Лиам се обади на Даниел и й каза, че трябва да тръгва. Тя ме остави и отиде при гаджето си. Хари се бавеше. Бе минал половин час, а него никакъв го нямаше. Вече изгубих надежда, че изобщо ще дойде. Станах от стола си, взех покупките и се обърнах към вратата, когато се блъснах в някого. Вдигнах глава и видях ухилената му физиономия. Аз също се усмихнах. Наистина трябва да се откажа от този навик да се блъскам в него.
-Накъде си тръгнала? - попита ме той.
-Забави се, помислих, че няма да дойдеш.
Той се намръщи и взе торбите от ръцете ми.
-Наистина ли вярваш, че бих ти вързал тенекия?
-Хари, не ми е до това сега. Дай ми нещата, прибирам се.
Посегнах към торбите, но той не ми позволи да ги взема. Обърна се и излезе от кафенето. Последвах го. Вървях след него няколко пресечки и се оказахме пред къщата му. Уф, Хари, какво пък сега? Просто исках да се прибера, да легна в леглото си и да заплача...
Влязохме в къщата и Хари остави торбите в стаята си. Чаках го в коридора. Бях се облегнала на стената, изпънала краката си напред. Къдрокоско излезе от стаята и застана пред мен. Прескочи краката ми и така моите бяха между неговите два. Той вдигна главата ми и лицето му придоби загрижен вид.
-Какво е станало, красавице?
-Престани да ме наричаш така!
Хари ме изправи и ме прегърна. Изведнъж ме взе на ръце и ме понесе нанякъде.
-Пусни ме! - крещях аз.
Но Хари нямаше такова намерение. Опитах се да се измъкна, но не успях.
Влязохме в банята. Той махна завесата и видях, че ваната е пълна. Имаше свещи и розови венчелистчета навсякъде.
-Това е представата ми за романтика. Знам, че е банално, но помислих, че една вана с мен може да оправи настроението ти. - усмихна се леко той.
Стоях и гледах ваната пред мен. Беше се постарал, а аз се държах ужасно. Чакай малко, вана с него? Дали не е един от начините му да ме види гола?
-Знам какво си мислиш и не е така! Ако искаш влез сама, ще те чакам в стаята ми. Просто искам да си щастлива, Лизи.
Усмихнах се. Аз... вярвах му, наистина му вярвах. Приближих се до него и хванах ръцете му.
YOU ARE READING
Love you anyways
FanfictionИсторията НЕ Е МОЯ! Има я в alle.bg . Авторските права са изцяло запазени! Приятно четене!♡