(multimedya; Başak ve Koray)
Evlerine yaklaştığımda Koray'ın bir kızla sarıldığını gördüm. Bu o kızdı, bardaki kızdı.
Hemen arabayı durdurdum. Koray bana böyle bir şeyi nasıl yapabilirdi? Gözlerim dolmuştu. Karşımdaki tabloyu kabullenemeyerek izliyordum. Koray birden sertçe kızı itti ve bağırmaya başladı:-Melis! Bir daha bana sakın yaklaşma!
-Hadi ama Koray uzatma artık, seviyorsun beni!
-Seni sevmek bir yana dursun senden nefret ediyorum!
Kız Koray'a yaklaştı, elini Koray'ın yüzüne koydu ve bir şeyler söyledi, uzakta olduğum için duyamıyordum. Koray kızın boynundan hızlıca tuttu ve bahçenin duvarına yapıştırdı.
-Öldürürüm lan seni!
Melis Koray'ın elinden kurtulmaya çalışıyordu. Koray bir süre sonra bıraktı.
Melis:
-En fazla 1 hafta Koray. Peşimde koşacaksın! Beni sevdiğini herkes biliyor!-Benim sevgilim var ve onu seviyorum! S*ktirgit burdan!
-Gidiyorum ama peşimden gelen sen olacaksın ve karşında ben varken o kıza dokunamayacaksın bile.
-Defol git!!
Kız gülerek Koray'dan uzaklaştı, Koray ise bahçenin girişine oturdu ve kafasını ellerinin arasına aldı. Ne yapacağımı, nasıl hareket edeceğimi bilmiyordum. Melis'in bu kadar emin konuşmasına da tahammül edemiyordum, Koray'ın yanına kimse gelmediğine göre Berkler de çoktan bara gitmişlerdi. Arabadan indim ve Koray'a doğru ilerledim. Koray kafası önünde çaresizce oturuyordu. Bu kız Koray'ı neden bu kadar kötü etkiliyordu? Koray'ın yanına eğildim ve ellerini tuttum. Koray beni itip ayağa fırladı.
-Uzak dur benden!
-Koray..
-Başak?
-Koray iyi misin?
-Başak ben..
Ona sıkıca sarıldım ve dudaklarına öpücük kondurdumve konuşmaya devam ettim:
-Sakin ol sevgilim, benim.
-Başak bara gitmeyelim ha? Evde oturalım.
-Tamam olur da iyi misin sen?
-Anlatacağım içeri geçelim hadi.
-Tamam.
İçeri girdik ve Koray'ın odasına geçtik.
Koray:
-Melis geldi.-Gördüm.
-Gördün mü?
-Evet.
-Başak ben seni seviyorum ve asla bırakmayacağım.
-Biliyorum, ben de seni bırakmayacağım.
-Başak peki neden bu kadar durgunsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakamam
Acak"Gittin; Ve solumda kaldın Ve soluğumda kaldın Ve sonumda kaldın.." "Geçmişinden gizlice kaçırılırken, hayatının aşkıyla karşılaşmak.."