FİNAL
''Asill,şan'ın yemeğini yedirmeyi unutma.''diye seslendim kocama.
''Tamam,canım.''dedi.
''Anne,gidiyo musun.''diye sordu minik oglum.
''Evet,anne gitmek zorunda.''dedim ve alnına öpücük kondurdum ve evden çıktım.
Tabiki hiç biriniz ne olduğunu bilmiyorsunuz.Hemen anlatim.Asille evleneli tam 3yıl oluyor ve bir oğlumuz oldu.O da 3 yasında ve yeni bir bebeğe hamileyim.Oğlum şan doğmadan önce üniversiteye başlamıştım ama o dogunca okulumu dondurdum.Şimdi ise yeniden başladım ama doğacak bebegimle okulumu yine dondurmak zorunda kalacam.
Ama hayatımdan o kadar memnunum ki anlatamam.Çok sevdiğim kocam ve oğlum var.Yeni bir çocuğum daha olacak.Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Telefonumu çıkarıp cevaplama tuşuna bastım.
''Alo''dedim.
''Arin nasılsın hayatım.''dedi.
''İyiyim Derin sen nasılsın.''dedim.
''Ben çok iyiyim,hatta süperim.''dedi.
''Hayırdı?''dedim.
''Hamileyim Arin.Hemde 1 aylık.''dedi.
''Çok sevindim,canım hayırlı olsun.''dedim.
''Saol hayatım.Haberi vermek için aramıştım seni.Şan'ı öp yerime Asil'e de selam söyle görüşürüz.''deyip telefonu kapattı.
Derinle Deran biz evlendikten 1 sene sonra evlendiler.Biz Ankaraya taşındık,çünkü babamın işlerini yürütmem gerekiyordu.Derin ve Deran İstanbulda oturuyorlar.
Annem Cenk abiyle evlendi.Başta çok tepki göstermiştim ama Cenk abiyle tanışınca bütün önyargılarım kayboldu.
Arabama binip vakit kaybetmeden çalıştırdım ve şirkete sürdüm.Asilde burda bulunan şirketlerinin başına geçti.Ama bugün işe gitmeyip ogluyla vakit geçirmek istedi.Şirkete gelince arabayı park edip indim ve şirketin içine girdim.
''Günyadın Arin hanım.''dedi sekreterim.
''Günyadın''deyip odama girdim.
Masama oturup dosyaları incelemeye başladım.O sırada kapım çalındı.
''Gir''dedim.
''Arin hanım dünkü toplantının dosyalarını getirdim.''dedi sekreterim.
''Tamam,masama koy.''dedim.
Başını sallayıp dosyaları koydu ve odamdan çıktı.Masadaki dosyayı alıp inceledim.Gerekli yerlere imza attım.Bütün dosyaları inceledim.Saatin kaç olduguna baktıımda 7:30 oldugunu gördüm.Çantamı alıp odamdan çıktım.
''Çıkıyor musunuz Arin hanım.''dedi sekreterim.
''Evet,iyi akşmlar.''dedim.
''İyi akşamlar efendim.''dedi.
Gülümseyip şirketten çıktım ve arabama bindim.Vakit kaybetmeden arabayı çalıştırdım.O sırada telefonum çaldı.Telefonu açıp kulagıma götürdüm.
''Aşkım nerde kaldın?''diye sordu asil.
''Geliyorum aşkım.''dedim.
''Tamam canım''deyip kapattı.
Telefonu yan koltuga attım ve yola odaklandım.Eve varınca arabayı park ettim.Telefonumu ve çantamı alıp arabadan çıktım.Eve dogru yürüdüm,zili çalıp açmalarını bekeledim.Kapıyı Asil açtı.
''Hoşgeldin aşkım.''dedi.
''Hoşbuldum''deyip dudaklarına bir buse bıraktım.
İçeri girip kapıyı kapattım.
''Ben üzerimi değiştirip gelim.''dedim.
''Yok değiştirme.''dedi.
''Neden?''dedim.
''İşte gel.''dedi.
''Tamam.''deyip salona girdim.
''SÜPRİZZZZZZZZZZ.''diye bagırdılar.
''Siz nerden çıktınız.''dedim.Karşımda Derin,deran,yagmur ve silmen'i görünce.
''Sana süpriz yapmak istedik.''dedi yagmur.
''Çok özlemişim sizi ya.''dedim ve teker teker hepsine sarıldım.
''Sen bugün benimle konuştun ve bana çaktırmadın.''dedim derin'e.
''Oyunculugum iyidir kızım benim.''dedi.
''Orası kesin canım zaten.''dedim.
''Hadi yemege geçelim.''dedi Asil.
Masaya geçip yemeklerimizi yedik.
''Anne,şekey yiyebiliy miyim.''diye sordu şan.
''Olmaz şan,yeni yemek yedin.''dedim.
''Ama,anne lütfen.''dedi dudaklarını büze büze.
''Hayır,şan hem senin yatma saatin geldi hadi bakalım yatağa.''dedim.
Elini tutup yukarı odasına çıkardım.Üstünü değiştirip,yatagına yatırdım.
''İyi geceler canım.''dedim ve alnına bir öpücük kondurdum.
''İyi geceley anne.''dedi.
Işığı kapatıp odadan çıktım ve aşağıya indim.
''Uyudu mu?''diye sordu Asil.
''Evet.''dedim.
''Eee sizin evlilik nasıl gidiyor.''diye sordum Derinle deran'a bakıp.
''Süper''dediler ikisi de aynı anda.
''Bebekte gelince evin neşesi artacak.''dedim.
''Evet''diye destekledi Asil beni.
Saat 2 ye kadar sohbet ettik.Eskilerden konuşup,anılarımızı hatırladık.
''Benim uykum geldi''dedi derin.
''Tamam,o zaman.Sagda ki misafir odasında siz kalın.Soldakinde de Yagmurlar kalsın.''dedim.
''Tamam.''deyip ayağa kalktılar.
''İyi geceler.''deyip odamıza çıktık bizde.
Üstümü değiştirip yatagın içine girdim.Asilde üzerini değiştirip yanıma geldi.
''Çok teşekkür ederim Asil.Onları çok özlemiştim.''dedim.
''Önemli değil canım.''dedi.
''Seni çok seviyorum Asil.Ve bunun bozulmasını hiç istemiyorum.''dedim.
''Bende seni çok seviyorum Arin.Bunun bozulmasına asla izin vermicem.''dedi
Dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Böyle bir aşkın asla ve asla bozulmasını istemiyorum.İnsanın hayatında kaç kere böyle bir aşk denk gelir ki.