27.Bölüm

83 0 0
                                    

27.BÖLÜM

Karşımda Asil ve Selin sürtügü oturuyordu.Elim ayagım titremeye başladı.Uygar bunu fark etmiş olacak ki kaşlarını satmış bir şekilde bana döndü.

''Arin iyi misin?''dedi.

''Evet,hem de çok iyiyim.Hadi oturalım''dedim gülümsemeye çalışarak.

O sırada Asil bizi fark etmişti.Yanımıza garson gelip yerlerimizi gösterdi.Yerimiz Asillerin yanındaki masaydı.Uygarla masaya doğru yöneldik,uygar benim sandalyemi çekti ve oturmamı sağladı.Sonra da kendi oturdu.

''Teşekkürler''dedim gülümseyerek.

Oda gülümseyerek karşılık verdi.Garson yanımıza gelip menüleri verdi.Ben menüyü bakmadan istediğimi söyledim.

''Yeşil salata alim''dedim.

''Aç değil misin?''dedi uygar.

''Hayır''dedim.

''Bende şarap soslu biftek alim ve yanında da beyaz şarap lütfen.''dedi uygar da.

''Siz ne içmek istersiniz hanım efendi''dedi garson bana dönüp.

''Ben sadece alim.'' dedim.

''Bir kadeh sende iç,bir kadehten bir şey olmaz.''dedi uygar.

''Bana yaramıyor içki.''dedim gülümseyerek.

''Yanında ben varım,bir şey olmaz.''dedi.

''Peki.'' dedim.

Toparlayıp garsona siparişleri verdi.Sonra bana döndü.

''EE bu haftan nasıl geçti.''dedi uygar.

''Çok güzeldi pek bir sorun çıkmadı.Sadece bir ara annemle bir sorunumuz oldu,onuda hallettik sanırım''dedim.

O sırada yan masaya baktıgım da Asil sinirli bir şekilde bize bakıyordu.Gözlerimi devirip tekrardan Uygar'a döndüm.Sanırım konuştuklarımızı duyuyordu,çünkü bende onların konuştuklarını duyuyordum.

Sürtük Selin Asil'e yavşayıp duruyor.''İyi ki yanımdasın vs. şeyler söyleyip duruyordu.

''Peki ilaçlarını içiyor musun?'' dedi.

''Evet ama,2 gündür unutuyorum.''dedim.

''Sorun değil eğer kendini iyi hisediyorsan içmene gerek yok.''dedi.

O sırada siparişlerimiz geldi.Salatamdan bir çatal aldım ve veya şarabından bir yudum içtim.

''Kusura bakma dün emrivaki oldu biraz.Ama haftasonu yurt dışına gidecegim için bugüne almak istedim.Sabah okulun vardı,o yüzden en uygunu akşamdı.Seni de programından ettim,sevgilinle falan programın vardır.''dedi.

''Yoo,önemli değil programım falan yoktu.Zaten artık sevgilim var mı onu da bilmiyorum ama''dedim,son dedigimi biraz kısık söyledim sanırım.

''Efendim?''dedi.

''Programım yoktu dedim sadece''dedim gülümseyerek.

''Arin sen iyi misin?''dedi.

''Evet,iyiyim.''dedim.

Elini bana uzatıp masadaki elini tuttu ve gözümün içine baktı.

''Ben her zaman yanındayım Arin.Senin sadece doktorun,değil arkadaşınım''dedi.

Yan masaya baktığımda Asil ayağa kalkmış bizim masaya yürüyordu.Gelip masanın önünde durdu ve uygar'a döndü.

''Çek lan o elini.''dedi sinirle.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin