17.

248 12 0
                                    

Хари насочи устните си към врата ми. Ръцете му бяха върху гърдите ми и ги масажираха. Изпращаше приятни тръпки по цялото ми тяло. Посегна към дънките ми и разкопча копчето. Смъкна ципа и изхлузи дънките ми. Надигна се и огледа тялото ми. Чувствах се ужасно. Той имаше такова прекрасно тяло, а аз... Реакцията му ме изненада. Оглеждаше ме и хапеше долната си устна. Ерекцията му растеше с всяка изминала секунда. Аз ли причиних това?

-Толкова си красива! - прошепна той и захапа ухото ми.

-Хари, аз...

-Не си готова?

Чувствах се ужасно. Обарвах го, говорех за секс, а ме беше страх да го направя с него. Закрих лицето си с ръце, беше ме срам. Хари хвана ръцете ми и ги махна от лицето ми. Усмихна се и целуна нослето ми. Намести ме под себе си и опря члена си между краката ми. Отъркваше се в мен. Беше изключително приятно. Изстенах и той се усмихна. Приближи се и захапа ухото ми. Забърза темпото, докато стенеше в ухото ми. Спомних си какво ми каза. "Искам да чуя стоновете ти." Хмм, щях да го поизпотя малко. Отчаяно исках да изстена, но не го направих. Той продължаваше да се отърква в мен, но така й не получи така желания ми стон.

-Знам, че ме дразниш! - изръмжа той. - Ще стенеш, миличка, ще видиш!

Ръката му се плъзна между телата ни и намери клитора ми. Дори през бикините ми усещането бе невероятно. С два от дългите си пръсти разтриваше клитора ми, докато се отъркваше в мен с еректиралия си член. Удоволствието бе прекалено много.

-Хари! - изстенах.

Той се усмихна и приложи повече натиск. Усетих, че съм близо до кулминацията си. Хари свърши. Щом чух стоновете му, достигнах и своя оргазъм. Надигнах гръбнака си и извиках името му. Той не спря да се отърква в мен докато тялото ми не спря да трепери. Отпуснах се на леглото и той стана от мен. Легна, прегърна ме и ни зави с одеалото. Подпря се на ръката си и ме погледна. Чувствах се странно. Лежах полугола в леглото на момчето, което харесвах, но и мразех едновременно, и което ме бе докарало до първия истински оргазъм. Бях толкова объркана. Исках просто да поспя малко, но не можех. Скоро трябваше да се прибирам. Понечих да стана от леглото, но Хари ме спря.

-Остани. - помоли ме той и целуна врата ми.

-Не мога, трябва да се прибирам.

-Не, не трябва. Родителите на Найл са извън града и той каза на вашите, че ще си у тях. Майка ми се прибира късно и изобщо няма да забележи, че си тук. Остани, моля те.

Love you anyways Where stories live. Discover now