10.Bölüm

268 8 0
                                    

10.BÖLÜM

Sabah alarmın çalmasıyla gözümü araladım ve alarmı kapattım.Banyoya geçip elimi,yüzümü yıkadım.Saçlarıma dogal bir dalga yaptım ve üzerimi giyindim.Eşyalarımı da alıp evden çıktım.Bugün evde kimse olmadığı için kahvaltı yapmadım.Annem işe erkenden gitmişti.Dışarı çıktığımda Deran beni dışarı bekliyordu.Aslında Deran yakışıklıydı.Koyu saçları,beyaz teni ve kahverengi gözleri onu oldukaça çekici yapıyordu.Yanına gittiğim de ''Günaydın Arin''dedi gülümsemeye çalışarak,yüzüne o kocaman gülücügünü yerleştirmeye çalışsa da moralinin bozuk olduğu belliydi.

''Günaydın Deran''dedim gülümseyerek.

''Naber''dedi aynı gülümsemeyle.

''İyi senden''dedim.

''İyi''dedi omuz silkerek.

Moralinin neye bozuk olduğunu merak etsem de sormadım,çünkü söylemezdi.O yüzden hiç sorma geregi bile duymadım.Hiç sohbet etmeden okula geldik.Okula geldigimiz de neden böyle bir şey yapma geregi duydum bilimiyorum ama Deranın yanagına bir öpücük kondurup Derin'in yanına sınıfa dogru yürüdüm.Belki de Asili'i kıskandırma istedim ve bu konuda başarılı oldum.Sinirli bir şekilde bana bakıyordu.

Ama umursamadım yani umursamamaya çalıştım.Sınıfa gidip Derin'in yanına oturdum.Dün neden gelmedigini sordum ve hasta oldugu için gelmedigini söyledi.İlk dersimiz fizikti ve ben bu hocadan kesinlikle NEFRET EDİYORDUM.Hoca sınıfa gelince düşüncem yarıda kaldı.Yoklama aldıktan sonra benim adımı söyleyip,ayaga kalkmamı istedi.Ayaga kalktım ve soru sorar gözlerle adama bakıyordum.

Beni sözlü yapacğını söylemişti.Sınıfta o kadar insanın arasından beni seçmişti  gıcık.Bu adam kesin kamera şakası falandı.3 soru sordu ve hepsini bildim.Adam hepsini bilmeme çok şaşırmıştı.Çünkü derse hiç katılmazdım.Zil çalınca düşüncelerimden sıyrıldım ve Derinle birlikte kantine indik.Meyve suyu alıp geri yukarı çıktık.Şimdi ki dersimiz rehberlikti ve kulüp seçmemiz gerekiyordu.Eskiden beri hep Drama Klübündeydim ve bu seferde aynısını yapacaktım.Eski okulumda Pamu Prenses ve 7 cücelri sergilemiştik.Sınıfa gelince düşüncelerimden sıyrılıp sırama oturdum.Zil çaldığında rehberlik hocamız geldi ve kulüp seçimleri yaptık.İstediğim gibi Drama Klübündeydim.Bizim sınıftan Deran ve Derinde benimle aynı kulüpteydi.

Yağmur ve Silmen Gezi ve Tanıtım kulübündeydi.Deran bahsettiğim gibi beyaz tenli,kahverengi gözlü,koyu saçaları olan bir çocuktu.Derin;sarı saçlı,mavi gözlü güzel bir kızdı.

Yagmur da sarı saçlı ve yeşil gözleri vardı.Silmen sarışın ve yeşil gözlere sahipti.Ve Yagmurla Silmen çıkıyorlardı.Daha 1 haftalıktı ilişkileri ama birbirlerini çok seviyorlardı,bu gözelerinden okunuyordu.Zil çalınca düşüncelerimden sıyrıldım ve eşyalarımı toplayıp,aşagıya kulüplerin asılı oldugu panoya bakmaya gittim.Bizim kulüpte kimlerden olduguna bakıyordum ve içlerinde tanıdık bir isim dikkatimi çekti.Adi A-S-İ-L'di.

Çocuktan uzaklaşmaya çalıştıkça daha da yaklaşıyordum.Düşüncelerden uzaklaşıp bahçeye çıktım ama Deran yoktu.Hergün beni bekleyen çocuk bugün beklememişti,zaten onda bir tuhaflık vardı ve ben bunu çözmeye kararlıydım.Bu düşüncelerin arasında eve geldiğimi farketmedim.Eve girip bir şeyler atıştırdım.Biraz ders çalışıp yatagıma girdim.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin