4.bölüm

258 8 0
                                    

4.BÖLÜM

Alarmın çalmasıyla uyandım.Dün erken uyumuştum ama yine de uykum vardı.Banyo'ya gidip elimi yüzümü yıkadım.Uykum biraz da olsa dağılmıştı.Tekrar odama geçip saçlarımı düzelttim ve üstümü giyinip çantama da gerekli eşyaları koyup aşağıya indim.Herzaman ki gibi kahvaltı yapıp evden çıktım.Durağa doğru yürümeye başladım.

O sırada yağmur yağmaya başladı.Yine bir terslik oluyor,ince giyinmiştim.Şemsiyem de yanımda yoktu,ne yapacaktım şimdi ben koşa koşa durağa gittim ve kamelyanın altında otobüsü beklemeye başladım.Onun da bugün geç gelesi tutumuştu galiba.Yağmur inat yapar gibi şiddetini daha da arttırdı ve o sırada arabanın biri hızlıca yanımdan geçti ve yoldaki sular bana sıçrayarak üzerimi ıslattı.Arabanın sahibine lanetler okuyarak gelen otobüse bindim ve kulaklığı kulağıma takıp okula gidene kadar müzik dinledim.

Otobüs durunca kulagımdan kulaklığı çıkardım,müziği de durdurup çantamın içine attım.Okula gireceğim sırada beni ıslatan arabanın bizim okulun otoparkın da olduğunu gördüm.Çantamdan anahtarımı çıkarıp arabının kapıını biraz çizdim ve kağıt çıkarıp''Bir daha ki sefere daha dikkatli sür'' yazdım ve sileceğe sıkıştırdım ve içeri girdim.

Neyse ki yağmur durmuştu.Bende o yüzden çardakta oturan Yağmur'un yanına doğru yürüdüm.Yanına gelince Silmenle  birlikte oturuyorlardı ama Deran daha gelmemişti.''Günaydı'dedim hepsine gülümseyerek.Hepsi de tek tek günaydın dedi.

''Deran nerde''diye sordum.

''Daha gelmedi''dedi Derin ama bunu derken bana bakmıyordu.Onun baktığı yöne kafamı çevirdiğimde Asil'in bize doğru geldiğini gördüm.

''Ne yaptığını sanıyorsun sen'' dedi sinirli bir şekilde.

''Ne yapmışım ben''dedim.

''Arabamı nasıl çizersin sen anlamayacağımı falan mı sandın.Kim oluyorsun sen be''diye bağırdı öfkeyle şuan tüm okulun bizi izlediğine eminim.

''O hayvan sen miydin.''dedim tiksinircesine.

''Bana bak benimle düzgün konuş çarparım.''dedi sinirle.

''Ala ala denesene bir.Hem sende arabanı düzgün sürseydin üstümün başımın haline bak be''dedim bağırarak bağırdığımı fark edince sesimin tonunu biraz kıstım.

''Adamı çıldırtırsın sen ya.Uğraşamam seninle''dedi.

''Uğraşma zaten sana uğraş diyen mi var?''deyip çardaktan çıktım ve sınıfa doğru yürüdüm.O sırada Derin'in bana seslenmesiyle durdum,gözleri şaşkın bir şekilde ne oluyor diyordu.

''O da neydi şimdi''dedi gözlerini devirerek.

''Aman boşver sonra anlatırım''dedim gülerek.Sınıfa gidip sıramıza oturduk,zaten o sırada da zil çaldı.Müzik öğretmenimiz derse geldi,yoklama aldıktan sonra bizi müzik odasına götürdü.Müzik aleti çalmayı bilenler hemen aletlerin başına geçtiler.

O an şu aptal piyano kursunun işe yaradığını görmüş oldum.Ben de piyanonun başına geçtim hocamız bize uygun şarkı seçmeye çalışıyordu.En son Bruno Mars''When I was your man''şarkısın da karar kıldı.Bu şarkıyı çok seviyordum,o yüzden çok içten bir şekilde söyledim.Bitirdiğim de gözümden bir damla yaş gelmişti,bütün sınıf ayakta alkışladı.Bu gerçekten gurur verici bir şeydi,zil'in çalmasıyla o mutlu an bozuldu.Derin'le birlikte aşağıya indik ve gidip bir banka oturduk.Bundan sonraki bütün derslerimiz boştu.

O sırada karşımıza Asil ve onun grubu geldi oturdu.Çocuk beni sinir etmek için gözlerini benden ayırmıyordu.Ben de ona karşı aciz görünmemek için bende gözlerimi ondan ayırmadım.En sonunda o pes edip gözlerini başak yöne çevirdi.Ben de kızlarla muhabbet etmeye başladım,zil çaldı ama dersimiz boş olduğu için aldırmadık.Ne yazık ki Asilgilde banktan kalkmadılar,sanırım onların da dersi boştu.Ne şanstı ama.Hayvan yine gözlerini bana dikti,tabi bende ayırmadım onun inadına daha dikkatli bakıyordum.

En son dayanamayıp ayağa kalktı ve bize doğru gelemye başladı.

''Bi gelsene sen''dedi homurdanarak ayağa kalkıp yanına giitim.

''Ne istiyorsun?''dedim.

''Derdin ne senin''dedi.Bu çocuk kesin özürlü falan ya hem kendi gözlerini ayırmıyor hemde derdin ne diyor.

''Benim bir derdim yok ama senin var galiba''dedim kaşlarımı kaldırarak.

''Derdin yoksa niye bakıyorsun?''dedi bide kör çıktı iyi mi.

''Kör falan mısın sen''dedim sinirli bir şekilde.

''Herneyse''dedi ve omuz silkerek yanımdan uzaklaştı.Bu çocuk çok dengesizdi ya aklımı karıştırıyor.Söylene söylene kızların yanına gittim.Anlamayan gözlerle bana bakıyorlardı ama açıklama yapmadan yerime oturdum.

Son ders zili çaldığında yukarı çıkıp çantamızı toparladık ve aşağıya indik.Kızlarla vedalaşıp durağa doğru yürüdümve ilk gelen otobüse bindim.Eve gelir gelmez bir şeyler atıştırıp direk banyoya girdim ve güzel bir banyo yaptım.Biraz dinlenmek için kendimi yatağıma attım.Çünkü akşam annemin iş yemeği vardı ve bende gitmek zorundaydım.Bunun için de dinlenmem gerkiyor.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin