(multimedya; Başak)
Yabancı bir sesle kafamı arka tarafa çevirdim. Bu bardan çıkarken çarptığım çocuktu.
-Ne işin var senin burada?
-Bana çarptın.
-Sen her sana çarpanın arkasından mı gidiyorsun?
Güldü ve konuştu:
-Güzelse evet.
Hayatımda bir sapığım eksikti o da oldu.
-Sen beni mi takip ettin buraya kadar?
-Evet.
Ne kadar rahattı böyle?
-Ne istiyorsun peki benden?
-Özür dilemeni.
-Ben zaten özür diledim senden, şimdi beni rahat bırakır mısın?
Tekrar gülümsedi.
-Kuru kuru özür mü olurmuş, bir kahveni içerim.
Dedi ve masalardan birine oturdu.
-Sen otur, ben gidiyorum.
Terastan dışarıya çıktım ve arabama binip evime gittim. Koray ve Melis'in o hallerini düşünürken uyuyakalmıştım.
-------------------------------
Berk ile birlikte sohbet etmek, olanları konuşmak için uçuruma gidiyorduk.
Berk:
-Başak sana demiştim, o seni üzebilir diye.Ben:
-"Seni gerçekten sevebilir" de dedin.Berk arabayı durdurdu ve arabadan indik, yanıma geldi.
Berk:
-Ama sen bu iki seçeneği seçmeyip "onu belki bir daha göremem"i seçtin.Ben:
-En mantıksızını. Sen olsan ne yapardın?Berk:
-Senin yaptığını.Uçuruma doğru ilerlediğimde Koray ile Melis'i orda gördüm. Beni buraya Berk ısrarla getirmişti. Ona baktığımda bana baktı ve güldü, haberi vardı.
Ben:
-Berk neden bunu yaptın?Koray ile Melis sarılıyorlardı, onları böyle görmek beni öldürüyordu. Melis birden Koray'ı göğsünden itti. Koray uçurumdan aşağıya düştü.
Berk:
-Onu bir daha göremem dedinya hani, yanlış yapmadığını göstermek için.Berk ne diyordu böyle? Yerimde kalakaldım, o çok sevdiğim insan gidiyordu, ama sonsuza kadar. Uçuruma doğru çaresizce koşmaya başladım.
-Koraaay!
Bir yandan ağlıyor bir yandan koşuyordum ve dizlerimin üstüne düştüm. Tekrar ayağa kalktım ve koşmaya devam ettim.
-Koraay!!
Annemin içeriye girip seslenmesiyle kendime geldim.
-Başak tamam geçti canım, geçti.
Şiddetli şekilde ağlıyordum.
-Anne Koray'ı itti.
-Başak rüyaydı sakin ol tamam mı, sadece rüyaydı.
-Anne, o yaşıyor mu?
-Yaşıyor canım.
-Onunla konuşmam lazım, o kız ona zarar verecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakamam
Random"Gittin; Ve solumda kaldın Ve soluğumda kaldın Ve sonumda kaldın.." "Geçmişinden gizlice kaçırılırken, hayatının aşkıyla karşılaşmak.."