Helló Mindenki!
Bizonyára néhányotoknak feltűnt, hogy ma nem péntek van, mégis hoztam az új részt, mivel nem bírtam tovább. Nos, semmi más dolgotok nincs, mint elolvasni a sztorim és kommentben leírni, hogy mennyire tetszik (ha tetszik, kis csillag gomb a sarokban!) és, hogy mi nem tetszik benne. Csak úgy megemlíteném, hogy kaptam egy díjat, amit megtekinthettek a másik, Díjaim, tőletek könyvemben, és amiért ezer puszi és köszönet Miraculousattila-nak. Még egy apró infó, mielőtt nekilátnátok az olvasásnak. Ha még nem tettétek meg írjátok be a keresőbe, azt hogy: Szyszyyy: Miraculous Ladybug: Mi történt Egyiptomban? És ha ezt megteszitek egy csodálatos író, fantasztikus munkáját láthatjátok. Ez azért is fontos, mivel az én történetemhez ez adta az ihletet.
Na, ennyi rólam. Sziasztok:
Fanni
Adrien szemszöge:
Egyszer csak ott voltam az ágyamban. Eltelt néhány perc, amíg beugrott, hogy mi is történt. Megtudtam, hogy Katica szeret! De, hogy, mint sok minden más az életemben, ez se legyen fenékig tejfel, van egy riválisom. Esküszöm, ki tudnám nyírni a srácot! Ilyen hangulatban voltam, mialatt elmentem zuhanyozni és aztán rápillantottam a mobilom kijelzőjére. Hétfő van! Két napig aludtam! És ebben nem az a furcsa, hogy képes voltam két napig aludni, hanem az, hogy apám hagyott aludni. Ilyet ő nem csinál. Talán Nathalie szólt az érdekemben. Nem, az is lehetetlen.
Mindegy, még volt két órám az indulásig. Mármint az iskolába menésig. Addig zavartalanul készülődhettem, álmodozhattam Katicáról és hallgathattam Plagget, ahogy sajtot zabál. Még egy picit haragudott rám és hát őt csak oltári büdös sajttal lehet kiengesztelni. Így hát ma is egész nap bűzleni fogok. Remek! De megéri, mert én lehetek Fekete Macska és szinte minden nap találkozhatok álarcos kedvesemmel, és együtt menthetjük meg Párizst.
Mivel nem volt jobb ötletem, felmentem a netre és megnéztem a Kati Blogot. Ez az egyik legjobb barátom, Alya weboldala, ami főképp Katicáról és rólam szól (ne úgy értsétek, hogy mint Adrien, hanem mint Fekete Macska).
Egy új interjú Katicával? Azonnal rányomtam a videóra. Nagyjából olyan dolgokat árult el a Bogárkámról, amiket eddig is tudtam. De aztán volt egy rész, ami felkeltette az érdeklődésem.,,Mi a helyzet a fiúkkal Katica? A rajongóim nagy része szerint Fekete Macskával jártok. Igaz ez?" - Alya úgy fészkelődött, hogy a kamera is beleremegett, így nem láttam tökéletes fókuszban, de mintha a bogaram elvörösödött volna?
,,Én és Fekete Macska? Nem, Alya egyelőre, nem járunk, de ha mégis fogunk azt se kötjük majd a nyilvánosság orrára" - Milyen édes! Ha rajtam múlik, hamarosan együtt leszünk.
,,Akkor jelenleg van valaki, aki egy kicsit is elcsavarta a fejed?" - Ez egyre érdekesebb. Mi van, ha igent mond? Elárulja a fiú nevét?
,,Sajnálom Alya, de nincs időm a fiúkra. Épp elég az nekem, hogy Marinette helyet is gondolkodjak, hogy csavarja el kiszemeltje fejét..." - Jól hallottam? Marinette? Az a lány, akit én ismerek? Ismeri Katicát? És úgy tűnik, hogy jó barátnők. Elképedésemre Plagg is felkapta a fejét és érdeklődve kezdte bámulni a képernyőt.
,,Marinette Dupain-Cheng? Az én legjobb barátnőm? Ismer téged? De... Miért nem mondta soha?" - Alya mintha teljesen összetört volna. Ha én lettem volna, ott én is megvigasztalom, de Katica megtette helyettem is:
,,Én kértem meg, hogy ne meséljen rólam. Nem akartam, hogy az egyik legjobb barátomat zaklassa a sajtó" - Alya megkönnyebbült, én meg csak kapkodtam a fejem. - ,,Ne haragudj rá. Sokat mesélt rólad. Mindig csak jót. Számára te vagy a tökéletes legjobb barátnő. Én a nyomodba se érek" - Itt átölelte Alyát, ami miatt meglehetősen irigy voltam.
BINABASA MO ANG
Az elődök bekavarnak
FanfictionKét kedvenc hősünk találkozik az előttük lévőkkel. Milyen bonyodalmakhoz vezet is ez? Kezdve egy-két cicaharccal, aztán meg múltkutatással egyre több tényre derül fény, de a végső kérdés örök: kinek az oldalán áll végül Alkotás és Pusztítás? Ki lesz...