26.

218 9 0
                                    

Съвзех се набързо и слязох отново при другите. Зейн ми се усмихна и се настаних до него. Хари се правеше, че ни игнорира, но видях, че ни наблюдаваше тайничко. Е, Хари, щом не ти пука за мен няма да имаш нищо против, ако  Зейн ме прегърне, нали?

Засмях се на мисълта, която ми бе дошла на ум. Седнах до Зейн и опрях глава на рамото му. Наместих се удобно и увих ръцете си около лявата на Зейн. Той изглежда нямаше нищо против и продължи да гледа филма, който беше към края си. Обърнах главата си към Хари и видях, че ме гледа. Убиваше ме с поглед. Вирнах брадичката си и се обърнах към телевизора. Той сам каза, че няма нищо между нас.

Филмът свърши и всички станаха, за да се поразтъпчат. Луи и онова момиче отидоха навън, Даниел и Лиам се качиха на горния етаж, а аз, Зейн и Хари останахме във всекидневната. Хари играеше на телефона си, а аз и Зейн стояхме без да кажем и думичка. Беше наистина неловко.

-Е, кой е любимият ти цвят? - изтърси Зейн.

Засмях се и тъкмо щях да отговоря, когато Хари ме изпревари.

-Тъмносин. Но не обикновен тъмносин. Тъмносиньо като чистото нощно небе при пълнолуние.

Изненадах се, че е запомнил глупостите, които му бях казала за любимия ми цвят. Беше отдавна, не мога да повярвам, че е запомнил.

-Уау! Доста си точен. - засмя се Зейн. - Аз харесвам електриково синьо. Хари, кой е твоят любим цвят?

-Нямам любим цвят.

Защо лъжеше? Знаех, че любимия му цвят е оранжевият. Беше казал, че цвета му харесва, защото е светъл и ярък. Бе казал също, че е едно от светлите неща в живота му. След това ме бе целунал и беше казал, че аз съм най-светлото нещо в живота му.

-Елиза? - размаха ръка пред лицето ми Зейн. - Попитах те каква музика предпочиташ. - засмя се той.

-О, ами...

Хари отново ме прекъсна.

-Зависи от настроението й. Обикновено слуша поп, когато е щастлива слуша любовни песни, когато е тъжна - балади, когато е ядосана - рок.

-Откъде знаеш толкова за нея?

-Знам всичко за нея. - заяви Хари без да отделя поглед от телефона си.

-Да не би да е имало нещо между вас? - попита Зейн.

-Ходихме известно време. Сега се опитва да ме накара да ревнувам като се върти около теб.

Love you anyways Where stories live. Discover now