С Хари ядяхме тихо. Чуваха се само траканията на приборите. Той изглеждаше спокоен, но аз не бях. Стомахът ми бе свит на топка. Бях нервна. Днес щяхме да стигнем до края. Наистина исках да го направя. Исках да му се отдам. Знаех, че можеше отново да се отметне, но нямаше да го позволя. Исках го. Исках всяка частица от тялото му.
-Ехо, земята до Лизи! - размаха ръка пред лицето ми Хари.
-Ъъ... какво?
-За какво мислиш?
-За теб.
Усмивка се появи на лицето му щом го казах. Станах от стола си, заобиколих масата и седнах в скута му. Положих глава на гърдите му и се заслушах в биенето на сърцето му. Беше толкова успокояващо.
-Бие само и единствено за теб. - прошепна той.
-И за семейството и приятелите ти. - допълних.
-Не. Единственото ми семейство е майка ми. Приятелите ми се броят на пръстите на едната ми ръка. Бих живял и без тях. Трудно, но бих могъл. Но без теб... Не си представям свят без теб.
-И аз не бих могла да живея без теб.
-Може би ще ти се наложи... - каза толкова тихо той, че едва го чух.
-Какво имаш в предвид? - погледнах го в очите.
-Нищо, принцесо, нищо. - поклати глава той и се усмихна.
Приближи устните си до врата ми. Ръцете му шареха из цялото ми тяло. Опитваше се да ме накара да забравя, но нямаше да стане!
-Не се опитвай да смениш темата!
Той се отдръпна, хвана лицето ми в ръцете си и ме погледна в очите. Въздъхна тежко и проговори.
-Елиза, искам да прекарам тази нощ с теб. Искам да те любя както не съм любил никоя досега. Искам да прекарам една незабравима нощ с теб. Моля те, не ми задавай излишни въпроси, просто ми позволи да те обладая. Моля те.
В очите му се четеше тъга. Не ми харесваше тази работа, но реших да го послушам. Кимнах и целунах устните му. Той ме вдигна без да отделя устните ни и ме понесе към стаята си. Затвори вратата с крак и нежно ме постави на леглото. Съблече тениската си и легна върху мен, без да се отпуска напълно, разбира се. Жадно целуваше устните ми, докато ръцете ми бродеха из стегнатото му тяло. Той посегна към тениската ми и бързо я свали. Дънките ми я последваха. Посегна към сутиена ми и скоро и той бе на пода. През цялото време не отделяше устните си от моите. Целуваше ме като за последно.
YOU ARE READING
Love you anyways
FanfictionИсторията НЕ Е МОЯ! Има я в alle.bg . Авторските права са изцяло запазени! Приятно четене!♡