18.BÖLÜM
Kusura bakmayın bu hafta yazılı haftamdı ve oldukça önemli derslerimden sınav vardı o yüzden bölümü yazmakta çok geç kaldım,çok özür dilerim.
Bu sefer alarmın çalmasıyla değil,Asil'in aramasıyla uynadım.Telefona uzanıp açtım ve kulağıma götürdüm.
''Günaydın uykucu''
''Günyadın aşkım''
''Bugün okuldan sonra benimlesin,unutma''
''Unutmam ama nereye gideceğimizi söylesen daha iyi olur.Ona göre kıyafet alırım yanıma''
''Gerek yok,ne istiyosan onu giy.''
''Tamam'' deyip telefonu kapattım.
Telefonu masanın üzerine koyup banyoya gittim ve elimi,yüzümü yıkadım.Saçlarım düzgün oldugu için yapma geregi duymadım.Çantamı alıp aşağıya indim,kahvaltı hazırdı ama annem yoktu.Masanın üzerinde bir miktar para vardı,masaya oturup bir şeyler yedim ve parayı alıp cüzdanıma koydum ve evden çıktım.Bugün bir değişiklik yapıp yürüyerek gitmeye karar verdim.Arkamdan birinin bana seslendiğini duydum,dönüp seslenen kişiye baktım ve bana doğru koşarak gelen soluk soluğa kalmış Deranla karşılaştım.
''Günaydın Arin''
''Günaydın''
''Neden bugün otobüsle gitmedin?''
''Öyle,biraz hava almak istedim.''
''İyi yürü o zaman okula geç kalmak istemezsin heralde''
''Hayır tabikide''
Birlikte kahkaha atmaya başladık,sohbet ede ede okula vardık.Sınıfa çıktık ve sırama gidip çantamı koydum.O sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.Gelen mesaj biricik sevgilim Asildendi.
''Okulun arkasına gel uykucu''
Mesajı okuyup telefonu cebime koydum ve sınıftan çıktım.Aşağıya inip okulun arkasına doğru ilerledim.Okulun arkasına gittigimde elleri cebinde beni bekliyordu.
''Noldu bayım,bu soğukta beni neden buraya çağırdınız''
''Sizden çok özür dilerim bayan uykucu,hatamı mazur görün lakin sizin aşkınızdan yanıp tutuşuyorum,bu soguk bana işlemez.''
''Eğer bugün bana yapacağınız süprizi şimdi söylerseniz sizi affedebilirim bayım''
''Adı başında süpriz Arin''
''Of iyi tamam ya,sen neden çağırdın beni buraya''
''Sadece öpmek için'' dedi ve bana yaklaşıp aramızdaki açıklığı kapattı.
Beni kucağına alıp duvara yasladı ve sertçe öpmeye başladı.Ağzımdan bir inilti çıktı,sanki onun daha çok hoşuma gitmiş olacaktı ki daha sert öpmeye başladı.Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp kulağıma doğru eğildi.
''Ve bugün seninle birlikte olmak istiyorum'' dedi ve bei kucağından indirip yanağıma bir öpücük kondurup gitti.
Bende üzerimi düzeltip sınıfa doğru ilerlemeye başladım,çok heyecanlanmıştım o benim ilkim olacaktı ve 2. kez okulda ateşli bir şekilde öpüşmüştük bir gün okulun soyunma odasında birlikte olacağız diye korkuyorudum.Çünkü ikimizde öpüşme başlayınca kendimizi frenliyemiyorduk ama zorla da olsa birbirimizden ayrılıyorduk ve bu bizi daha çok tahrik ediyordu.
Sınıfa gidip sırama oturdum ve kafamı sıraya koyup bugün gece olabilecekleri düşünmeye başladım.O sırada uyuyakalmış olmalıyım ki Deran beni uyandırdığında öğle molasına çıkmıştık.Telefonumu alıp tuvalete gittim ve Derin'in numarasını tuşlayıp açmasını bekledim,ama cevap vermiyordu.Kapatıp bir kaç kez daha denedim ama yine cevap vermedi ben de daha fazla zorlamayarak kapatma tuşuna bastım ve telefonu cebime koyup tuvaletten çıktım ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım.