6.BÖLÜM
Bugün alarm çalmadan tam 1,5 saat önce kalkmıştım.Kendimi çok yorgun hissediyordum.Hemen kendimi banyoya attım ve güzel bir duş aldım.Sonra saçlarımı kuruttum,bugün bir değişiklik yapıp saçlarımı at kuyruğu yaptım.Üstümü de giyinip,çantamı alarak aşağıya indim ve kahvaltıyı ben hazırlamaya karar verdim.
Kahvaltıyı hazırlayıp,birşeyler atıştırıp evden çıktım.Bugün yürümeye karar verdim.Zaten daha erkendi,sorun olmazdı o yüzden.Yürüyerek giderken yanımda bir arabanın durduğunu fark ettim.Aldırmadım ama bana seslenince şaşkın bir şekilde kafamı çevirip bana seslenen kişiye baktım ve bu kişinin Asil olduğunu gördüm.
''Ne istiyorsun yine?''dedim.
''Aynı okuldayız ya bırakayım diyecektim.''dedi masum bir şekilde.
''İstemez''dedim.
''Korkma seni yemem.Ailelerimiz sayesinde sık sık görüşeceğiz zaten o yüzden birbirimize iyi davranmamız lazım.''dedi.Ha bide o konu vardı tabi.
''Peki''deyip arabaya bindim.
O da ben biner binmez arabayı çalıştırdı.Araba da yüz hatlarını inceliyordum,bunu fark edince kendime kızdım.
''Neden bu kadar asabisin''dedi.
''Ne?Ben mi?''dedim kaşlarımı kaldırarak.
''Evet çok asabisin,her şeye çok fazla tepki gösteriyorsun.''dedi gülümseyerek.
Asil'in bana 2.gülümsemesiydi,bu çocuk beni öldürmeye falan çalışıyordu galiba.
''Hiçte bile asabi falan değilim sana öyle gelmiş''dedim.
''Peki''deyip konuyu kapattı.
Çok değişik bir insandı.Daha dün benimle kavga ediyordu.Şimdi ise bana 2 kere gülümsedi,şimdi ise onun arabasındayım.Aslında kendime kızmam gerikiyor.Bana böyle davranan bir insanın arabasına biniyordum.Beni düşüncelerimden ayıran çalan telefonum oldu.
''Efendim''dedim soguk bir şekilde.
''Neden gidiyorum oraya ben ya''dedim.
Karşımdaki ses sinirlenmişti.Lafını bitirmesini beklemden telefonu kapattım.Ne işim vardı çıkışta benim Asilgilde ya.Ben Asil'den uzak durmaya çalıştıkça daha da yakınımda bulunuyordu.Ev adreslerini bile bilmiyorum,nasıl gideceksem artık oraya.
''Ev adresinizi verir misin?''dedim soğuk bir şekilde.
''Neden beni ziyarete mi geleceksin?''dedi sırıtarak.
''Of tamam bir şey istemiyorum''dedim iç çekerek.
''Tamam tamam neden istiyorsun''dedi gülümseyerek.
''Çıkışta size gitmem gerekiyor.Annem de oraya gelecekmiş.''dedim.''Tamam ben götürürüm seni''dedi kafamı sallayıp onayladım.
Neden her dediğine istemesem bile olumlu cevap verdiğimi gerçekten bilmiyorum.Bne böyle değildim.Ama şimdi bu çocuk benim fikirlerimi bile etkiler olmuştu.Düşüncelere o kadar dalmıştım ki okula geldiğimizi bile fark etmedim.
''Teşekkürler''deyip arabadan indim.
Hemen arabadan inip okula girdim.Çardakta oturan Derin'in yanına gittim.
''Günyadın canım''dedi gülümseyerek.
''Günyadın''dedim gülümseyerek.
''Seni neden Asil getirdi''dedi şaşkın bir şekilde.
''Yolda karşılaştık ve annemle babası ortaklar''dedim iç çekerek.
''Anladım ama sen yine de Asil'e dikkat et.Daha önce de dediğim gibi hiç bir kıza değer vermez.''dedi.
''Öyle bir niyetim yok zaten''dedim.
Zil çalınca bitin sohbetimiz bozuldu.Bugün voleybol seçmelerine katılıyordum.Önceki okulumda kaptandım ve kesinlikle muhteşem oynuyordum.Seçmenin yapılacağı saat belirlendi.O saat geldiğinde spor salonuna gittim,herkes ordaydı.
Sıra bana geldiğinde ne biliyorsam bütün hünerlerimi gösterdim ve dediğim gibi takıma seçildim.Bugün çıkışta da antreman vardı.Benim için çok iyi olmuştu.Hocadan izin alıp soyunma odasına gittim.Ve telefonu elime alarak annemin numarasını çevirdim.
''Anne bugün voleybol antremanım var.O yüzden Asilgile gelemeyeceğim.''dedim ve karşıdaki kişiyi dinledim.
''Antreman 6'da biter.Sizinde işiniz o zamana biter zaten.''dedim.
Karşıdaki kişinin ne diyeceğini anladığım için telefonu suratına kapattım ve spor salonuna geri döndüm.Asil de spor salonundaydı.Yanına gittim ve ona seslendim,yanıma geldiğinde terden yüzüne yapışmış saçlarıya çok seksi duruyordu.
''Çıkışta antremanım var.O yüzden evin adresini vermen lazım''dedim.
''Gerek yok ben beklerim''dedi.
''Tamam''deyip yanından ayrıldım.Antremanımız çom güzel geçmişti.Sonunda hoca düdüğünü çaldı ve antremanı bitirdi.Soyunma odasına gidip duş aldım ve Asil'in yanına gittim.Arabanın kapısını nazikçe açıp bindim ve sonra da nazikçe kapattım.
Eve gelene kadar hiç sohbet etmedik.Ben gelene kadar hep onu seyrettim.Onu izlemeye o kadar dalmışım ki geldiğimizi bile fark etmedim.Hemen arabadan inip Asil'i beklemeden evin girişine yöneldim ve kapıyı çaldım.Kapıyı hizmetçi açmıştı,içeri girdiğimde hayranlığımı gizleyemedim.Düşüncelerim Asil'in sesiyle bölündü.
''Bu kadar çok bakma.Nazar değireceksin''dedi gülümsyerek.
Ona gözlerimi devirerek salona annemlerim yanına geçtim.Anneme ve Cenk Bey'e selam verdim.Çalışanları hemen güzel bir masa hazırladılar.Çok aç olduğum için tıka basa yedim ve masadan kalktım.Banyoya gidip elimi yıkadım.Aşağıya inip dersime başladım.
''İstersen odamada çalışalım''dedi gülümseyerek.
''Hayır gerek yok''dedim.
''Korkma seni yemem.Zaten tipim değilsin''dedi.
Ayağa kalktım ve onu takip ettim.Masaya geçip ders çalışmaya başladık.
''Çok güzelsin''dedi.
''Ne''dedim anlamamış gibi yaparak.
''Bişe yok''dedi.
''Tekrar söyle anlamadım''dedi gülümseyerek.
Bir şey demedim diye ısrar ettikçe bende ne dediğini öğrenmeye çalıştım ve en sonunda bana yaklaşmaya başlayınca panikleyip ayağa kalktım ama hala bana yaklaşmaya devam etti.Kafamı dolaba çarpmamla köşeye şıkıştığımı anladım.Şuan bana o kadar yakındı ki nefesini yüzümde hissedebiliyordum.
Pankleyip onun ittirdim ve eşyalarımı alıp aşağıya indim.Annemin seslenmelerine aldırmayıp evden çıktım.Yoldan bir taksi çevrdim ve bindim.Eve geldiğimde üstümü değiştirip kendimi hemen yatağıma attım ve gözlerimi kapadım.