С Хари лежахме прегърнати с часове. Беше ми толкова приятно. Обърнах се с лице към него и се вгледах в лицето му. Как можеше да е толкова перфектен? Къдравата коса, зелените очи, розовите устни, белите зъби, чаровните трапчинки... Момчето мечта! Как можеше това същество да лежи в леглото с мен? Не можех да повярвам. Аз бях толкова обикновена, а той толкова специален. Все още не ми се вярваше, че наистина е моето момче.
-Трябва да се прибирам. – измрънках.
Понечих да стана от леглото, но Хари не ми позволи. Прехвърли единия си крак над кръста ми и ме стисна здраво.
-Никъде няма да ходиш. Днес ще си моя заложница! – засмя се той.-Хари, три следобед е. Нашите ще се чудят къде съм.
-Найл ще ни прикрие.
-Найл не може да ни прикрива повече. Хайде, пусни ме.
-Не! Ти си моя!
-Да, твоя съм, но трябва да си ходя. – засмях се.
-Ама аз не искам. – измрънка той.
Измъкнах се от хватката му и го погледнах. Устните му бяха нацупени, а очите широко отворени. Изглеждаше като петгодишен, който е останал без играчката си. Ухилих му се и взех дънките си от пода. Облякох ги и взех сутиена си. Обърнах се с гръб към Хари и тъкмо се канех да сваля тениската му, когато усетих, че е зад мен. Обгърна тялото ми с ръцете си и опря брадичката си на рамото ми.
-Искам да ги видя. – прошепна той.
-Не! – веднага изкрещях.
-Моля те. – продължи със спокоен тон той. – Много искам да ги видя. Само тях не съм виждал.
-Срам ме е... – сведох глава.
-Хайде, моля те. – прошепна с вълшебния си глас.
-Хари, не! Моля те, не искам.
Отдръпнах се от него и прикрих бюста си. Чувствах се гузно, но не исках да вижда гърдите ми. Не, че им имаше нещо, напротив, те бяха едно от малкото неща, които харесвах в тялото си, но просто ме беше срам да му ги покажа. Пък и това бе шанс да видя дали наистина има чувства към мен или отново се опитва да ме вкара в леглото.
Хари въздъхна и дойде до мен. Целуна челото ми и излезе от стаята. Преоблякох се набързо, взех нещата си и излязох. Не знаех къде е Хари. Запътих се към входната врата, когато чух гласа му.
YOU ARE READING
Love you anyways
FanfictionИсторията НЕ Е МОЯ! Има я в alle.bg . Авторските права са изцяло запазени! Приятно четене!♡