Köszönöm a kihívást FeketeMau -nak. Remélem, el fogja nyerni a tetszésed.
A kihívás lényege, hogy néhány ismeretlen szám alapján írjunk novellákat, annyi idő alatt, ameddig tart az adott zene. Igyekszem mindenhol feltüntetni a dal énekesét, hogy mindenki tudja, hogy melyik verziót hallgatom.
Megjegyezném azt, hogy eléggé fellegeben járós hangulatban írtam ezeket, ezért remélem megbocsájtotok, amiért ilyen... ilyenek. (Kérek egy vaskos tapsot Fanninak, aki egy árva mondatot sem bír jól megfogalmazni!)
Íme, kihívottjaim:
Just a dream - Sam Tsui & Christina Grimmie
Nem múlik el olyan nap, amikor ne gondolnék rád. Azon jár az agyam, hogy mi lenne, ha kimondanám, azt a szót, ami a legszebb a világon? Ha azt mondanám, hogy szeretlek, hogy reagálnál? Visszautasítanál, mint ahogy én Macskát? Vagy te is azt mondanád, hogy szeretsz? Itt állok most veled és várom a válaszodat. Minden tökéletes, már csak az a gyönyörű szó hiányzik. De csak nem csúszik ki az ajkaid közül. Elgondolkozva bámulsz magad elé. Arcod komoly. Szeretem ezt a komolyságot. Épp olyan jól áll neked, mintha nevetnél. Szemeidet rám emeled. Döntöttél. Visszafojtott lélegzettel várok. Szólásra nyitod a szádat, amikor megrázzák a vállamat. Alya az a legjobb barátnőm. Azt mondja, hogy ne aludjak órán. Körbe nézek és rájövök: Ez az egész csak egy álom volt.
Hall of Fame - The Script
Eljött életem egyik legfontosabb pillanata. Hála neked, bemutathatom a saját ruhaterveimet. Igazi műsort szerveztél. Modellekkel, fényekkel és egy hidegtálas pulttal. De persze nem egyedül dolgoztál. Itt van Nino, mint Dj és Alya, aki segített népszerűsíteni engem. Kitekintek a függöny mögül és végig hordozom a tekintetem a sok ismerős arcon. És a még több ismeretlenen. Elfog a félelem. Félek attól, hogy csalódást okozok. Az a magabiztosság, amit már hetek óta gyűjtögetek, egy pillanat alatt semmivé foszlik. Észreveszed, hogy valami baj van, mert odajössz hozzám. Szerinted nem lenne szabad feladnom. Főleg úgy, hogy ezek az emberek mind rám várnak. Arra bíztatsz, hogy legyek olyan, mint amikor kiálltam az osztály elé és beszédet mondtam. Arról áradozol, hogy milyen jól sikerült az a beszéd, amit pont akkor találtam ki. Egyre jobban érzem magam, és amikor a ruhaterveimről is dicsérgeted, ott mindenki más előtt, tudom, hogy sikerülni fog. Sikerülni fog, mert te ott vagy mellettem. És ezt sosem fogom elfelejteni. Kiállok az emberek elé és bemutatom a kollekciómat. Hangos éljenzés és ováció fogad. Mikor lesétálok a színpadról, az emberek még mindig tapsolnak. Mindenki odajön hozzám gratulálni, de engem csak egy valaki érdekel. Te. Te, akinek hála úgy érzem, eljutottam a Dicsőség Csarnokába.
Die Young - Ke$ha
Hallom a szíved ütemes dobogását. Megnyugtat. Észre sem veszed, hogy felébredtem, csak alszol rajtam tovább, békésen. Nem is hinnéd el, hogy milyen régóta vártam erre a napra. Arra a napra, amikor mindenféle problémák nélkül együtt lehetünk. Néhány napja csak, hogy legyőztük Halálfejet, és véget ért a, majd egy éve tartó rémuralma. Azóta te is olyan vagy, amilyen régen; nem stresszelsz amiatt, hogy valaki épp akkor hal meg, amikor te alszol, és nem tudod megvédeni sok ismeretlent. Mindig is szerettem benned, hogy mindenkiért felelősnek érzed magad, de néha nagyon idegesítő is tudsz ezzel lenni. Olyasmi érzés lehet, mint ahogy te viszonyulsz a vicceimhez. Olyan se veled, se nélküled. Persze én nélküled nem tudnék élni. És amióta tudom, hogy te is így érzel irántam, azon vagyok, hogy megszerezzelek magamnak. Ennek lassan már két vagy három éve. Akkor még úgy éreztem, hogy egy örökkévalóság lesz az az idő, amit ki kell várnom, de rájöttem, hogy valójában nagyon hamar eltelt. És nemrég még azt hittem, hogy végünk. De te megmentettél. Megmentettél engem, magadat és mindenki mást a világon. Akkor ott, úgy tűnt, hogy meghalsz. Órákig eszméletlenül feküdtél és az orvosok tanácstalanok voltak. Aztán megengedték, hogy bemenjek hozzád elbúcsúzni. Megcsókoltalak, hogy legalább még egyszer érezzem az ajkaidat. És te felébredtél. Pont úgy, mint a mesékben. Igaz, hogy kellett egy kis idő, mire teljesen felépültél. De akkor és ott, rájöttem valamire: fiatalon halunk meg. De mindig ott leszünk egymásnak. És tenni fogok róla, hogy addig a napig mindig jól érezd magad. Velem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az elődök bekavarnak
Fiksi PenggemarKét kedvenc hősünk találkozik az előttük lévőkkel. Milyen bonyodalmakhoz vezet is ez? Kezdve egy-két cicaharccal, aztán meg múltkutatással egyre több tényre derül fény, de a végső kérdés örök: kinek az oldalán áll végül Alkotás és Pusztítás? Ki lesz...