7.BÖLÜM
Bugün alarm çalmamıştı.Çünkü bugün okula gitmeyecektim.Dünkü olaydan sonra nasıl gideceğim onu da bilmiyorum.Aslında bazıları için küçük bir olay ama benim için büyük birşey.Ben sevgilim olacak Mertle bile öpüşmemiştim,sevgiliydik ama hiç öpüşmemiştik.Belki çogunuz şaşırabilir ama biz Mertle arkadaş gibiydik.
Birlikte doğup,birlikte büyümüştük.Birbirimizi severdik ama öyle tutkulu bir aşk falan yoktu aramızda.Telefonumun titremesiyle irkildim.Telefonu elime alıp gelen mesaja baktım.''Bugün neden gelmedin.Utandın mı yoksa :D'' büyük bir şaşkınlıkla mesajı okudum.Asil bana mesaj atmıştı ama numaramı nerden bulmuştu ki.Banane ya nerden bulduysa bulmuştu.Kendimi bu düşüncelerden uzaklaştırıp banyoya gittim ve elimi,yüzümü yıkadım.Sonra saçlarımı düzleştirip üzerime siyah dar bir kot ve beyaz salaş bir tişört giydim.Aşağıya inip annemin evde olmamasının verdiği rahatlıklar güzel bir kahvaltı yaptım.
Annem iş için İzmir'e gitmiş ve 3 gün yokmuş.Dolabın üzerine yazıp astığı kagıttan ögrendim bende.En iyisi Derin'i 1 kaç gün bizde kalması için ikna etmek.Derin deyince aklıma bugünkü voleybol antremanım geldi.Zaten 4 ders bitmişti.O kadar çok uyumuştum ki saatin öğlen olduğunu yeni farkettim.Erkenden okula gitmeme gerek yoktu hem şimdi erkenden gidip Asil'i hiç çekemezdim.Yukarı çıkıp antreman için gerekli olan kıyafetlerimi okul çantama koydum ve antremanda saçımı toplamam için uyugun tokayı da çantamın küçük gözüne koydum ve aşağıya indim.
Dolaşa dolaşa okula gitmek istiyordum o yüzden evden çıktım ve yürümeye başladım.Bize yakın olan sahile gittim ve bir banka oturdum,her zaman gelip geçen insanları izlemeyi çok severdim.Saate baktığım da saatin geç olduğunu fark ettim.Ayğa kalktım ve okulun yolunu tuttum.Okula geldiğim de okul çoktan dağılmıştı,hemen soyunma odasına gittim ve kırmızı bacaklarımın seksiliğini ortaya çıkartan çok sevdiğim şortu giydim ve üzerine okulun amblemini taşıyan beyaz tişörtü giydim.Saçlarımı da topladım ve spor salonuna ilerledim.
Spor salonunda içeri girdiğimde ilerde antreman yapan Asilleri gördüm.Yani onca zaman okulun dağılması için boşuna beklemiştim.Biz ısınmaya başlamıştık.O sırada Asillerin antremanı bitti ve dağılmaya başladılar ama Asil gitmedi.Tribüne çıkıp oturudu ve beni izlemye başladı.Kendi kendime paranoya falan mı yapıyorum diye tekrar tekrar dönüp kontrol ettim ama bana bakıyordu hatta bir ara ona baktığım da bana göz kırptı ve gülümsedi.
Salonun etrafını koşmaya başladık ve bir anda ayağım dödü ve olduğum yere düştüm.Ayağa kalkamıyordum.Sanırım ayağımı incitmiştim.O sırada beni kucağına aldı ve soyunma odasına götürdü.Koltuğa oturttu,gidip buz alıp geldi ve ayağıma koydu.İlk başta irkilip geri çeklidim ama ayağımı tutup çekti ve buzu geri üzerine koydu.
O sırada dayanamayıp her zamanki gibi ağzıma gelen ilk şeyi söyledim.''Numaramı nerden buldun?''dedi kaşlarımı kaldırarak.
''Buldum işte''dedi omuz silkerek.
''Ama nerden?''dedim üsteleyerek.
''Nerden bulduysam buldum.Neden bu kadar uzatıyorsun ki''dedi sinirle
Küçük bir çocuk gibi köşeye doğru iyice büzüştüm ve çenemi kapalı tuttum.O sırada gözlerimin dolduğunu farkettim.AH!Hayır şimdi aglayamam onun için olduğunu falan zannedecek zaten onun için ama bunu fark etmesini istemiyorum.O sırada ayağıma bir arı saplandı ve istemeden de olsa acıyla inledim.
''Arin iyi misin?''dedi telaşlı bir şekilde.
''Evet.Beni eve götürür müsün?''dedi sakin bir şekilde.
Kafasını salladı ve beni tekrar kucağına alıp arabaya taşıdı ve arabaya bindirdi.Kendi de binince arabayı çalıştırdı ve hızlı bir şekilde sürdü.Eve çok çabuk gelmiştik.Beni kucağına aldı ve eve doğru taşıdı kapıya geldiğinde anahtarı ona uzattım,o da alıp kapıyı açtı ve ayağıyla kapıyı kapattı.Beni koltuğa yatırdı.
''Anneni aramamı ister misin?''dedi nazik bir şekilde.
''Arasanda bir şey fark etmez annem İzmir'de 3 gün yok.
''Evde tek başına ne yapacaksın peki?''dedi kaşlarını kaldırarak.
''Başımın çaresine bakarım ben''dedim gülümseyerek.
''İstersen yanında kalabilirim''dedi.
''Hayır gerek yok.''dedim tedirğin bir şekilde.
''Peki sen bilirsin.Birşey olursa ara''dedi ve arkasını dönüp evden çıktı.
O gider gitmez yorgunluk üzerime çöktü sanki.Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.