11.BÖLÜM
Alarmın çalmasıyla uyandım.Elimi,yüzümü yıkayıp saçımı topuz yaptım.Hafif bir makyaj da yaparak çantamı alıp aşagıya indim.Mutfaga geçip bir sandeviç yaptım ve streçle sardım,çantamın içine koydum ve evden çıktım.
Duraga dogru giderken yolda Deran'ı gördüm,okula dogru yürüyordu.Arkasından bilmem kaç kere seslendim ama beni duymadı yada duymamazlıktan geldi.Neden bana böyle davrandıgını anlamıyorum.Ben ona ne yaptım ki.En iyisi okula gidince onunla konuşmaktı.Duraga gelir gelmez,otobüs geldi ve otobüse bindigim de tanıdık bir yüzle karşılaştım.Tabiki de bu kişi A-S-İ-L'di.Neden hep karşıma çıkıyor.
Otobüse bindiğim de boş yer yoktu mecburen ayakta bekliyordum,Hem de Asil'in oturdugu yerin yanında bekliyordum.Otobüs birden fren yapınca boş bulundum ve Asil'in üzerine düştüm.O an o kadar yakındık ki beni öpecek sandım ama neyseki beni dikkatli bie şekilde ayaga kaldırdı ve yerine oturttu.
Neyseki egosu yüksek pislik biraz nazik çıktı.Otobüs durdugunda otobüsten indim ve okula girdim.Gözlerim hemen Deran'ı aradı banklardan birinde tek başına oturuyordu.Oraya dogru ilerledim ve yanına oturdum.Bana anlamayan gözlerle bakıyordu.O sırada ayağa kalktı ve yürümeye başladı.Ben de arkasından gidip bilegini tuttum.
''Deran neler oluyor?Bana neden böyle davranıyorsun?''dedim hüzünlü bir şekilde.
''Sen beni aptal falan mı sandın Arin?''dedi adımı tükürürcesine söylemişti.
''Ben naptım''diye sordum şaşkınca.
''Asili kıskandırmak için beni kullandın sen.Ben senin en yakın arkadaşınım ama sen beni aptal yerine koydun.''dedi.
''Deran ben özür dilerim ben ben düşünemedim.Lütfen beni affet''sesim aglamaklı çıkmıştı ve şu an agladıgama emindim,çünkü yanaklarım ıslanmıştı.Deran'ın ben affetmesi için dualar ediyordum.Deran bana 2-3 adım yaklaşıp bana sarıldı.
''Ben sana kızamam ki.Seni çok seviyorum Arin.İyi ki varsın ve seni bu seferlik affediyorum.''dedi
Sonra geri çekilerek eliyle gözümü sildi.Bu sırada Asil'in bize sinirli bir şekilde baktığını gördüm.Bu çocuga ne oluyordu böyle.Ne zaman Deran'ın yanında olsam sinirli bir şekilde bize bakıyordu.
Düşüncelerimden kurtulup Deranla birlikte sınıfa gittim.Sırama geçip Derini'in yanına oturdum.Derin ise yarın haftasonu olduğu için plan yapıyordu.
''Arin yarın sende alışverişe gelir misin.'' dedi gülümseyerek.
''Olur gelirim kaçta buluşalım?''dedim gülümseyerek.
''12'de AVM'nin önünde olursun.Önce alışveriş yapar,sonra yemek yeriz.''dedi.
''Derin,Silmende bizimle gelsin mi?'' diye sordum.
'Tabiki çok iyi olur''dedi sevinçle.
Kafamı sallayıp gülerek önüme döndüm.Deran deyince gözlerinin içi parlıyordu.Hoca derse girince hepimiz sustuk.Hoca bir kaç konu anlatıp bizi serbest bıraktı.Ben de fırsat bilip Deran'ın yanına gittim.
''Deran yarın bizimle alışveriş merkezine gelsene.''dedim.
''Kimle gidiyorsun?''dedi
''Derin'le gidiyorum.''dedim gülümseyerek.
''Tamam olur''dedi sevinçli bir şekilde.
Deran da aynı şekilde Derin diyince gözlerinin içi parlıyordu.Onunda Derini sevdigi çok belliydi,en kısa zamanda aralarını yapmalıydım.Diger derslerde aynı şekilde geçti.Eve gitme zili çalınca eşyalarımı topladım ve arkadaşlarımla vedalaşıp okuldan çıktım,duraga dogru yürümeye başladım.Duraga gelince otobüsü beklemeye başladım,otobüs gelince binidim ve eve geldim.Geldiğim de annem evdeydi.Bugün çok erken gelmişti.Ben içeri girer girmez emri vaki tavırlarına başladı.
''Arin hemen hazırlan ve bana yardım et akşama Cenk beyler gelecek.''dedi gülümsemeye çalışarak.
''Banane geliyorlarsa ya bana mı sordun davet ederken.''dedim sinirli bir şekilde.
''Arin''dedi sesini sert çıkartmaya çalışarak.
''Offfffffffffffff'' söylene söylene odama çıktım.
Oyalana oyalana üzerimi değiştirdim.Meşhur ev topuzumu da yapıp aşagıya indim.En az 2 saatimi mutfakta geçirdikten sonra,odama çıkıp banyo yaptım ve saçlarımı kurutup,doğal dalga yaptım,hafif makyajımı da yapıp Ankaradayken aldığım straplez üst bölümü beyaz,alt bölümü kahverengi beyaz puantiye olan mini elbisemi ve altına da kahverengi topuklu giydim.Aynadaki görüntüme baktığımda yansımanın ben olduguna şaşırdım.O sırada kapı çaldı,bende aşagıya indim.Annem çoktan kapıyı açmıştı,yanlarına gidip hoşgeldiniz dedim gülümseyerek.Asil aldırış etmeden içeri girdi.
''Hoşbulduk kızım''dedi Cenk bey gülümseyerek.
Bende aynı gülümsemeyle karşılık verdim.Annemler biraz sohbet etti.Hepimizin karnı acıkmaya başlayınca annem masaya geçmemizi önerdi,hepimiz ayaga kalkıp masay geçtik ve ben Asille karşılıklı oturdum,yanıma annem onun karşısına ise Cenk bey oturdu.Annem yemekleri servis yaptıktan sonra Cenk beyle yine iş konuşmaya başladılar.Yemegimizi bitirip salona geçtik ve annemin ısrarıyla onlara kahve yaptım,biraz da yanlarında oturdum.Sonra izin isteyip odama çıktım,odaya gireceğim sırada bir el bileğimi yakaladı.Bu kişiyi tahmin edebiliyordum,yüzünü görebilmek için kafamı çevirdim ve gözlerine baktım.
''Ne istiyorsun''dedim donuk bir ifadeyle.
''Derandan uzak durmanı dedi''kaşlarını kaldırarak.
''Sanane''deyip bilegimi elinden kurtardım ve odaya girip kapıyı kilitledim.
Üzerimi değiştirip,makyajımı sildim ve yataga uzandım.Ona ne oluyordu ki,ne karışabiliyordu benim hayatıma,konuştugum insanlara bu düşünceler havuzunda yüzerken aşağı kapının kapanma sesini duydum.O an gittiklerini anladım,düşüncelerden sıyrılıp gözlerimi kapadım.