10.

324 14 0
                                    

Събудих се. Погледнах часовника. Беше пет и половина сутринта. Разсъних се и видях, че Хари мърда. Първоначално помислих, че сънува кошмар, но като се заслушах, разбрах, че е съвсем различно нещо. Той стенеше, тялото му се движеше нагоре-надолу, а ръцете му здраво стискаха чаршава. Картинката ми стана ясна, имаше мокри сънища. Реших да го оставя и седнах на леглото. Тъкмо се канех да стана, когато той простена името ми. Светкавично се обърнах.

-Оо, Елиза, мамка му! - простена той.

Сънуваше мен?! Боже, това беше толкова възбуждащо! Легнах отново и се приближих до него. Надигнах малко одеалото и забелязах огромната му ерекция. Личеше си дори през тесните му дънки. Прехапах устната си и изстенах.

-По-бързо скъпа, умолявам те! Оо, да! - отново простена той.

Не се сдържах. Ръката ми се плъзна надолу. Надигнах тениската му и погалих коремните му мускули. След това внимателно откопчах дънките и свалих ципа. Членът му стана дори още по-голям. Погалих го внимателно, като наблюдавах лицето му. Устните му бяха разтворени и дишаше тежко. Поставих дланта си върху пениса му и го погалих, като приложих натиск. Нещо като ръмжене се изтръгна от гърлото му. Това ме стимулира и започнах да масажирам члена му по-смело. Стенанията му ме побъркваха. Беше тооолкова секси! Прилагах все по-голям натиск и забързвах темпото. Нещо ми подсказваше, че скоро ще свърши. Исках го, исках да чуя как стене името ми още и още, исках да му доставя удоволствие. Бях като опиянена. Наклоних главата си и устните ми се озоваха на врата му. Смучех, хапех, ближех. Определено му харесваше. Изведнъж той отвори очите си. В началото беше в шок, но когато усети, че свършва, стисна задника ми и наддаде силен стон. Продължих да разтривам члена му, докато тялото му спря да се тресе. След това се отдръпнах и легнах по гръб. На Хари му трябваха няколко минути, за да възстанови дишането си. След като го направи, се надвеси над мен и опря челото си в моето.

-Невероятна си! - прошепна той, все още задъхан. - Не мога да повярвам, че го направи.

-Хареса ли ти? - попитах го и захапах устната си.

-Дали ми хареса? Мамка му, Елиза, беше върховно!

Устните му се плъзнаха по челюстта, към врата и ключицата ми. Беше толкова нежен. Целуна всеки сантиметър от врата ми. След това дръпна деклотето на тениската ми надолу, докато не се се показаха гърдите ми. Определено трябваше да спя с по-тесни тениски! При гледката той прехапа устните си, след което ги облиза. Целуна ключицата ми и се отправи надолу. Устните му се спряха точно над дясната ми гърда. Засмука кожата ми. Не се отдръпна, докато не бе доволен от цвета на смучката. Беше нещо между лилаво и червено.

Love you anyways Where stories live. Discover now