"He's Gone"

1K 76 24
                                    


Selam dskdjsk

Teog olduğu için yeni bölüm hafta sonları geliyor. Normalde iki bölüm birden yayınlayacaktim ama zamanım olmadı.

Düğün işleri fln dhsidj

Dün kız istemeye gittik de ^^

Beni bırakmayanlara tesekkurler xx

Buyrun, yeni bölüm sizlerle.

İyi okumalar *-*

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Elimdeki bardağı hızla yere bıraktım. Bu zaman içerisinde Anne Cox ne yaptığımı anlamış fakat bunu neden yaptığımı anlamamıştı. Bana deliymişim gibi bakıyordu.

"Hayır, delirmedim!" diye bağırdım. Bu bağırış, kesinlikle saygısızlık içeren bir bağırış değildi. Kendime olan haykırışımdı.

"Harry geç kaldı, Anne. Geleceğini söyledi ama geç kaldı. Üstelik--"

Söyleyeceğim şeyi kesen kişi bendim.

Ne diyeyim ki?

Oğlunuz bu gece için söz verdi ama sözünü tutup hatasını telafi edemeyecek.

Ah, saçma.

Unut gitsin.

"Üstelik...?" Kaşlarını çattı. İç çekerek, bardaktan bir yudum çay daha aldım. Sıcak çay, boğazıma iyi gelmişti. Akışını yavaş yavaş aşağılara doğru hissetmek ciddi anlamda rahatlatmıştı. Bu yüzden de konuşabilirdim.

"Boşver, önemli değildi." dediğimde hiç üstlemeden kafa sallamıştı. Başta şaşırsam da işime yaramıştı. "Onu arasam iyi olacak, saat çok geç oldu."

Ayağa kalkıp telefonumu aldım.

Buraya içimi dökmek için gelmiştim.

Hiç bir bok yapamadan geri dönüyorum.

Geldim, gördüm, gittim...

Yani, daha gitmedim aslında.

Neyse...

"Efendim, prenses?"

Onu ne zaman aradığımı düşünürken söylediği tek kelime, donup kalarak yere doğru çivilenmemi sağlamıştı.

Harry, uzun zaman sonra bana romantik bir şeyle mi hitap etti?

Ne kadar da...

Ne kadar da güzeldi...

"Bir daha söyle," diye mırıldandım, gözlerimi kapatarak. Telefondan kıkırdama sesleri geliyordu. "Lütfen."

"Tamam, prenses."

İç çektim.

Gerçekten de nedensiz bir şekilde iyi hissetmiştim. Daha önceler de duymuştum. Dediğim gibi, nedensiz bir huzur...

Hayır, Amber. Bilinç altını ele geçirmesine izin verme.

Sana güzel şeyler söyleyerek ikna kabiliyetini kullanıyor.

My Weird Husband (MPC3) |Harry Styles Fanfic|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin