6.

318 18 0
                                    

Почуках на вратата и зачаках. Ръцете ми бяха зад гърба ми и леко се полюшвах ту на единия крак, ту на другия. След по-малко от минута вратата се отвори. Хари стоеше пред мен с голяма усмивка на лице. Беше гол до кръста и в ръката му имаше цигара. Главата ми се замая от гледката. Той се отмести и аз влязох в къщата. Щом подуших цигарения дим, започнах да се задушавам. Бях алергична, подушех ли го и не можех да дишам. Хари забеляза това и бързо отиде в някаква друга стая. Върна се без цигарата, но все още миришеше на нея. Даде ми знак да отида в стаята му, а той отиде нанякъде другаде. Послушах го и се озовах в стаята му. Отворих терасата и излязох навън. Щом вдишах чистия въздух бях много по-добре. Върнах се отново в стаята и седнах на леглото. Заиграх се със завивките на леглото и не усетих как са минали цели двадесет минути. Хари влезе в стаята и беше само по хавлия. Косата и тялото му бяха мокри. Сведох глава и захапах устната си. Беше толкова секси. Това тяло, татуировкките.. Изчервих се и той явно го забеляза. Проклинах това, че не си бях пуснала косата.

-Харесва ти гледката, а? - засмя се той.

Аз просто си стоях с наведена глава и хапех устната си от вътрешната страна. Хари се приближи и седна до мен. Хвана челюстта ми и ме накара да го погледна. Сигурна съм, че в очите ми се е четял страх. Предния път, когато ме хванаха така доста си изпатих. Отдръпнах се от него и видях обърканата му физиономия.

-Не е заради теб. Просто последния път, когато ме хванаха така..

Спомените нахлуха в главата ми. Беше ужасно. Усетих как сълзите напираха, но някак успях да ги сдържа. Хари внимателно се приближи до мен и ме пое в обятията си. Кожата му още бе мокра, но беше някак приятно. Не знаех колко време сме стояли така. След като се успокоих се отдръпнах от него и избърсах влажните си очи.

-Трябва да се облека. Може да гледаш, ако искаш. - засмя се той.

-Изкушавам се, но ще откажа. - засмях се.

Покрих очите си с ръце. Чух как той стана от леглото и отвори някакъв шкаф. Не се сдържах и разтворих леко пръстите си. За нещастие той вече беше по боксерки. В следващия момент го усетих върху мен. Махна ръцете ми от лицето и ги прикова над главата ми.

-Виж ти кой е непослушно момиченце. - засмя се той.

Насочи устните си към челюстта ми и целуна изтръпналата ми кожа. С целувки си проправи път до смучката, която ми бе оставил вчера. Целуна я леко и цялото ми тяло изтръпна. След това се върна на лицето ми и опря челото си в моето.

Love you anyways Where stories live. Discover now