20.BÖLÜM
Sabah kalktığımda saat 9:30'du.Dün alarmı kurmayı unutmuşum,okula da geç kaldım.Hemen yataktan kalkıp elimi,yüzümü yıkadım.Saçımı topuz yapıp,üstümü giyindim.Çantamı da alarak evden çıktım.Tabiki de durağa yürüyemezdim,çünkü otobüs çoktan gitmişti.Yoldan bir taksi çevirdim ve bindim.Gideceğimiz yeri söyledim,o sırada telefonum çaldı.Arayan biricik sevgilim Asildi.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.İlk başta Asil'i dinledim,sonra cevap verdim.
''Alarmı kurmayı unutmuşum,geç kaldım ama geliyorum canım.''
Sonra onu dinleyip cevap vermeden telefonu kapattım.Taksi durunca parayı ödeyip,indim.Hızlı bir şekilde okula girdim ve sınıfa çıktım.Hoca derse girmemişti,ondan rahat bir şekilde içeri girdim ve sırama oturdum.
''Nerde kaldın kızım ya'' dedi Derin.
''Alarmı kurmayı unutmuşum,geç kaldım.Hoca nerde?''
''Şansından rapor almış gelmedi,yani yoklama falan da alınmadı.''
Kafamı sallayıp çantadan telefonumu çıkardım ve Asil'e mesaj attım.
''Tenefüste seni arka tarafata bekliyor olacam.öptüm :*''
Mesajı attıktan sonra telefonu geri çantama koydum.O sırada Derin beni dürtmeye başladı.''Ne oluyor Derin kolumu kıracaksın.''
''Tenefüste Deran benimle konuşmak istediğini söyledi.''
''Ne ile ilgili olduğunu söyledi mi peki.''
''Hayır ama sence ne ile ilgili olabilir.Tabiki o öpüştügü kızla ilgili.''
''Sakin ol tamam mı mutlaka bir açıklaması vardır,sonuna kadar dinle olur mu?''
Tamam anlamında kafasını salladı ve önüne döndü,bende kafamı sıraya gömdüm.Geç kalktım ama hala uykumu alamadım.O sırada telefonum titredi,çantamı açıp telefonu elime aldım.Asilden mesaj gelmişti.
''Gelemem bitanem,koç bizimle konuşma yapacakmış.''
''Peki canım.''
Zil çaldığında Derin ve Deran sınıftan çıktılar.
DERİN'İN AĞZINDAN
Deran'ı takip ederek sınıftan çıktım ve okulun arkasına gitik.Deran durup bana döndü.Ona anlamayan gözlerle bakıyordum.O da konuşmaya başladı.
''Derin seni buraya çağırdım,çünkü seninle konuşmak istediklerim var.''
Hiçbir şey söylemeden onun gözlerine bakmaya devam ettim.
''Seni seviyorum Derin.İlk gördüğüm andan beri seni seviyorum.Hatta seni sevmiyorum,ben sana aşığım Derin.O yaptığım bir hataydı,ama isteyerek olmadı.Sana herşeyi anlatacağım yeterki bana inan sevgilim.''
Benden bir cevap bekliyordu.Tüm cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım.
''Seni seviyorum Deran.İlk gördügüm andan beri seni seviyorum.Hatta seni sevmiyorum sana aşığım Deran.Ve sana tüm kalbimle inanıyorum sevgilim.''
Bana doğru yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Bir süre öpüştükten sonra geri çekilip kulağına eğildim.
''Seni seviyorum ve sana inanıyorum sevgilim.''
Elimden tutup,yürümeye başladık.Yavaş yavaş sınıfa çıktık.Arin kafasını sıraya koymuş yanında oturan Asille konuşuyordu.Asil beni görünce yerimden kaltı.Bende Deran'ın elini bırakıp Asil'e selam vererek Arin'in yanına oturdum.Arin gülümseyerek bana bakıyordu ve anlatmamı bekliyordu.