Вече бяхме в закусвалнята. Хари бе прав, мястото бе наистина страхотно. Седнахме на една маса с две диванчета от двете й страни. Хари седна до мен, а Лиам до Даниел. Гледах през прозореца, нещо не бях в настроение. Изведнъж усетих ръката на Хари върху крака ми. Движеше я от коляното нагоре по бедрото ми. Не му обърнах много внимание, което очевидно не му се понрави. Плъзна ръката си по вътрешната страна на бедрото ми и докосна котенцето ми с два от дългите си пръсти. Усетих как възбудата ме поглъща. Обърнах се светкавично към него и му отправих гневен поглед. Той ми се усмихна, махна ръката си от крака ми и взе менюто. Погледнах към Лиам и Даниел. За щастие не ни бяха видели, защото разглеждаха менютата. Взех и аз менюто и разгледах храната. Заведението бе на самообслужване. Лиам стана, последван от Даниел и отидоха да поръчат. Щом се отдалечиха от масата, Хари отново започна да гали бедрото ми.
-Копнея за вниманието ти, красавице. Моля те, обърни се. - прошепна той.
Беше се навел максимално до мен, устните му бяха до ухото ми. Обърнах се и го погледнах. В погледа му се четеше тревога и загриженост.
-Какво има?
-Нищо. - излъгах.
-Кажи ми, моля те.
Доближи се максимално до мен и сложи ръката си на кръста ми. Повдигна леко роклята ми, докато целуваше врата ми.
-Какво правите вие двамата? - попита Даниел.
Хари се стресна и веднага се отдръпна от мен. Лиам постави чиниите пред нас и започнахме да се храним. Всеки си бе поръчал палачинка, но с различен вкус. Моята бе с шоколад, на Хари с шунка и кашкавал, на Даниел с горски плодове, а на Лиам с бял шоколад. Аз пиех студен чай, а всички останали кола. От време на време започвахме някакъв скучен разговор колкото да не е толкова неловко. Изведнъж Хари се пресегна към чинията на Даниел и взе едно парче от нарязаната й палачинка. Тя се засмя и взе от неговата чиния. Лиам също се пресегна и си взе от чинията на Хари.
-Не е честно, двама срещу един. - засмя се къдрокоско.
Стана ми забавно и аз също си взех от чинията на Хари. Той се пресегна и взе парче от чинията на Лиам. Очаквах да го изяде, но той ми го подаде. Взех парчето и облизах вилицата.
-Оо, колко е добра само! - захапа устната си Хари.
-Хари! - изкрещя Даниел.
YOU ARE READING
Love you anyways
FanfictionИсторията НЕ Е МОЯ! Има я в alle.bg . Авторските права са изцяло запазени! Приятно четене!♡