Sürpriz..

21 8 4
                                    

  
Gözlerimi açtığımda karşımdaydı.

Koray:
-Günaydın..

Gülümseyerek cevap verdim.

-Günaydın.

  Yaklaşıp dudağından öptü ve konuştu:

-Nasılsın, canını çok yakmadım demi?

-Hayır yakmadın, iyiyim ben.

  İkimiz de utanıyorduk.

Koray:
-Seviyorum seni.

-Bende seni.

Koray:
-Tamam, o zaman banyodayım ben.

-Tamam.

  Koray yataktan kalkıp banyoya ilerledi ve içeri girip kapıyı kapattı. Derin bir nefes aldım, muhtemelen yanaklarım kızarmıştı.
  Gece bıraktığım telefonu elime aldım. Telefonun ekranına baktığımda 53 cevapsız arama vardı, kilidi açıp kim olduğuna baktım. 53'de Güven'di. Hemen telaşla Güven'i aradım. Bir kaç çalıştan sonra açtı.

-Güven?

Güven:
-Nerdesin sen Başak? Nerdesin!

  Bana birden sertçe bağırmaya başladı.

-Güven ne oluyor? Koray'ın yanındayım bilmiyor musun?

Güven:
-Sen bu kadar bencil, bu kadar sorumsuz nasıl olabilirsin? Annenler geldi dün gece. Beni tek başıma evde gördüler.

    Elimi yüzüme kapattım. Ben nasıl unutabilirdim.

-Güven, aklımdan tamamen çıkmış gelecekleri.

Güven:
-Çok sevdiğin çok özlediğin annen ve baban geldi, ama sen o herifi bırakıp gelemedin ya da o herif yüzünden annen ve baban aklının ucundan bile geçmedi.

    Güven'e ne olmuştu böyle?

-Sen.. Sen nasıl böyle konuşursun?

   Gözlerim dolmuştu.

-Sen beni hiç tanımamışsın.. Ya da.. Ben seni hiç tanımamışım çünkü sen böyle bir insan değildin. Nasıl bu kadar kötü olursun?

Güven:
-Başak.. Bak demek istedi...

-Geliyorum.

  Konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım. Ne olursa olsun annemi ve babamı görecektim ve bunun verdiği mutluluğu kimse bozamazdı.

   Koray'dan sonra bende banyoya girdim. Banyodan çıktıktan sonra Koray bana bir paket verdi.

Koray:
-Sana almıştım.

  Ona gülümseyip hemen paketi açtım. İçinde beyaz dizlerimin biraz üzerinde bitecek beyaz bir gecelik vardı. Muhtemelen ipekti ve el işlemeleri de vardı.
-Koraay..

Koray:
-Sana çok yakışacağını düşünüp evlendiğimiz gün ilk gecemizde giyersin diye düşünmüştüm ama olmadı. Bunu sakla evlendiğimiz gün benim için giyer misin? 

  Koray'a yaklaşıp öptüm.

-Nasıl bu kadar harika olabilirsin sen? Severek giyerim.

      --------------------------------------------

Hazırlanıp hemen bize gittik. Kalbim heyecandan hızlı hızlı çarpıyordu. Kapıyı çaldığımda annem açtı. Dayanamayıp ağlayarak boynuna atladım. Hemen arkasından babam da geldi. Annemi bırakmadan tek kolumla ona da sarıldım. Uzun süre ağlayarak beraber sarıldık. Daha sonra içeri girdiğimizde Güven bana bakıyordu. Gözlerimi ondan çekip önüme döndüm. Annemlere bir süre konuştuktan sonra lavaboya gittim. Annemler uzun zamandır Koray'ı görmemişlerdi ve derin bir sohbete dalmışlardı. Lavabodan çıkarken karşımda Güven'e gördüm.

BırakamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin