaya ordayım.''dedi ve kapattı.
''Birazdan burda olurmuş isterseniz beklemeyin gidin.''dedim.
''Hayır beklicez,hem bu çantalar ağır.''dedi deran.
''İki yanımdasınız.''dedim gülümseyerek.
''Sende iyi ki varsın ''dediler aynı anda.
O sırada araba freniyle konuşmamız bölündü.Asil arabadan inip yanıma geldi.Dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
''Çok yoruldun mu''dedi.
''Hayır,sağolsun deran hiç yormadı beni.''dedim gülümseyerek.
''İkinize de çok teşekkürler.''dedi ve deran'ın elindeki poşetleri aldı.
''Hadi gidelim.''dedi bana.
Başımı sallayıp Derinlerle vedalaştıktan sonra arabaya bindim.Asil de hemen arabayı çalıştırdı.