(multimedya; Başak ve Koray)
Gözlerimi baş ağrısıyla açmıştım. Gözlerimi açmamla Koray ile karşılaştım ve tiz bir çığlık attım.
-Koray?
-Sakin ol güzelim.
-Koray senin benim odamda ne işin var?
-Dur anlatacağım, sakin ol.
-Seni dinliyorum.
-Akşam sen bayılınca seni hastaneye götürdüm annenleri falan aradım. Onlar da geldiler. Sonra da sen iyileşince eve getirdik, ben de evime gittim. Sabah da erkenden kalkıp sana geldi, merak ettim seni.
-Bana ne olmuş?
-Dün içtiğin içki ağır gelmiş biraz.
-Anladım.
Kapı çaldı ve annem seslendi.-Çocuklar kahvaltı hazır hadi inin.
-Tamam anne, geliyoruz.
Koray ile biz de kahvaltı yaptık ve dışarı çıktık. Koray ile zaman çok hızlı geçiyordu ve mutluydum.
-------------------------------
Okulların kapanmasına son bir gün kalmıştı ve ben yarın hemen İzmir'e gidiyordum. Annrm ve babamda bir hafta brnimle beraber orda kalıp sonra geri döneceklerdi. Arkadaşlarımı ve İzmir'i çok özlemiştim. Bir yandan da Utkukarı, Berkleri ve Koray'ı da burda bırakıp gideceğim için de üzgündüm, ama tatilde yanıma gelecekleri için de söz almıştım. Koray ule sevgili olduğum için Utkularla aram bozulmamıştı aksine de Berklerle aram iyice ısınmıştı. Hatta babamla konuşup iki tarafında birleşmesi için bahçemizde hep beraber yemek yemiştik. Dostluk için olmasını istediğim yemekte de kavga çıkacaktı ama babam hemen ortalığı yatıştırmıştık. Koray ile uyumluyduk ve kavga etmiyorduk, annemlerle de sevgilim olarak tanıştırmıştım ve Koray'ı seviyorlardı. Tek sorunum Utkular ve Berkler sürekli kavga halindeydiler ve istemesem de arada kalmaktan bıkmıştım ama bunu en başta ben kabul etmiştim ve mecbur katlanmak zorundaydım.
Son gün önce bizimkilerle daha sonra Berkler ile eğlenmiştim ama geceyi Koray ile kapatmıştım. Bunlara çok alışmıştım, şuan Ankara'ya gelmek istememiştim İzmir'den ama şuan da dönmek istemiyordum.-----------------------------------
İzmir'e gelmiştim ve bütün yazı İzmir'de arkadaşlarımla geçirmiştim. İki haftada bir ben Ankara'ya, iki haftada bir Koray İzmir'e gelimişti. Koray'ı arkadaşlarımda çok sevmişti. Bir kere Utkular bir kerede Berkler gelmişti İzmir'e onları da davet edip arkadaşlarımla tanıştırmış ve beraber tatil yapmıştık. Yaz boyu çok güzel geçmişti ama son gün pek de güzel değildi. Koray Alper'in benimle konuşmaya çalıştığını, beni zorladığını görmüş ve onu hastanelik etmişti. Geceyi de karakolda geçirmiştik ama tabi Koray babası sayesinde olayın sabahına kalmadan bırakılmıştı ve apar topar da Ankara'ya dönmüştük.
-----------------------------------
Okullar başlayalı iki ay olmuştu. Bugün Koray'la 6. ayımıza giriyorduk. Başbaşa yemek yiyip bara gidecektik. Koray beni evden almaya geldi, hemen arabaya bindin ve ilerledik. Sitenin çıkışına geldik ama Koray çıkmadı ve içinde ilerlemeye devam etti.
-Koray nereye gidiyoruz?
-Bize sevgilim.
Korayların evi de bizim sitedeydi ama o ailesiyle kalmayıp Berklerle yaşıyordu. Aynı şekilde diğerlerinin evleri de burdaydı.
-Size mi?
-Evet güzelim, 6. ayımızın başında annemlerle tanışmanı istiyorum.
-Koray neden söylemedin başta, daha iyi hazırlanırdım. Hediye falan alırdım. Olur mu böyle ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakamam
Random"Gittin; Ve solumda kaldın Ve soluğumda kaldın Ve sonumda kaldın.." "Geçmişinden gizlice kaçırılırken, hayatının aşkıyla karşılaşmak.."